Przetargi.pl
wymiana części więźby dachowej i pokrycia dachowego w ramach zadania: przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie

Starostwo Powiatowe w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, Plac Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 296 834
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie
    Plac Kościuszki 4
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 296 834
    REGON: 41110291700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-leszczynski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana części więźby dachowej i pokrycia dachowego w ramach zadania: przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana części więźby dachowej i pokrycia dachowego w ramach zadania: przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. Część nr 1 Przebudowa dachu budynku nr 3 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie Część nr 2 przebudowa dachu budynku nr 6 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie Część nr 3 Przebudowa dachu budynku nr 9 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie Część nr 4 Przebudowa dachu budynku nr 10 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie 2. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Rydzynie wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 6 lutego 1965 r. pod nr 65/A, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania zabezpieczające budynki objęte zakresem zamówienia przez uszkodzeniem lub zniszczeniem. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 4. Pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 266/2020/A na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków stanowi załącznik nr 2c do SIWZ. 5. Inwestor wystąpił z wnioskiem o wydanie pozwolenia na roboty budowlane do Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Lesznie. Decyzja zostanie wydana przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 6. Budynki, w których prowadzone będą roboty budowlane nie zostaną wyłączone z eksploatacji na okres realizacji przedmiotu umowy. 7. Prace prowadzone przez Wykonawcę nie mogą utrudniać użytkowania zgodnie z przeznaczeniem obiektu Zamawiającego, a w szczególności nie mogą zakłócać toku pracy i ruchu w sposób inny niż będący koniecznym następstwem zakłóceń wynikających z zakresu i technologii prowadzonych prac. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będących załącznikami do siwz. 9. Zgodnie z art. art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w realizacji przedmiotu zamówienia: tynkowanie, roboty malarskie. 10. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w punkcie 9 czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania od Wykonawcy lub Podwykonawcy następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów wymienionych w punkcie 10. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów o których mowa w pkt. 10, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kary umownej w wysokości 500 zł za każdy dzień zwłoki. 13. Realizacja zadania inwestycyjnego będącego przedmiotem zamówienia będzie dofinansowana z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) kosztorys ofertowy, 2)oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach