Przetargi.pl
Wymiana azbestowego pokrycia dachowego na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Starogrodzie

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    ul. Kołbielska 1 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
    REGON: 00055124300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana azbestowego pokrycia dachowego na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Starogrodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na pokrycie blachą dachówkopodobną wraz z obróbkami. Wymienione prace dotyczą budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Starogrodzie, usytuowanego na działce nr 248/4, gm. Siennica, o wymiarach: długość 55,0 m, szerokość 27,2 m, wysokość maksymalna 10,6 m, powierzchnia zabudowy budynku 782,6 m2. Powierzchnia płyt azbestowych do wymiany wynosi 977 m2. Projektowane jest rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych wraz z obróbkami blacharskimi. Po wykonaniu prac remontowych dotyczących więźby dachowej, zgodnie z opisem podanym w przedmiarze należy wykonać impregnację istniejącej więźby, dwukrotną, ogniochronną, owado i grzybobójczą. Następnie należy wykonać łacenie połaci dachowych z tarcicy nasyconej, łaty 5*5 cm , kontrłaty o przekroju 2*5 cm wraz z wykonaniem dwóch wyłazów dachowych, zamontowaniem desek okapowych i wiatrowych, impregnowanych 15*3,2 cm. Kolejnym elementem jest wykonanie izolacji z folii polietylenowej, zbrojonej, o odporności na UV 6 m-cy, o odporności na rozrywanie min 300-400 N/50 mm, sile rozrywania na gwoździu min 250 N. Pokrycie dachów należy wykonać blachą powlekaną dachówkową grubości min 0.5 mm, z lakierem dającym gwarancję na okres min 15 lat, komplet wraz z uszczelkami, wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami spustowymi fi 130, rurami spustowymi fi 100 z blachy powlekanej w kolorze dachu. System orynnowania ma być kompletny i atestowany. Należy również wykonać tynki kominów ponad dachem wraz z pomalowaniem farbą zewnętrzną, akrylową oraz podsufitkę z elementów winylowych wraz z niezbędnym rusztem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie musi spełniać poniższe warunki: 1. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 3. dysponować odpowiednim potencjałem ekonomicznym, 4. posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych powyżej jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dostarczy: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. dokumenty potwierdzające przeszkolenie w zakresie bezpiecznego usuwania azbestu kierownika robót. 3. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny ofertowej brutto 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. kopię aktualnej decyzji Starosty Mińskiego zezwalającej na zbiórkę i transport odpadów niebezpiecznych 6.4 Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Podmiot z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawia dokumenty zgodnie ze wskazaniami przedstawionymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. dokumenty potwierdzające przeszkolenie w zakresie bezpiecznego usuwania azbestu kierownika robót.3. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny ofertowej brutto 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. kopię aktualnej decyzji Starosty Mińskiego zezwalającej na zbiórkę i transport odpadów niebezpiecznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiennica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach