Przetargi.pl
Przebudowa - modernizacja drogi gminnej Nr 41625C Kneblowo - Nowy Dwór

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-220 Radzyń Chełmiński, pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6886087, 6886001 , fax. 056 6886087
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński
    pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9 9
    87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6886087, 6886001, fax. 056 6886087
    REGON: 00052748600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzynchelminski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa - modernizacja drogi gminnej Nr 41625C Kneblowo - Nowy Dwór
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej nr 41625C Kneblowo - Nowy Dwór, gmina Radzyń Chełmiński. W projekcie budowlanym przyjęto umownie pikietaż na skrzyżowaniu z drogą betonową projektowanej do przebudowy nawierzchni drogi gminnej jako 0 + 000 w miejscowości Nowy Dwór, do miejscowości Kneblowo jako 0 + 726,64 - stanowiąc działki nr 46 obręb Nowy Dwór i nr 4 obręb Kneblowo. Całkowita długość drogi betonowej wynosi 726,64 mb. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej obejmuje odcinek o długości 590,00 mb (od km 0 + 000,00 do km 0 + 590,00). Powierzchnia zagospodarowania drogowego jest następująca: powierzchnia jezdni, skrzyżowań i zjazdów 2196,46 m2 powierzchnia poboczy 840,00 m2 OGÓŁEM POWIERZCHNIA ZAGOSPODAROWANIA DROGOWEGO WYNOSI 3036,46 m2 Na przedmiotowym odcinku drogi projektuje się przekrój poprzeczny: szerokość jezdni 3,50 m szerokość poboczy 2 x 0,75 m Konstrukcja zjazdów jak jezdni. W celu przywrócenia płynności, poprawy bezpieczeństwa i wygody ruchu, projektuje się przebudowę nawierzchni zgodnie z warunkami technicznymi - zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej Dz.U. Nr 43 z 14 maja 1999r. - przyjęto: szybkość projektowa - 40,00 km/h obciążenie przyjęto KR3 - 5,00 Mg/oś szerokość korony drogi - 5,00 m szerokość nawierzchni w przekroju drogowym - 3,50 m Przyjęto następującą konstrukcję drogi dla zapewnienia bezpiecznego dojazdu do terenów upraw rolnych: 1. - warstwa wiążąca z masy mineralno asfaltowej wg PN - grubości 3 cm 2. - warstwa ścieralna z masy mineralno asfaltowej wg PN - grubości 3 cm Dla zapewnienia właściwego odwodnienia powierzchniowego, zaprojektowano wykonanie spadku poprzecznego daszkowego 2%. Po wykonaniu nawierzchni należy uformować pobocza, w tym celu należy ściąć nadmiar ziemi i przerosty trawiaste na projektowanej drodze, na szerokości 2 x 0,75m. Następnie uzupełnić pobocza kruszywem łamanym 0 - 31,5 mm, na głębokości średnio 6 cm i zagęścić. Nadać poboczom spadki poprzeczne 4% w celu prawidłowego odwodnienia drogi. Projektuje się schodkowanie poszczególnych warstw konstrukcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Termin i miejsce wniesienia wadium 1.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego wadium Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 najpóźniej w czasie określonym w cz. IX pkt. 1 ust. 1 SIWZ, tj. 17.09.2009r. do godz. 10 00 wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 2.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w cz. VII pkt. 2 litera od b do e SIWZ, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. 3.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. 4.Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d.zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Zwrot wadium Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: 1.upłynął termin związania ofertą; 2.zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; 3.unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania; 4.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: a.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b.który został wykluczony z postępowania; c.którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Utrata wadium Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach wskazanych w cz. VII pkt 3 ppkt. 4 lit a, b, c i d SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5.wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 6.wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną stanowiącą przedmiot zamówienia o długości nie mniejszej niż zakres zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uznana będzie robota polegająca na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków lub stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części IX pkt 1 i formie określonej w Części VIII SIWZ: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a.Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b.Oświadczenie o treści określonej w art. 22 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ; c.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f.Wykaz wykonywanych robót budowlanych (w tym co najmniej jednej roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o długości nie mniejszej niż zakres zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uznana będzie robota polegająca na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). g.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4; h.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. g wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; i.Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5; j.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w Dziale IV pkt. 2, pdpkt. 2 lit i Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. k.Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 do SIWZ; l.Kosztorys ofertowy; m.Gwarancję na wykonane roboty na okres 60m-cy; n. Polisę ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie a.wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w cz. IV pkt 2. ust. 2, lit. od a do e Specyfikacji muszą być złożone przez każdy podmiot w tym przez podmiot uprawniony do reprezentacji (lidera), pozostałe dokumenty przez lidera; b.podmioty zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów; c.Oferta oraz wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot, o ile taka reprezentacja wynika z umowy. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radzynchelminski.pl/index.php?strona=369
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach