Przetargi.pl
„Dowozy uczniów do szkół z terenu gminy Kobylin w roku szkolnym 2024 -2025”

Gmina_Kobylin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-740 Kobylin, Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655482401
  • Data zamieszczenia: 2024-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina_Kobylin
    Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    63-740 Kobylin, woj. wielkopolskie
    tel. 655482401
    REGON: 411050540
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowozy uczniów do szkół z terenu gminy Kobylin w roku szkolnym 2024 -2025”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów do szkół z terenu Gminy Kobylin, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kobylin. 2. Usługa obejmuje:- dowozy do szkół podstawowych na terenie Gminy Kobylin wraz z odwozem do miejsc zamieszkania lub miejsc przystankowych we wszystkie dni nauki szkolnej, w godzinach ustalonych i uzgodnionych z poszczególnymi szkołami;- dojazdy na dodatkowe zajęcia sportowe, edukacyjne i kulturalne wraz z dojazdami do stomatologa w dniach nauki szkolnej lub innych niż dni nauki szkolnej, których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego – wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym.3. Usługa winna być świadczona przez minimum 5 (pięć) autobusów, w tym 2 (dwa) autobusy przystosowane do przewozu minimum 50 osób i 1 (jeden) przystosowany do przewozu minimum 60 osób oraz 2 (dwa) o pojemności minimum 23 osoby. 4. Wykonawca zobowiązany jest:- do podstawienia pojazdów sprawnych technicznie, posiadających aktualne badania techniczne, oznakowanych odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów. W okresie jesienno – zimowym pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane.- niezwłocznego powiadomienia szkoły w przypadku awarii pojazdu,- zabezpieczenie zastępczego środka transportu o wymaganym standardzie w przypadku awarii pojazdu.- zapewnienia bezpieczeństwa i opieki uczniom podczas świadczenia usługi, min. za pośrednictwem opiekunów, zgodnie z art. 17 ust. 3 ustawy o systemie oświaty. Opieka kierowcy jest niewystarczająca.- szczegółowy harmonogram dowozów i odwozów Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym i dyrekcją placówek najpóźniej do dnia 23 sierpnia 2024 r. 5. 5. Średnia miesięczna ilość kilometrów wynosi ok 8 200 km dla autobusu na trasach dowozów do szkół podstawowych. Szacunkowa ilość kilometrów dla dowozów uczniów do stomatologa oraz na zajęcia dodatkowe wynosi miesięcznie ok. 800 km. Łącznie przez okres trwania umowy (10 miesięcy) szacunkowa ilość km wynosi 90 000 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:- aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm).- co najmniej minimum 5 (pięć) autobusów, w tym 2 (dwa) autobusy przystosowane do przewozu minimum 50 osób i 1 (jeden) przystosowany do przewozu minimum 60 osób oraz 2 (dwa) o pojemności minimum 23 osoby, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC i NNW, aktualne badania techniczne dopuszczające do obrotu, są oznakowane i wyposażone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach