Przetargi.pl
Wymiana części ogrodzenia zewnętrznego oraz wymiana nawierzchni dróg i chodników przy budynku nr 29 Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce - postępowanie nr 149/RB

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 321600 , fax. 261 321689
  • Data zamieszczenia: 2015-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Saperska 1 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 321600, fax. 261 321689
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziolsztyn.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana części ogrodzenia zewnętrznego oraz wymiana nawierzchni dróg i chodników przy budynku nr 29 Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce - postępowanie nr 149/RB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana części ogrodzenia zewnętrznego oraz wymiana nawierzchni dróg i chodników przy budynku nr 29 Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce - postępowanie nr 149/RB polegająca na wykonaniu robót budowlanych: demontaż bramy dwuskrzydłowej; rozebranie ogrodzenia z siatki; rozebranie betonowego cokolika i fundamentu; zainstalowanie deski żelbetowej; wykonanie i montaż bramy dwuskrzydłowej; wykonanie i montaż furtki jednoskrzydłowej; rozebranie chodników z płyt betonowych; rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej; rozebranie nawierzchni z płyt drogowych, krawężników kamiennych, krawężników betonowych; mechaniczne wykonanie koryta; rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej; wykonanie opaski z kostki brukowej; regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych i zasów. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres: minimum 3 - maksimum 5 lat. Okres rękojmi: 5 lat - wg art. 568 § 1 K.C
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 55 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5 500,00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego - pok. 24 w siedzibie Zamawiającego. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziolsztyn.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach