Przetargi.pl
„Rozbudowa z przebudową budynku szatniowego w miejscowości Słupia pod Kępnem”

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-604 Baranów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Rynek 21
    63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
    REGON: 25085552900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa z przebudową budynku szatniowego w miejscowości Słupia pod Kępnem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku szatniowego użytkowanego przez klub sportowy zlokalizowany na działce nr ew. 1204/8 w miejscowości Słupia pod Kępnem. Teren działki jest zabudowany, uzbrojony. Rozbudowa ma za zadanie poprawić warunki funkcjonowania obiektu oraz pozwolić na zainstalowanie pomp ciepła celem ogrzewania budynku w okresie zimowym. Teren działki jest ogrodzony, częściowo utwardzony. Budynek jest przyłączony do sieci energetycznej, kanalizacyjnej (szambo) oraz wodociągowej. Zmianie ulegnie powierzchnia zabudowy na działce, oraz powierzchnia terenów utwardzonych. Budynek nie podlega ochronie konserwatorskiej. Teren działki jest ogrodzony, częściowo utwardzony kostką betonową. Dostęp do działki istniejącym zjazdem z drogi gminnej. Zamówienie obejmuje rozbudowę z przebudową w wyniku której powstanie powiększona szatnia dla sportowców oraz pomieszczenie techniczne na projektowaną pompę ciepła. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI Zabudowa ogółem: 152,7 m2 Powierzchnia użytkowa części rozbudowanej 36,23m2 Powierzchnia użytkowa łącznie: 114,72m2 Powierzchnia terenów utwardzonych istn.: 370,0m2 Powierzchnia terenów utwardzonych po rozbud.: 415,0m2 Projektowany kąt nachylenia połaci stropodachu: 15,0º, 6,0º Wysokość budynku: bez zmian Długość elewacji frontowej po przebudowie: bez zmian Szerokość elewacji bocznej po przebudowie: 17,60m 2. Prace remontowe będą polegały między innymi na: 1) pracach rozbiórkowych; 2) wykonaniu remontu posadzki na gruncie; 3) wykonaniu nowych przegród wewnętrznych w systemie GK; 4) remoncie okładzin podłogowych; 5) remoncie okładzin ściennych; 6) remoncie sufitu; 7) remoncie instalacji elektrycznej; 8) remoncie instalacji sanitarnych; 9) wymianie okien i drzwi; 10) zakupie wyposażenia szatni; 11) wykonaniu nawierzchni utwardzonej; 12) wykonaniu pokrycia dachu: 13) wykonaniu odwodnienia dachów; 14) obróbkach blacharskich; 15) wykonaniu parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; 16) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych i termicznych; 17) tynkowaniu ścian; 18) wykonaniu oświetlenia; 19) wykonaniu instalacji wentylacji; 20) malowaniu ścian i sufitów; 21) wykonaniu ogrzewania podłogowego wraz z montażem powietrznej pompy ciepła 3. Ponadto zakres zamówienia obejmuje dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie opisane dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych roboty budowlane, niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy. Dokumentacja stanowi własność Zamawiającego i może być wykorzystywana wyłącznie w celu wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem. 2) Do obowiązku Wykonawcy należy również wykonanie prac, których wielobranżowe projekty wykonawcze nie obejmują a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają. 3) Zapewnienie pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót budowlanych z wykorzystaniem urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie BHP, oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego. 4) Przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 5) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo - finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy. Harmonogram rzeczowo - finansowy będzie uwzględniał w szczególności kolejność, w jakiej Wykonawca zamierza prowadzić roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, terminy wykonywania, daty rozpoczęcia i zakończenia robót składających się na przedmiot umowy oraz kwoty przypisane poszczególnym pozycjom harmonogramu. 6) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji budowy oraz do wykonania dokumentacji projektowej powykonawczej. Wykonawca przygotuje dokumentację projektową powykonawczą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót. Dokumentacja projektowa powykonawcza winna być kompletowana sukcesywnie zgodnie z postępem robót oraz udostępniana Zamawiającemu. 7) Zgłaszania Inspektorowi nadzoru danej branży o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem 48 godzin – jeżeli Wykonawca nie wykona tego obowiązku zobowiązany będzie na własny koszt do odkrycia robót lub wykonania otworów niezbędnych do zbadania robót, a następnie do przywrócenia ich do stanu poprzedniego; 8) Kierownik budowy ma obowiązek uczestniczenia w naradach koordynacyjnych na budowie, zwoływanych nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie przez Koordynatora nadzoru inwestorskiego. 9) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kompleksową obsługę geodezyjną i geotechniczną w tym: wyznaczenie wszelkich punktów pomiarowych i wytyczenie obiektów, bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz wykonanie w 2 egz. geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 10) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszystkie wymagane przepisami prawa dokumenty niezbędne do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. Pozwolenie na użytkowanie z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca winien uzyskać przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy 11) Wykonawca ma obowiązek uzyskania z upoważnienia Zamawiającego pozytywnych opinii instytucji określonych w art. 56 ustawy Prawo Budowlane. 12) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu w 1 egzemplarzu instrukcji obsługi i eksploatacji zamontowanych na obiekcie urządzeń i instalacji oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego. Instrukcja winna uwzględniać wymagania dotyczące m.in.: bieżącej konserwacji oraz terminów przeprowadzenia przeglądów serwisowych, prób i pomiarów. 13) Wykonawca jest zobowiązany w ramach ceny ryczałtowej opracować i dostarczyć instrukcję , bezpieczeństwa pożarowego oraz dostarczyć i zainstalować niezbędne wyposażenie ppoż na obiekcie (w tym m.in. gaśnice, tablice informacyjne). 14) Usuwania wad i usterek w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi; 15) Wykonawca odpowiada za uporządkowanie pomieszczeń i terenu, na którym były prowadzone prace, wywóz i utylizację odpadów po swoich robotach zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty (dowody) o prawidłowym zagospodarowaniu odpadów. 16) Zorganizuje zaplecze budowy, którego lokalizację uzgodni z Zamawiającym. Ustawi tablicę informacyjną budowy zgodną z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 26.04.2002 r., zapewni na czas budowy pomieszczenie biurowe dla potrzeb organizacji narad na budowie. 17) Wykonawca przez okres realizacji budowy będzie ponosił koszty zużycia energii elektrycznej, zużycia wody. 18) przeprowadzenie wszelkich prób, badań i sprawdzeń każdej instalacji i sieci pod względem jej szczelności, bezpieczeństwa użytkowania i zgodności z Polskimi Normami, Warunkami Technicznymi i ustawą Prawo budowlane, 19) Wykonawca sporządzi świadectwo charakterystyki energetycznej wybudowanego obiektu. 20) Wykonawca podczas wykonywania zamówienia winien stosować rozwiązania systemowe na które została wydana Krajowa Ocena Techniczna (dawniej Aprobata Techniczna). 4. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia winien stosować rozwiązania systemowe na które została wydana Krajowa Ocena Techniczna (dawniej Aprobata Techniczna). 5. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają: 1) SIWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami udzielonymi na etapie postępowania przetargowego (o ile występują), 2) Projekt budowlany remontu budynku szatniowego 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), 4) Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004 z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.9.2020 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach