Przetargi.pl
Wymiana części zewnętrznej stolarki okiennej drewnianej w budynku głównym I LO w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 6 - II etap

I Liceum Ogólnokształcące im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 10-551 Olsztyn, ul. Adama Mickiewicza 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 527 53 53 , fax. 089 527 53 53
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące im. A. Mickiewicza
    ul. Adama Mickiewicza 6 6
    10-551 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 527 53 53, fax. 089 527 53 53
    REGON: 00071668400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo1.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana części zewnętrznej stolarki okiennej drewnianej w budynku głównym I LO w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 6 - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie w budynku głównym I Liceum Ogólnokształcacego przy ul. mickiewicza 6 w Olsztynie wymiany istniejącej zewnętrznej stolarki otworowej na okna nowe drewniane oraz wymiany parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. Okna konstrukcji skrzynkowej, dwudzielne ze ślepieniem na 2/3 wysokości, z ozdobnym słupkiem i profilowanymi listwami, drewniane. Parapety wewnętrzne drwniane. Budynek zbudowany w 1887 r. (rozbudowa ok. 1930r.) posiada wartość zabytkową - wpisany do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego decyzją WKZ nr A - 1739 z dnia 10 sierpnia 1988r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 i w art. 23 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655, oraz 2008 Nr 171, poz. 1058), tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: - kierownik robót budowlanych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: dokonali w ciągu ostatnich 5 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania wymiany stolarki okiennej w co najmniej 1 zadaniu, o wartości co najmniej 350.000.00 złotych w każdym zadaniu. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia tego warunku na podstawie przedstawionego wykazu zamówień wykonanych przez wykonawcę, zawierającego nazwy i lokalizacje zamówień, nazwę zleceniodawcy z podaniem siedziby i telefonu, zakres realizowanego zadania, wartości zrealizowanego zadania oraz jego terminu realizacji. Do w/w wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. Wyżej wymienione doświadczenie wykonawcy będzie podlegało ocenie. Za każde zadanie spełniające w/w warunki wykonawca otrzyma jeden punkt. Do dalszego postępowania zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów, z tym, że każdy wykonawca musi otrzymać co najmniej jeden punkt - zgodnie z w/w warunkiem minimalnym udziału w postępowaniu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonych wraz z wnioskiem oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek zawierający nazwę zamówienia, nazwę zamawiającego oraz nazwę i siedzibę wykonawcy, podpisany przez uprawnione osoby (wykonawca sporządza wniosek samodzielnie, jednak może skorzystać z wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, dostępnego w jego siedzibie) o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami, w tym: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ,oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy wniosek lub załączone do niego dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (wykonawca sporządza oświadczenie samodzielnie, jednak może skorzystać z wzorów przygotowanych przez zamawiającego, dostępne w jego siedzibie 3) wypełniony wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadających wymaganiom określonym w warunkach udziału w postępowaniu (wykonawca sporządza wykaz samodzielnie, jednak może skorzystać z wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, dostępnego w jego siedzibie) oraz dokumenty potwierdzające wykonanie zamówień z należytą starannością. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dostępny w siedzibie Inwestora tj. I Liceum Ogólnokształcącym w Olsztynie 10-551 Olsztyn ul. A. Mickiewicza 6 lub można otrzymać: - faxem: 89/527 53 53 - e-mailem: liceum@lo1.olsztyn.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach