Przetargi.pl
Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie gminy Zaniemyśl w roku szkolnym 2020/2021

Centrum Usług Wspólnych w Zaniemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-020 Zaniemyśl, ul. Średzka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 857 142, , fax. 612 857 474
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Zaniemyślu
    ul. Średzka 9
    63-020 Zaniemyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 612 857 142, , fax. 612 857 474
    REGON: 63084421000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaniemysl.pl zakładka Centrum Usług Wspólnych w Zaniemyślu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie gminy Zaniemyśl w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu uczniów do i z jednostek oświatowych położonych na terenie gminy Zaniemyśl w roku szkolnym 2020/2021. Ze względów organizacyjnych usługa powinna zostać wykonana 2 autokarami we wszystkie dni szkolne. Usługa winna być wykonywana na 2 stałych trasach i w określonych godzinach podporządkowanych pracy jednostek oświatowych. Pierwsza trasa dowozu dotyczy obsługi Szkoły Podstawowej w Zaniemyślu i Przedszkola Samorządowego w Zaniemyślu i posiada trasę wynoszącą 87 km dziennie. Druga trasa dowozu dotyczy Szkoły Podstawowej w Pigłowicach i Szkoły Podstawowej w Śnieciskach i posiada trasę wynoszącą 102,50 km dziennie. Wykaz tras stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wycena usługi powinna nastąpić na podstawie faktycznie przejechanych przez autokar kilometrów i winna uwzględniać wszelkie koszty jej realizacji, w tym koszty zatrudnienia opiekunki nad uczniami w czasie przewozu. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusu do przystanku rozpoczynającego trasę ani powrotu z przystanków kończących trasy. Autokar Wykonawcy musi posiadać ubezpieczenie OC, AC i NNW. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany harmonogramu wykonywania usługi w zależności od organizacji nauki i organizacji roku szkolnego w jednostkach oświatowych. Szacunkowo Zamawiający podaje 188 dni dla świadczenia tej usługi przez Wykonawcę. Ze względu na nakładanie się czasu wykonywaniu usługi na 2 trasach nie istnieje możliwość jej wykonania jednym autokarem i przy odziale tych samych osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada ważną licencję do wykonywania transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy Wykonawcy - wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - według załącznika nr 4 do SIWZ - Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. - Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - według załącznika nr 7 do SIWZ. - Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych, zawodowych, w zakresie sytuacji finansowej, lub ekonomicznej innych podmiotów i musi udowodnić przed Zamawiającym, że jest w stanie zrealizować zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach