Przetargi.pl
Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach

Dom Pomocy Społecznej w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 63-405 Sieroszewice, Psary, ul. Kaliska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7396084, 7396315 , fax. 062 7396084, 7396315
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Psarach
    Psary, ul. Kaliska 3
    63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7396084, 7396315, fax. 062 7396084, 7396315
    REGON: 29580500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpspsary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pralniczej dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach. Ze względu na fakt, że usługa realizowana jest przede wszystkim na rzecz Mieszkańca Domu, musi się ona odbywać z wyjątkową dbałością o nie zniszczenie rzeczy powierzonych Wykonawcy ze szczególnym uwzględnieniem odzieży prywatnej mieszkańców. Przedmiot zamówienia nie obejmuje prania bielizny szpitalnej, dom pomocy społecznej nie jest zakładem opieki zdrowotnej. 1. Zakres usługi obejmuje: a. pranie wodne w różnych zakresach temperatur b. odkażanie termiczno – chemiczne wskazanego przez Zamawiającego asortymentu, c. prasowanie i maglowanie, d. sortowanie i prasowanie, e. transport bielizny od i do Zamawiającego. 2. Asortyment przekazywany do prania obejmuje: a. bieliznę pościelową domową (kolorową z bawełny, satyny, kory, mikrofibry) – poszwy, poszewki, podkłady, prześcieradła, piżamy szlafroki, itp. b. odzież osobistą mieszkańców (bieliznę osobistą, koszule wizytowe, swetry, spódnice sukienki, skarpetki itp) przebywających w Domu Pomocy Społecznej w Psarach, c. odzież ochronną pracowników – fartuchy, garsonki, spodnie, bluzy, itp. d. inne: ręczniki mieszkańców, ścierki, zasłony, firany, koce, kołdry, poduszki, narzuty, e. mopy, f. materace. 3. Usługi będą realizowane w pralni Wykonawcy przy użyciu jego środków m.in.: proszków, płynów do prania, płukania, środków do dezynfekcji, a zastosowanie przez Wykonawcę metody prania, suszenia, maglowania i prasowania muszą być dostosowane do odebranego asortymentu oraz nie mogą powodować zmian struktury, koloru i kształtu tego asortymentu. 4. Szacunkową ilość prania zostaje określona na 3.200 kg miesięcznie tj. ok 76 800 kg w okresie obowiązywania umowy. 5. Zamawiający ma prawo nie wykorzystać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych usług (kg) w 25%, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy z załącznikami. Wzór formularza ofertowego - zał nr 1 Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zał nr 3 nr jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach