Przetargi.pl
Remont i przystosowanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Skarbowego w Pleszewie

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda 80A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 001022972
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przystosowanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Skarbowego w Pleszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przystosowanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Skarbowego w Pleszewie (ul. Bogusza 6, 63-300 Pleszew).Zakres prac do wykonania to w szczególności:- demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z wykuciem metalowych ościeżnic z muru,- skucie glazury ze ścian,- demontaż gniazdek, włączników, lampy oświetleniowej,- zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich,- demontaż instalacji kanalizacyjnej,- demontaż muszli ustępowych, umywalek, baterii i zaworów,- wyniesienie z budynku do miejsca składowania (kontenera na gruz i odpady budowlane) materiałów rozbiórkowych,- skucie starych ceramicznych posadzek,- przygotowanie podłoża, wykonanie naprawy i wzmocnienia podłoża,- gruntowanie ścian i sufitów,- szpachlowanie ścian i sufitów,- wykonanie powłok malarskich na ścianach i sufitach,- wykonania wylewek samopoziomujących grubości min 5 mm,- wykonania izolacji przeciwwodnej powłokowej z preparatów płynnych na podłożu samopoziomującym z ponownym gruntowaniem go w celu zmniejszenia nasiąkliwości podkładu samopoziomującego,- ułożenia płytek na klej metodą kombinowaną,- dostawę i montaż umywalki, muszli ustępowych,- dostawę i montaż baterii umywalkowych,- wyposażenie toalety w taboret dla osób niepełnosprawnych,- dostawę i montaż kanałowych wentylatorów łazienkowych wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej,- wymiana oświetlenia sufitowego WC parter,- wymiana gniazd i włączników elektrycznych.2. Na opis przedmiotu zamówienia składają się w szczególności następujące dokumenty:1.1 STWiORZał. nr 1 i 2 do STWiOR Rysunek techniczny,1.2.1 Przedmiar robót budowlanych - od str. 1 do 18,1.2.2 Przedmiar robót budowlanych - od str. 19 do 34, 1.3 Dokumentacja fotograficzna,1.4 Rzut parteru w US Pleszew,1.5 Rzut sanitariatu w US Pleszew,1.6 Opis systemu przywoławczego,1.7 Opis taboretu dla niepełnosprawnych,1.8 Projekt toalety dla niepełnosprawnych.Wszystkie dokumenty stanowiące Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej (w zakresie doświadczenia):- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną z zakresu robót ogólnobudowlanych - remontowych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda.UWAGA:Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonanych robót budowlanych realizowanych w ramach kilku (wielu) umów w celu uzyskania wartości wymaganej dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (minimum 30 000,00 zł brutto).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach