Gmina Siennica ogłasza przetarg
- Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
ul. Kołbielska 1 1
05-332 Siennica, woj. mazowieckie
tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
REGON: 00055124300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana azbestowego pokrycia dachowego na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Starogrodzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na pokrycie blachą dachówkopodobną wraz z obróbkami. Wymienione prace dotyczą budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Starogrodzie, usytuowanego na działce nr 248/4, gm. Siennica, o wymiarach: długość 55,0 m, szerokość 27,2 m, wysokość maksymalna 10,6 m, powierzchnia zabudowy budynku 782,6 m2. Powierzchnia płyt azbestowych do wymiany wynosi 977 m2. Projektowane jest rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych wraz z obróbkami blacharskimi. Po wykonaniu prac remontowych dotyczących więźby dachowej, zgodnie z opisem podanym w przedmiarze należy wykonać impregnację istniejącej więźby, dwukrotną, ogniochronną, owado i grzybobójczą. Następnie należy wykonać łacenie połaci dachowych z tarcicy nasyconej, łaty 5*5 cm , kontrłaty o przekroju 2*5 cm wraz z wykonaniem dwóch wyłazów dachowych, zamontowaniem desek okapowych i wiatrowych, impregnowanych 15*3,2 cm. Kolejnym elementem jest wykonanie izolacji z folii polietylenowej, zbrojonej, o odporności na UV 6 m-cy, o odporności na rozrywanie min 300-400 N/50 mm, sile rozrywania na gwoździu min 250 N. Pokrycie dachów należy wykonać blachą powlekaną dachówkową grubości min 0.5 mm, z lakierem dającym gwarancję na okres min 15 lat, komplet wraz z uszczelkami, wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami spustowymi fi 130, rurami spustowymi fi 100 z blachy powlekanej w kolorze dachu. System orynnowania ma być kompletny i atestowany. Należy również wykonać tynki kominów ponad dachem wraz z pomalowaniem farbą zewnętrzną, akrylową oraz podsufitkę z elementów winylowych wraz z niezbędnym rusztem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie musi spełniać poniższe warunki: 1. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 3. dysponować odpowiednim potencjałem ekonomicznym, 4. posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych powyżej jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dostarczy: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. dokumenty potwierdzające przeszkolenie w zakresie bezpiecznego usuwania azbestu kierownika robót. 3. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny ofertowej brutto 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. kopię aktualnej decyzji Starosty Mińskiego zezwalającej na zbiórkę i transport odpadów niebezpiecznych 6.4 Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Podmiot z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawia dokumenty zgodnie ze wskazaniami przedstawionymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. dokumenty potwierdzające przeszkolenie w zakresie bezpiecznego usuwania azbestu kierownika robót.3. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny ofertowej brutto 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. kopię aktualnej decyzji Starosty Mińskiego zezwalającej na zbiórkę i transport odpadów niebezpiecznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiennica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu budynku Wydziału Przyrodniczego przy ul. Prusa 14 w Siedlcach
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie Wymiany rynien I rur spustowych dachów część I zamówienia i naprawa ogrodzenia terenu szkoły 15 przęseł i pomalowanie I piętra ( część II zamówienia) w Zespole Szkół Gminnych Nr 3 przy ulicy Żabie Oczko 1 w Milanówku
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie robót remontowych pokrycia dachowego oraz obróbek blacharskich dachów auli 133 i 161 w budynku Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej przy ul. Nowowiejskiej 15/19 Postępowanie nr: WEiTI/15/ZP/2016/1030
Dodano: 2016-03-29 - Rozbudowa Zespołu Szkół im. Księżnej Eleonory Czartoryskiej w Radzyminie w podziale na dwa zadania: 1) Nadbudowa i rozbudowa głównego skrzydła budynku Zespołu Szkół; 2) Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących termomodernizację budynku Zespołu Szkół.
Dodano: 2016-02-06 - Modernizacja dachu na budynku Gimnazjum w Gąsocinie
Dodano: 2015-11-30 - Modernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Bądkowie Numer sprawy: IP.271.123.2015
Dodano: 2015-09-28 - Remont części dachu na budynku biurowym w O/Ciechanów i remont części elewacji i dachu O/Siedlce. WAW-FA.271.6.2015
Dodano: 2015-09-15 - Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej gminnej w miejscowości Leśniewice
Dodano: 2015-09-08 - Modernizacja budynku administracyjnego przy ul. Kościuszki 15 w Serocku
Dodano: 2015-08-03 - Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym przy ul. Wielowiejskiej 6 w Warszawie.
Dodano: 2015-07-17