Starostwo Powiatowe w Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzegu
ul. Robotnicza 20 20
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
REGON: 53141218300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie operatów szacunkowych działek stanowiących własność Skarbu Państwa i Powiatu Brzeskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie operatów szacunkowych działek stanowiących własność Skarbu Państwa i Powiatu Brzeskiego. Celem wyceny jest sprzedaż, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste gruntów oraz ustalenie odszkodowania za grunty z tytułów wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami. Operaty będą wykonywane na podstawie indywidualnych zleceń (ok. 160 działek). Podana wyżej ilość działek stanowi liczbę szacunkową i może ulec zmianie w wyniku rzeczywistego zapotrzebowania. Operaty szacunkowe winny być wykonywane w trzech egzemplarzach przez osobę legitymującą się uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. posiadania wiedzy i doświadczenia 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. dysponują minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości -nadanych w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami tj. z 2004r. Dz. U. Nr 261, poz.2603 z późn. zm. 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór - zał. nr 2 do SIWZ 2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia -wzór - zał. nr 3 do SIWZ 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia -wzór - załącznik nr 4 do SIWZ 4. aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy -w stosunku do osób fizycznych-wzór- załącznik nr 5 do SIWZ 6. W przypadku polegania na doświadczeniu innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ- Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie Gminy Strzelce Opolskie w miejscowościach: Dziewkowice, Sucha, Błotnica Strzelecka i Rożniątów
Dodano: 2016-07-14 - Usługa sukcesywnego wykonywania operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości przejętych pod inwestycje infrastrukturalne: drogowe i przeciwpowodziowe
Dodano: 2016-04-12 - Wykonanie usług geodezyjnych w zakresie podziału nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych wraz ze stabilizacją punktów granicznych, okazania granic i wznowienia granic oraz weryfikacji danych ewidencyjnych.
Dodano: 2016-02-17 - Sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie wycen nieruchomości gruntowych
Dodano: 2016-02-17 - Wykonanie operatów szacunkowych działek położonych w sześciu sołectwach na terenie gminy Strzelce Opolskie
Dodano: 2015-07-16 - Usługa sukcesywnego wykonywania operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości przejętych pod inwestycje infrastrukturalne: drogowe, kolejowe i przeciwpowodziowe
Dodano: 2015-03-18 - Sporządzanie wycen nieruchomości miasta Opola w zakresie aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz opłat za trwały zarząd
Dodano: 2015-02-24 - Sporządzanie wycen nieruchomości miasta Opola w zakresie sprzedaży prawa własności na rzecz użytkownika wieczystego, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz ustalenia wartości prawa wieczystego użytkowania dla potrzeb różnych
Dodano: 2015-02-24 - Sporządzanie wycen nieruchomości miasta Opola w zakresie: nieruchomości gruntowych niezabudowanych, zabudowanych budynkami wolnostojącymi lub w zabudowie zwartej oraz odszkodowań i służebności gruntowych
Dodano: 2015-02-24 - Sporządzanie wycen nieruchomości miasta Opola, tj.: - pojedynczych lokali mieszkalnych wraz z przynależnym gruntem, - pojedynczych lokali adaptowanych ze strychów lub innych pomieszczeń z ustaleniem poniesionych nakładów na adaptację wraz z przynależnym gruntem.
Dodano: 2015-02-24