Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu dzieci ze Szkoły Podstawowej w Dusznikach i Zespołu Przedszkoli w Dusznikach oraz Szkoły Podstawowej w Sędzinku w roku szkolnym 2024/2025

Gmina Duszniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-550 Duszniki, Sportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48612919075
  • Data zamieszczenia: 2024-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
    Sportowa 1
    64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
    tel. +48612919075
    REGON: 631258365
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu dzieci ze Szkoły Podstawowej w Dusznikach i Zespołu Przedszkoli w Dusznikach oraz Szkoły Podstawowej w Sędzinku w roku szkolnym 2024/2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    IV. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu dzieci ze Szkoły Podstawowej w Dusznikach i Zespołu Przedszkoli w Dusznikach oraz Szkoły Podstawowej w Sędzinku w roku szkolnym 2024/2025. 2. Szczegóły przedmiotu zamówienia są następujące:1) Na świadczenie usługi transportu w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. dowóz dzieci z miejscowości zamieszkania do jednostek oświatowych, do których uczęszczają oraz odwóz dzieci z jednostek oświatowych, po zajęciach lekcyjnych, do miejscowości zamieszkania;2) Zamawiający ustala roczną ilość kilometrów w wysokości 57 646 km w roku szkolnym 2024/2025;3) Realizacja dowozów w roku szkolnym wynosi średnio 37 tygodniu; trasy wykazane w załączniku nr 1.1 do SWZ oraz orientacyjne godziny zostaną uściślone i przekazane Wykonawcy po sporządzeniu przez dyrektorów planów lekcji, a następnie planu dowozów i odwozów na dany semestr;4) Dzieci dowożone są do Zespołu Przedszkoli w Dusznikach – na zespół składa się Przedszkole w Dusznikach przy ul. Kolejowej 7A, Przedszkole w Podrzewiu przy ul. Ogrodowej 3, Przedszkole w Sękowie przy ul. Szkolnej 23 (dzieci pięcioletnie i sześcioletnie); Szkoły Podstawowej w Dusznikach przy ul. Broniewskiego 3, Szkoły Podstawowej w Sędzinku przy ul. Szkolnej 9; zgodnie z wykazem tras stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ oraz orientacyjnym rozkładem jazdy autobusów przewożących dzieci stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ;5) Miejscowości z których realizowane są dowozy: Podrzewie, Chełminko, Niewierz, Młynkowo, Sękowo, Wilczyna, Sędzinko, Sędziny, Zalesie i Śliwno;6) Godziny przywozów i odwozów mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb placówek i liczby dzieci np. planu lekcji; niektóre trasy mogą także zostać zmienione bądź połączone ze sobą;7) Całkowita zmiana godzin przywozów i odwozów jest możliwa kilka razy w roku np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, święto szkoły, dzień sportu, egzaminy kończące dany etap edukacji, rekolekcje i inne podobne uroczystości;8) Realizacja przewozów szkolnych powinna być wykonywana przez osoby (kierowców) posiadających odpowiednie kwalifikacje/uprawnienia i przeszkolenia oraz niezbędne dokumenty potwierdzające w/w kwalifikacje/uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;9) Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktur za rzeczywiście przejechane kilometry, potwierdzone w zestawieniu miesięcznym przez dyrektora/wicedyrektora szkoły bądź inną osobę odpowiedzialną w Szkole Podstawowej w Dusznikach za dowozy; 10) Wykonawca powinien podstawić Zamawiającemu trzy autobusy, z czego przynajmniej jeden autobus powinien posiadać nie mniej niż 60 miejsc (siedzących i stojących – zgodnie z wpisem w dowodzie rejestracyjnym);11) Dojazdy z bazy Wykonawcy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd autobusu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi;12) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:a) przewóz dzieci z i do miejscowości wskazanych w załączniku nr 1.1 do SWZ w dni nauki szkolnej,b) wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym oraz innych przepisach; przewozy powinny być realizowane środkami transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć; autobus powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie dzieci na danej trasie;c) przestrzeganie godzin przywozów i odwozów (punktualność); godziny przywozów i odwozów mogą ulec zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, święto szkoły, itp.;d) oznakowanie pojazdów przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także zapewnienie ogrzewania tych pojazdów odpowiedniego do panujących warunków atmosferycznych;e) podstawienie w ciągu 30 minut na własny koszt autobusu zastępczego w przypadku awarii autobusu, który dowozi dzieci do placówek oświatowych;f) posiadanie podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych przepisami prawa dokumentów (tj. ważny przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie NW, OC, itp.);g) zapewnienie i pokrycie kosztów opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego, przy zachowaniu następujących wymagań: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy; opiekunem powinna być osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, a jednocześnie stanowcza, posiadająca dobry stan zdrowia, mająca doświadczenie pracy z dziećmi; preferowane wykształcenie pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z dziećmi – dużymi grupami; opiekun dba, aby przywozy i odwozy odbywały się trasą według ustalonego harmonogramu; jest odpowiedzialny, za bezpieczeństwo odwożonych dzieci; powinien dopilnować, żeby dzieci wsiadały i wysiadały do/z pojazdu tylko przednimi drzwiami, natomiast tylne drzwi muszą być zamknięte i zabezpieczone; przy wsiadaniu dzieci, opiekun stoi na zewnątrz i wchodzi jako ostatni, zamyka drzwi i zajmuje miejsce, natomiast przy wysiadaniu otwiera drzwi pojazdu, wychodzi na zewnątrz pierwszy i nadzoruje wysiadanie, nadzoruje przejście dzieci przez jezdnię; przez cały czas przywozów i odwozów opiekun ma założoną kamizelkę odblaskową; opiekun daje kierowcy sygnał do odjazdu, a w razie potrzeby do zatrzymania się; opiekun dba o bezpieczeństwo dzieci w czasie jazdy, pilnuje, aby wszystkie dzieci siedziały na miejscach i nie chodziły po pojeździe, a także dba o właściwe zachowanie się uczniów podczas całych dowozów, w przypadku gdy dzieci nie reagują na polecenia opiekuna bądź je ignorują – opiekun podejmuje decyzję o zawróceniu z ustalonej trasy i przekazuje dzieci dyrektorowi szkoły, wówczas dalsza droga odbywa się po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły; po przyjeździe autobusu do szkoły w godzinach rannych opiekun oddaje dzieci pod opiekę wychowawcy świetlicy, a przed odjazdem odbiera od wychowawcy świetlicy i sprawuje nad nimi opiekę do chwili opuszczenia pojazdu przez dzieci, a w przypadku przechodzenia przez jezdnię do momentu przeprowadzenia dzieci na drugą stronę ulicy; opiekun natychmiast informuję Wykonawcę i Kierownika Gminnego Zespołu Oświatowego w Dusznikach o wszystkich szczególnych sytuacjach, jakie wydarzyły się podczas jazdy (np. wypadek, zagrożenie bezpieczeństwa lub choroba dziecka, itp.);h) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, tj. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą przedmiotem zamówienia oraz będzie ponosić wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym na wypadek śmierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu; Wykonawca przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o zamówienie publiczne może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SWZ oraz nie podlega wykluczeniu, w okolicznościach,o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj.:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowegolub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wynikającą z ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 728 ze zm.).Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że:a) wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie (2) usługi(w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględnianie są również usługi nadal wykonywane), o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych i 00/100) każda, polegające na dowozie dzieci lub młodzieży do szkół;Uwaga!Poprzez przewozy dzieci do szkół – Zamawiający rozumie, przewóz regularny specjalny, tj. niepubliczny przewóz regularny określonej grupy osób, z wyłączeniem innych osób, zgodnie z definicją art. 4 pkt 9) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 728 ze zm.).b) dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. min. trzema (3) autobusami, w tym jednym autobusem z z liczbą miejsc co najmniej 60. Pojazdy muszą posiadać aktualne ubezpieczenie OC oraz dokument potwierdzający prawidłowy stan techniczny – dopuszczenie do ruchu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach