Publiczne Przedszkole nr 16 ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Partyzancka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 625918295, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole nr 16
Partyzancka 15 B
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 625918295, , fax. -
REGON: 25159001000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszalek-opalek.ostrowwlkp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej w budynku Publicznego Przedszkola nr 16 w Ostrowie Wielkopolskim ul.Partyzancka nr 15B - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.„ Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej w budynku Publicznego Przedszkola nr 16 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul.Partyzanckiej n15B” Zakres robót przewidziany do wykonania: Opis techniczny wraz z istotnymi parametrami, które określają wielkość robót: Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej w budynku Publicznego Przedszkola nr 16 położonego przy ulicy Partyzanckiej 15B w Ostrowie Wielkopolskim 1 PRZYGOTOWANIE TERENU BUDOWY 1.1 Zabezpieczenie podłóg folią - 1725,652 [m2], 1.2 Zabezpieczenie okien folią - 448,4 [m2], 1.3 Zabezpieczenie wyposażenia przedszkola folią - 430 [m2]. 2 ROBOTY DEMONTAŻOWE 2.1 Demontaż opraw oswietleniowych żarowych - 162 [szt.] 3 INSTALACJA OŚWIETLENIOWA POMIESZCZEŃ 3.1 kompletna oprawa oświetleniowa, przykręcana pyłoszczelna LED <20 [W], strumień świetlny 1600 [lm], IP65, IK10 - symbol M1> - 20 [kpl.], 3.2 kompletna oprawa oświetleniowa, przykręcana pyłoszczelna LED <40 [W], strumień świetlny 2920 [lm], IP65, IK10 - symbol M2> - 29 [kpl.], 3.3 kompletna oprawa oświetleniowa, przykręcana LED <55 [W], strumień świetlny 4900 [lm], IP20 - symbol B1> - 65 [kpl.] 3.4 kompletna oprawa oświetleniowa, przykręcana LED <40 [W], strumień świetlny 2920 [lm], IP20 - symbol B2> - 15 [kpl.], 3.5 kompletna oprawa oświetleniowa, przykręcana LED <18 [W], strumień świetlny 1310 [lm], IP20 - symbol C> - 12 [kpl.] 3.6 kompletna oprawa oświetleniowa, przykręcana LED <24 [W], strumień świetlny 1249 [lm], IP44, IK10 - symbol D> - 44 [kpl.], 3.7 przewody kabelkowe YDY 750V s x 1,5 [mm2] - 1500 [m], 3.8 łączniki instalacyjne standard podwyższony IP44 - 15 [szt.], 3.9 łączniki instalacyjne p/t schodowy IP20 - 36 [szt.] 4 WEWNĘTRZNE LINIE ZASILAJĄCE (WLZ) Z WŁĄCZENIEM DO RG 4.1 rozłączniki n.n. TYTAN II 63 [A] 3 bieg. z wkładkami 20 [A] - 3 [szt.], 4.2 przewód NYM-J/O/YDY - 750 [V] 5 x 16 [mm2] - 24 [m]. 5 INSTALACJA UZIEMIEŃ OCHRONNYCH I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH 5.1 szyna wyrównania potencjałów (ekwipotencjalna) typ K12 - 3 [szt.], 5.2 przewód kabelkowy Cu YLY-750 [V] 1 x 16 [mm2] - 20,0 [m]. 6 ROZDZIELNICE ELEKTRYCZNE: T-1; T0; T1; TK 6.1 Tablica T-1 (piwnica) - 1 [kpl.], 6.2 Tablica TO (parter) - 1 [kpl.], 6.3 Tablica T-1 (piętro) - 1 [kpl.], 6.4 Tablica kotłowni - TK (piwnica) - 1 [kpl.], 7 INSTALACJE KOTŁOWNI 8.1 KABEL SYGNALIZACYJNY LIYCY 3 x 1 [mm2] 0,6/ 1 [kV] - 20 [m], 8.2 przewody kabelkowe YDY - 750 [V] 3 x 1,5 [mm2] - 10 [m], 8.3 przewody kabelkowe YLY 3 x 1,5 [mm2]; żo 06/ 1,0 [kV] - 24,0 [m], 8.4 przewody kabelkowe YLY 4 x 1,5 [mm2]; żo 06/ 1,0 [kV] - 36,0 [m]. 8 PRACE UZUPEŁNIAJĄCE 8.1 Schowanie istniejącego natynkowego okablowania oświetlenia awaryjnego pod tynk - ca 360 [m] 8.2 Schowanie istniejącego natynkowego okablowania czujek pożarowych pod tynk - ca 360 [m] 8.3 Schowanie istniejącego natynkowego okablowania czujek alarmowych atywłamaniowych pod - ca 360 [m] - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, zawierać zakres powierzonego zasobu, zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane. 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: 1) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokument, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ, 2) wykonawcy składają w jednym egzemplarzu podpisane przez pełnomocnika dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.2. i 7.3. SIWZ. dokument składany po opublikowaniu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, dokument, o którym mowa w pkt 7.5. SIWZ składa oddzielnie każdy z wykonawców. dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 6.1. – 6.2. SIWZ: 1) w formie oryginału wykaz robót budowlanych (załącznik nr 7) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ), 2) w formie oryginału oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 8 (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ), 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w odniesieniu do pkt 7.7.3. – 7.7.5. SIWZ dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa także dokumenty dotyczące tych podmiotów określone w pkt 7.7.3. – 7.7.5. SIWZ. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt 7.7.3. – 7.7.5. SIWZ, 2) wykonawcy składają w jednym egzemplarzu podpisany przez pełnomocnika dokument, o którym mowa w pkt 7.7.1. – 7.7.2. SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i przystosowanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Skarbowego w Pleszewie
Dodano: 2022-08-09 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa, ul. Rolna, Jabłoniowa, Morelowa, Gruszowa, Oliwkowa, Brzoskwiniowa, Dojazd w Gminie Dopiewo”
Dodano: 2021-12-31 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w Skórzewie ul. Orzechowa, Leszczynowa, Dębowa, Jesienna i Batorowska oraz sieci wodociągowej w Skórzewie ul. Orzechowa i Leszczynowa
Dodano: 2021-12-30 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gołuski, ul. Lipowa, Akacjowa, Klonowa w Gminie Dopiewo”
Dodano: 2021-12-30 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w Skórzewie ul. Orzechowa, Leszczynowa, Dębowa, Jesienna i Batorowska oraz sieci wodociągowej w Skórzewie ul. Orzechowa i Leszczynowa
Dodano: 2020-12-23 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gołuski, ul. Lipowa, Akacjowa, Klonowa w Gminie Dopiewo”
Dodano: 2020-10-15 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dopiewiec, ul. Jodełkowa, Olchowa, Szeroka i Jesionowa w Gminie Dopiewo”
Dodano: 2020-10-14 - „Budowa magistrali wodociągowej Konarzewo-Dopiewiec oraz kanalizacji sanitarnej w Konarzewie w Gminie Dopiewo”
Dodano: 2020-09-02 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa ul. Leśna, Dębowa, Akacjowa, Klonowa, Topolowa, Orzechowa”
Dodano: 2020-04-10 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zakrzewo, ul. Słoneczna”
Dodano: 2020-03-06