Przetargi.pl
wymiana instalacji c.o. i kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej w Iwcu.

Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-511 Cekcyn, ul. Szkolna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3347560 , fax. 052 3347580
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie
    ul. Szkolna 2 2
    89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3347560, fax. 052 3347580
    REGON: 00111328400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jst

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana instalacji c.o. i kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej w Iwcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres zamówienia: 1)demontaż istniejącej instalacji c.o. i kotłowni 2)przebudowa i przystosowanie pomieszczeń technicznych kotłowni 3)ułożenie nowej instalacji c.o. oraz nowej kotłowni (w tym 2 szt. kotły olejowe wodne o mocy 80 kW każdy z palnikiem dwustopniowym, wymiennik ciepła pojemnościowy z podwójną wężownicą o V=750dm3 i niezbędna technologia kotłowni wg dok. projektowej i ST)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełniania warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w pkt 6 ppkt.2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przez Wykonawcę lub Wykonawcę wiodącego i wskazanych przez niego podwykonawców robót, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ustanowią, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Spełnienie warunku - umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą. Wykonają przedmiot zamówienia w terminie do 15.11.2009 r. Spełnienie warunku - oświadczenie o wykonaniu zamówienia w podanym wyżej terminie. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w pkt 6. Pozostałe warunki: Zamawiający dopuszcza zatrudnienie przez Wykonawcę podwykonawców do wykonania części zamówienia pod warunkiem, że Wykonawca wskaże tych podwykonawców w ofercie i określi zakres oraz wartość robót, które będą przez nich wykonywane. W stosunku do tych podwykonawców Zamawiający stosował będzie postanowienia art. 647 prim kodeksu cywilnego. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm) - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. - W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków - (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - (Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy przedstawią dowód ustanowienia pełnomocnika z określonym zakresem pełnomocnictwa, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykaz wykonanych, przez wykonawcę lub wykonawcę wiodącego i wskazanych przez niego podwykonawców robót z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających (Załącznik nr 5 do SIWZ) Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje Zamawiających). Oświadczenie o: nie zaleganiu z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Gminy, posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, związaniu przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, przyjęciu następujących warunków płatności - do 25.12.2009 r., zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (zał. nr 8 do SIWZ), terminie wykonania zamówienia, Powyższe oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z wyszczególnieniem zakresu i wartości robót, jaki Wykonawca będzie realizował z ich pomocą (zał. nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej posiadane uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności w zakresie robót wykonywanych przez podwykonawcę, oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ, oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków - (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - (Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). Zaparafowany i zaakceptowany projekt umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Kosztorys ofertowy - załącznik nr 9 (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót, tj. załącznika nr 9).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach