Przetargi.pl
Wymiana dachówki na kosciele pw. Wniebowzięcia NMP we Włochach

Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny we Włochach ogłasza przetarg

  • Adres: 46-146 Włochy, Włochy 124
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 410 82 61 , fax. 77 410 82 61
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny we Włochach
    Włochy 124 124
    46-146 Włochy, woj. opolskie
    tel. 77 410 82 61, fax. 77 410 82 61
    REGON: 04007975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlochy.archidiecezja.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dachówki na kosciele pw. Wniebowzięcia NMP we Włochach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Wymiany dachówki na kościele pw. Wniebowzięcia NMP we Włochach Wspólny słownik Zamówien CPV 45212360-7 - obiekty sakralne Zakres robót do wykonania; 1. Roboty rozbiórkowe 2. Roboty remontowe i renowacyjne 3. Wykonanie pokryc i konstrukcji dachowych 4. Inne instalacje 5. Pomiar instalacji odgromowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie wykluczeni na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złoża ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiot zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 14 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejsza SIWZ, a także zgodna z oferta przetargowa, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, przygotują ofertę zgodnie z formularzem i załącznikami oraz zgodnie z wymogami SIWZ, którzy udziela odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządza ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisana przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzona informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostają związani oferta przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zaproponują termin realizacji zamówienia do 25 czerwca 2010r, którzy udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy, którzy zapewnia kierownika budowy posiadającego do realizacji zamówienia wymagane do tego uprawnienia w kierowaniu pracami budowlanymi, w ramach przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie, spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu; 10 wypełniony formularz oferty, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 1), 3) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego art 24 ustawy (zał. nr 2), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Zdrowotnych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zrealizowanych zamówień na obiektach sakralnych. Wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 200 000,00 zł brutto. Dla każdego zamówienie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zał. nr 3), 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4), Uwaga! W przypadku osoby odpowiedzialnej za realizacje przedmiotu zamówienia (kierownik budowy/robót) należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do nadzorowania prac wraz z wykazem nadzorowanych prac oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB. 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 wykazał osoby, którymi będzie dysponował innych podmiotów. 9) w przypadku współpracy podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, np. jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej, 10) pełnomocnictwo w przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawna lub fizyczna. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza, 11) podpisana ostatnia strona umowy (parafowane wszystkie strony umowy) (zał. nr 5) 12) kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy, 13) wykaz podwykonawców i zakres jaki będą wykonywać (zał. nr 6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlochy.archidiecezja.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach