Przetargi.pl
Wymiana hydrantu pożarowego i remont pionu wodno-kanalizacyjnego w budynku A.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Czerwona Góra
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 465 240 , fax. 413465567
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
    Czerwona Góra 10
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 465 240, fax. 413465567
    REGON: 29621300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana hydrantu pożarowego i remont pionu wodno-kanalizacyjnego w budynku A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana hydrantu pożarowego w sąsiedztwie kotłowni wraz z częściową wymianą sieci zewnętrznej oraz remont pionu wodno-kanalizacyjnego w budynku A, na odcinku od kanału technicznego do poziomu drugiego piętra w postaci: 1.1 Zadanie 1-remont pionu wodno-kanalizacyjnego w budynku A, na odcinku od kanału technicznego do poziomu drugiego piętra na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Rafała w Czerwonej Górze w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez Zamawiającego(załącznik nr 9 SIWZ). 1.1.1 opracowania wymaganych materiałów celem uzyskania stosownych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń oraz innych niezbędnych dokumentów do właściwych organów lub instytucji, 1.1.2 przedstawienia koncepcji realizacji robót i ich skróconego zakresu rzeczowego do zaakceptowania przez Zamawiającego, 1.1.3 wykonania wymaganych pomiarów i badań, 1.1.4 sporządzenia stosownej dokumentacji powykonawczej i przekazania jej Inwestorowi. 1.1.5 sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej ( również w formie cyfrowej formacie PDF i DWG) 1.2 Zadanie 2-wymiana hydrantu pożarowego w sąsiedztwie kotłowni wraz z częściową wymianą sieci zewnętrznej na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Rafała w Czerwonej Górze w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez Zamawiającego(załącznik nr 9 a SIWZ). 1.2.1 opracowania wymaganych materiałów celem uzyskania stosownych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń oraz innych niezbędnych dokumentów do właściwych organów lub instytucji, 1.2.2 przedstawienia koncepcji realizacji robót i ich skróconego zakresu rzeczowego do zaakceptowania przez Zamawiającego, 1.2.3 zrealizowania robót w oparciu o ustalenia po wytyczeniu robót w terenie przez uprawnionego geodetę Wykonawcy, 1.2.4 wykonania inwentaryzacji stanu istniejącego, 1.2.5 sporządzenia stosownej dokumentacji powykonawczej (w tym powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej) i przekazania jej Inwestorowi. 1.2.6 sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i zgłoszenia zmian w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej 1.2.7 sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej ( również w formie cyfrowej formacie PDF i DWG)1.2.8 uzyskania mapowych podkładów geodezyjnych, umożliwiających realizację zadania,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Zadanie 1- remont pionu wodno-kanalizacyjnego w budynku A, na odcinku od kanału technicznego do poziomu drugiego piętra 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). 1.2. Zadanie 2-wymiana hydrantu pożarowego w sąsiedztwie kotłowni wraz z częściową wymianą sieci zewnętrznej 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu oceny czy zasoby umożliwią należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentów, które określają w szczególności: 2.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 2.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 2.4 czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, ma obowiązek przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów (§ 5 pkt 1–9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.(Dz. U. z 2016 poz 1126)): 3.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.3.zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.4.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 3.5.oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 3.6.oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 3.7.oświadczenia podmiotu o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, 3.8.oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 3.9.oświadczenia podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 4. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 3, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach