Szamociński Ośrodek Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 64-820 Szamocin, 19 Stycznia 29b
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 284 81 48
- Data zamieszczenia: 2023-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szamociński Ośrodek Kultury
19 Stycznia 29b
64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie
tel. 67 284 81 48
REGON: 570059807 - Adres strony internetowej zamawiającego: szok-info.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku na terenie kąpieliska przy ul. Parkowej w Szamocinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie polegać będzie na modernizacji obiektu na terenie kąpieliska miejskiego w Szamocinie. Prace dotyczyć będą modernizacji dachu polegającej na demontażu istniejącego pokrycia i położeniu nowego z opierzeniami i orynnowaniem wraz z robotami towarzyszącymi. W ramach inwestycji nastąpi także wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej drewnianej na PCV w okleinie „ złoty dąb”. Ponadto modernizacji poddana zostanie elewacja budynku polegająca na uzupełnieniu tynków, położeniu nowych tynków silikonowych, poprawiony zostanie stan techniczny tarasu pod zadaszeniem i elementy ślusarskie. Wykonane zostaną roboty elektryczne zewnętrzne – nowe oprawy zewnętrzne i zasilanie lamp, alarmów, kamer, wyłączników itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł).2.Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy : Bank : Bank Spółdzielczy Nr rachunku 91894500023900069320000020Z DPISKIEM „Modernizacja budynku na terenie kąpieliska przy ul. Parkowej w Szamocinie”Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:-nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Szamocin,-określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,-kwotę gwarancji/poręczenia,-termin ważności gwarancji/poręczenia,-zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej , gwarancji bankowej, w poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.z 2019 r. poz. 310,836 i 1572 ) musi zawierać postanowienie o następującej treści :Beneficjent ma prawo zgłoszenia roszczeń w terminie do 5 dni po upływie terminu związania ofertą, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.7.W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych wart. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej o których mowa w dziale IX.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2)sytuacji ekonomicznej i finansowej: tj.:a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.3)zdolności technicznej lub zawodoweja) doświadczenie:posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie orazzgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na modernizacji, remoncie, przebudowie, rozbudowie, budowie budynku użyteczności publicznej, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.Uwaga:Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dachu w świetlicy wiejskiej w Słomkach
Dodano: 2023-07-15 - „Remont dachu budynku nr 5 ul. Kulasa 8 w Poznaniu”
Dodano: 2023-06-30 - Modernizacje dachów budynków komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 3 części)
Dodano: 2022-11-17 - Zmiana pokrycia dachu na świetlicy wiejskiej w Koszutach
Dodano: 2020-11-03 - Rozbudowa infrastruktury sportowej na Stadionie Średzkim w zakresie budowy zadaszenia trybuny i budynku socjalno-technicznego z częścią elewacji
Dodano: 2020-11-02 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Chodzieży przy ul. Paderewskiego nr 6 wraz z termomodernizacją stropodachu
Dodano: 2020-10-05 - Rozbudowa infrastruktury sportowej na Stadionie Średzkim w zakresie budowy zadaszenia trybuny i budynku socjalno-technicznego z częścią elewacji
Dodano: 2020-10-01 - „Rozbudowa z przebudową budynku szatniowego w miejscowości Słupia pod Kępnem”
Dodano: 2020-07-29 - "Wymiana pokrycia dachu na budynku (stara część) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Franklinowie, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
Dodano: 2020-07-15 - REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W SŁUPCY
Dodano: 2020-07-01