Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Czerniakowskiego

Szpital Czerniakowski S.P.Z.O.Z. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-739 Warszawa, ul. Stępińska 19/25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3186000 , fax. 022 3186300, 318 63 41
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Czerniakowski S.P.Z.O.Z.
    ul. Stępińska 19/25 19/25
    00-739 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3186000, fax. 022 3186300, 318 63 41
    REGON: 01102681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalczerniakowski.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Czerniakowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Czerniakowskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.025,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące dwadzieścia pięć i 00/100) Wadium płatne do dnia składania ofert na konto w Banku Śląskim numer konta 93 1050 1054 1000 0022 0423 3056 (liczy się data wpływu na ww. konto) Do potwierdzenia wpłacenia wadium należy zamieścić kopie dokumentu w ofercie. Forma wpłaty wadium 1. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w sekretariacie pok. 215 w budynku administracyjnym Szpitala Czerniakowskiego do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca wnoszący wadium w postaci dokumentu, który ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiony na okres krótszy niż czas związania ofertą, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. Zwrot wadium 1. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upływa termin związania ofertą, b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich składania. 2. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zawrócono wadium na podstawie ust. 2 lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umów na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umów stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionym w pieniądzu) lub adres ( w pozostałych przypadkach) na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów żądanych przez Zamawiającego i wymienionych w Rozdziale X SIWZ, potwierdzających spełnianie tych warunków. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5) oraz posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5). d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5) oraz złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (Załącznik nr 1 pkt. 4).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 2. 3. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - złącznik nr 3. 4. Wypełniona specyfikacja techniczna - załącznik nr 4. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5. 6. Oświadczenie informujące, że Wykonawca posiada i dostarczy na żądanie Zamawiającego pod rygorem wykluczenia następujące dokumenty dla oferowanego asortymentu w pozycji 31 załącznika nr 3 do SIWZ tj. zestawu komputerowego Win XP prof. 1) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu. 2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. 3) Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym (wydruk ze strony Microsoft). 4) Oświadczenie producenta lub Certyfikat dla producenta potwierdzający, iż głośność jednostki centralnej mierzona jest zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 24 dB. 5) Deklarację CE. 6)Oświadczenie wystawione na podstawie dokumentacji producenta jednostki, potwierdzające spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. 7) Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej oferowany asortyment oraz autoryzacja producenta komputera. 8) Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Oraz dla pozycji 35 załącznika nr 3 do SIWZ tj. Serwera sieciowego 1) Certyfikat lub Deklarację CE potwierdzające, że serwer został wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 ISO-14001. 2) Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej oferowany asortyment oraz autoryzacja producenta komputera. 3) Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. - załącznik nr 6 7. Wypełniony formularz z okresami gwarancyjnymi - załącznik nr 8. 8. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. 12. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 13. Oryginał dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. 14. Kopia dowodu wniesienia wadium. 15. Materiały firmowe (opisy) lub ulotki informacyjne dla oferowanego Monitora LCD, drukarki laserowej, zestawu komputerowego Win Xp prof, czytnika kodu kreskowego, oprogramowania antywirusowego, serwera sieciowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego (pozycja 29,30,31,32,33,35,36 załącznika nr 3 do SWIZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki serwisu i gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalczerniakowski.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach