Starostwo Powiatowe w Lesznie ogłasza przetarg
- Adres: 64-100 Leszno, Plac Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 296 834
- Data zamieszczenia: 2020-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4
64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
tel. 655 296 834
REGON: 41110291700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-leszczynski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wymiana części więźby dachowej i pokrycia dachowego w ramach zadania: przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana części więźby dachowej i pokrycia dachowego w ramach zadania: przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. Część nr 1 Przebudowa dachu budynku nr 3 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie Część nr 2 przebudowa dachu budynku nr 6 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie Część nr 3 Przebudowa dachu budynku nr 9 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie Część nr 4 Przebudowa dachu budynku nr 10 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rydzynie 2. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Rydzynie wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 6 lutego 1965 r. pod nr 65/A, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania zabezpieczające budynki objęte zakresem zamówienia przez uszkodzeniem lub zniszczeniem. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 4. Pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 266/2020/A na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków stanowi załącznik nr 2c do SIWZ. 5. Inwestor wystąpił z wnioskiem o wydanie pozwolenia na roboty budowlane do Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Lesznie. Decyzja zostanie wydana przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 6. Budynki, w których prowadzone będą roboty budowlane nie zostaną wyłączone z eksploatacji na okres realizacji przedmiotu umowy. 7. Prace prowadzone przez Wykonawcę nie mogą utrudniać użytkowania zgodnie z przeznaczeniem obiektu Zamawiającego, a w szczególności nie mogą zakłócać toku pracy i ruchu w sposób inny niż będący koniecznym następstwem zakłóceń wynikających z zakresu i technologii prowadzonych prac. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będących załącznikami do siwz. 9. Zgodnie z art. art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w realizacji przedmiotu zamówienia: tynkowanie, roboty malarskie. 10. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w punkcie 9 czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania od Wykonawcy lub Podwykonawcy następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów wymienionych w punkcie 10. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów o których mowa w pkt. 10, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kary umownej w wysokości 500 zł za każdy dzień zwłoki. 13. Realizacja zadania inwestycyjnego będącego przedmiotem zamówienia będzie dofinansowana z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona zabytków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) kosztorys ofertowy, 2)oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dachu w świetlicy wiejskiej w Słomkach
Dodano: 2023-07-15 - „Remont dachu budynku nr 5 ul. Kulasa 8 w Poznaniu”
Dodano: 2023-06-30 - Modernizacja budynku na terenie kąpieliska przy ul. Parkowej w Szamocinie
Dodano: 2023-03-02 - Modernizacje dachów budynków komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 3 części)
Dodano: 2022-11-17 - Zmiana pokrycia dachu na świetlicy wiejskiej w Koszutach
Dodano: 2020-11-03 - Rozbudowa infrastruktury sportowej na Stadionie Średzkim w zakresie budowy zadaszenia trybuny i budynku socjalno-technicznego z częścią elewacji
Dodano: 2020-11-02 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Chodzieży przy ul. Paderewskiego nr 6 wraz z termomodernizacją stropodachu
Dodano: 2020-10-05 - Rozbudowa infrastruktury sportowej na Stadionie Średzkim w zakresie budowy zadaszenia trybuny i budynku socjalno-technicznego z częścią elewacji
Dodano: 2020-10-01 - „Rozbudowa z przebudową budynku szatniowego w miejscowości Słupia pod Kępnem”
Dodano: 2020-07-29 - "Wymiana pokrycia dachu na budynku (stara część) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Franklinowie, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
Dodano: 2020-07-15