Przetargi.pl
Codzienny dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.

GMINA CZEMPIŃ ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 28 26 703 w.138
  • Data zamieszczenia: 2024-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZEMPIŃ
    ul. ks. Jerzego Popiełuszki 25
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    tel. 61 28 26 703 w.138
    REGON: 631259287
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Codzienny dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Codzienny dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Mosinie wraz z odwozem. Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia została zawarta w SWZ oraz załącznikach do SWZCodzienny dowóz dzieci z terenu Gminy Czempiń do Zespołu Szkół Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Kościanie wraz z odwozem. Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia została zawarta w SWZ oraz załącznikach do SWZ.Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Czempiniu na zajęcia wychowania fizycznego do Hali Sportowej Herkules wraz z odwozem. Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia została zawarta w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:• Dla części I – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych),• Dla części II – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).• Dla części III - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Poniecu, Oddział w Czempiniu numer 36 8682 1030 0040 0000 0390 0003 tytułem: FZ.271.1.28.2024 Codzienny dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 – cz……Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.12.4 Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.12.5 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.12.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione.12.7 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.12.8 Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.dla części I - Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 728 z późn. zm.);dla części II - Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 728)dla części III - Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób,zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 728)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej.4) zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek ten z zakresie zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:dla części I - 1 pojazdem posiadającym 8 miejsc siedzących + miejsce dla kierowcy,dla części II - 1 autokarem posiadającym min. 19 miejsc siedzących + miejsce dla kierowcy,dla części III - 1 autokarem posiadającymi min. 28 miejsc siedzących + miejsce dla kierowcy.Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących.Pojazdy/Autokary nie mogą być starsze niż wyprodukowane:- dla części I w 2010 roku.- dla części II i III w 2005 rokub) Warunek ten, w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), co najmniej:dla części nr I - 1 usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 3 miesięcy,dla części nr II - 1 usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 3 miesięcy,dla części nr III - 1 usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto oraz wykaże, że usługa ta została wykonana należycie trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 3 miesięcy,UWAGA:Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka części może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykazać się w więcej niż jednej części tym samym doświadczeniemc) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:dla części I - 1 osobą posiadającą prawo jazdy kat. B (do przewozu 8 osób) zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2023 r., poz. 622 z późn. zm.)dla części II - 1 osobą posiadającą prawo jazdy kat. D zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2023 r., poz. 622 z późn. zm.)dla części III - 1 osobą posiadającą prawo jazdy kat. D zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2023 r., poz. 622 z późn. zm.)Zamawiający wymaga, aby każda z osób uczestnicząca w wykonaniu zamówienia posiadała min. 2 letnie doświadczenie w zakresie przewozu osób. Doświadczenie oznacza czas liczony od dnia uzyskania uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach