Przetargi.pl
Realizacja dostawy w ramach projektu pn.: Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz

Gmina Zagórz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4622062 , fax. 013 4622062
  • Data zamieszczenia: 2015-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
    ul. 3 Maja 2 2
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 013 4622062, fax. 013 4622062
    REGON: 37044077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja dostawy w ramach projektu pn.: Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy w ramach projektu pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę i instalację urządzeń do odbioru Internetu szerokopasmowego dla 100 gospodarstw domowych (Beneficjentów końcowych). 2) Dostawę, instalację i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w gospodarstwach domowych objętych projektem. 3) Konfigurację sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych - wszyscy końcowi Beneficjenci w uzgodnieniu z administratorem sieci. 4) Usługi opieki serwisowej posprzedażnej sprzętu i oprogramowania w okresie realizacji projektu. 5) Organizację szkoleń z podstaw obsługi komputera dla Beneficjentów końcowych. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy urządzeń: 1) Komputery osobiste stacjonarne (PC) - 100 kpl., 2) Listwa zasilająca 5 gniazdowa z urządzeniem przepięciowym, długość przewodu min. 1,8m - 100 szt., 3) Bezprzewodowy terminal klienta - 100 szt. 4) Oprogramowanie dla 100 komputerów, 5) Konfiguracja sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych - wszyscy końcowi Beneficjenci w uzgodnieniu z administratorem sieci. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry minimalne) zawiera załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonywanie przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy. 1) Przedmiot zamówienia w ilościach i o parametrach opisanych w SIWZ będzie dostarczony do Zamawiającego transportem własnym wykonawcy. 2) Za bezpieczeństwo transportu zamówienia odpowiedzialny jest wykonawca. 3) Wykonawca w dniu dostawy zapewni odpowiednie siły do przeniesienia całej dostawy w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający nie będzie organizował sił do przeniesienia dostarczanego sprzętu. 4) Wykonawca przygotuje specyfikację szczegółową dostarczanego sprzętu i oprogramowania w celu sprawnego przyjęcia i przekazania sprzętu. 5) Dostawa i przekazanie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia musi być wykonana w godzinach służbowych. 6) W celu przyjęcia dostarczonego sprzętu Zamawiający powoła komisje odbiorową, która w obecności przedstawiciela wykonawcy dokona przyjęcia. 7) W przypadku fizycznego uszkodzenia jakiegokolwiek dostarczanego sprzętu, wykonawca dostarczy na własny koszt nowy sprzęt w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin. 8) W przypadku dostarczenia sprzętu niesprawnego wykonawca dostarczy na własny koszt nowy sprawny sprzęt w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin. 9) Po dostarczeniu i odbiorze sprzętu komputerowego, wykonawca wykona konfigurację tego sprzętu w gospodarstwach domowych (dla 100 zestawów) w terminie przewidzianym na wykonanie zamówienia lub w terminie uzgodnionym i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 10) Licencja zainstalowanego systemu operacyjnego (jeśli dotyczy) dla wszystkich komputerów musi pozwolić na podpisanie bezpłatnej umowy użyczenia sprzętu wraz z oprogramowaniem zawieranej pomiędzy Zamawiającym, a Uczestnikiem Projektu (końcowym Beneficjentem) oraz ewentualną zmianę osoby, na rzecz której następować będzie użyczenie sprzętu komputerowego, albo Licencja zainstalowanego systemu operacyjnego (jeśli dotyczy) musi pozwolić na podpisanie jednorazowo bezpłatnej umowy użyczenia sprzętu wraz z oprogramowaniem zawieranej pomiędzy Zamawiającym, a Uczestnikiem Projektu, a w przypadku gdy w trakcie realizacji projektu wystąpi konieczność ponownego przekazania zestawu komputerowego beneficjentowi z listy rezerwowej (np. w wyniku rezygnacji dotychczasowego beneficjenta) wszelkie ewentualne koszty licencyjne z tym związane (jeżeli wystąpią) pokryje Wykonawca. 11) Licencja na korzystanie z oprogramowania biurowego udzielana Zamawiającemu musi być udzielona na czas nieznaczony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich oraz uprawniać Zamawiającego bez dodatkowych kosztów, do przekazania oprogramowania na dowolny okres czasu Beneficjentom końcowym projektu (osobom fizycznym), na podstawie umowy użyczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15.000,00 zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j: Dz. U. z 2007, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy: PEKAO S.A. 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489 tytułem: Wadium w przetargu nieograniczonym na realizację dostawy w ramach projektu pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz. Zaleca się załączenie do oferty potwierdzenia polecenia przelewu. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii ogólnej Urzędu Miasta i Gminy Zagórz lub umieścić w wewnętrznej kopercie, w której składana jest oferta. Natomiast kopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione do Pełnomocnika Zamawiającego najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, iż wszystkie ustalenia dotyczące wadium będą podlegały nowym terminom. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wystarczającym dla skutecznego wniesienia wadium jest, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium był wystawiony na jednego z wykonawców ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania (art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zgodnie z brzmieniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało bak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wadium wniesione przez Wykonawcę w formach, o których mowa w pkt 2, ppkt 2 - 5 musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa również w pkt 15 i 16.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach