Przetargi.pl
„Wymiana dwóch dźwigów szpitalnych wraz z przebudową szybu windowego w budynku szpitala w Ozimku przy ul. Częstochowskiej 31 - II”

Powiat Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, ul. 1 Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 54 15 101 , fax. 77 54 15 103
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski
    ul. 1 Maja 29
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 54 15 101, fax. 77 54 15 103
    REGON: 53141258500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatopolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana dwóch dźwigów szpitalnych wraz z przebudową szybu windowego w budynku szpitala w Ozimku przy ul. Częstochowskiej 31 - II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch dźwigów szpitalnych wraz z przebudową szybu windowego w budynku szpitala w Ozimku przy ul. Częstochowskiej 31 obejmująca: 1) demontaż w dwóch etapach użytkowanych obecnie dźwigów szpitalnych wraz z transportem zbędnych części do punktu skupu złomu lub na wysypisko 2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych w istniejących szybach i maszynowni mających na celu ich dostosowanie do montażu nowych dźwigów, 3) dostarczenie fabrycznie nowych dźwigów szpitalnych zgodnych z dokumentacją, ich rozładunek i przemieszczenie do miejsca ich montażu, 4) wykonanie dokumentacji w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonanie uzgodnień i czynności odbioru technicznego, 5) montaż dostarczonych dźwigów szpitalnych w dwóch etapach, 6) wykonanie prób technicznych i uruchomienie dźwigów, 7) rejestrację dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigów, 8) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dźwigów (w szczególności dokumentacji techniczno-ruchowej i instrukcji eksploatacji oraz dokumentacji resursu), 9) przeszkolenie wyznaczonego personelu Zamawiającego w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej. Szczegółowy zakres prac ujęty jest w dokumentacji budowlano – wykonawczej pn. ”Wymiana dwóch dźwigów szpitalnych wraz z przebudową szybu windowego w budynku szpitala w Ozimku przy ul. Częstochowskiej 31”, wykonanej przez pracownię Projektowanie Konstrukcji Budowlanych „MACH-BUD”, 32-005 Niepołomice, ul. Nagietkowa 22, stanowiącej załącznik do SIWZ, w tym: - projekt budowlano-wykonawczy (branża architektoniczno – konstrukcyjna, branża elektryczna), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża architektoniczno – konstrukcyjna, branża elektryczna), - informacja dotycząca BIOZ. oraz w warunkach określonych w Decyzji Nr 644/2020 z 19.06.2020 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, jak również zgodnie z Prawem budowlanym. Prace należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją, jak również zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym. Zadanie realizowane i finansowane będzie następująco: - w roku budżetowym 2020 finansowanie 70% zadania zgodnie z harmonogramem wg zasad ustalonych w umowie, - w roku budżetowym 2021 finansowanie 30% zadania zgodnie z harmonogramem wg zasad ustalonych w umowie, - w trakcie realizacji musi być czynny co najmniej jeden z dźwigów szpitalnych podlegających wymianie lub jeden z wymienionych, dopuszczony do użytkowania przez UDT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy lub wymiany dźwigu osobowego wraz z dostawą o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach