Przetargi.pl
Wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych i urządzeń mobilnego dostępu do internetu na potrzeby projektu System Informacyjny o infrastrukturze szerokopasmowej i portal Polska Szerokopasmowa

Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-894 Warszawa, ul. Szachowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5128100 , fax. 022 5128625
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Szachowa 1 1
    04-894 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5128100, fax. 022 5128625
    REGON: 00013262900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itl.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych i urządzeń mobilnego dostępu do internetu na potrzeby projektu System Informacyjny o infrastrukturze szerokopasmowej i portal Polska Szerokopasmowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych i urządzeń mobilnego dostępu do internetu na potrzeby projektu System Informacyjny o infrastrukturze szerokopasmowej i portal Polska Szerokopasmowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP dotyczących: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, -posiadania wiedzy i doświadczenia, -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -sytuacji ekonomicznej i finansowej i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 2.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ. 3.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt VI SIWZ terminie. 4.Wykonawca musi przedstawić cenę oferty (netto i brutto), przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 5.Wykonawca musi zaoferować minimalną gwarancję określoną w opisie przedmiotu zamówienia, liczoną od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, stanowiące integralną część SIWZ. 7.Fakultatywnie Wykonawca może dołączyć treść zaaprobowanego i podpisanego wzoru umowy. 8.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty, oświadczenia oraz załączniki wymagane SIWZ A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. B.Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków podmiotowych zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, natomiast w przypadku niespełnienia warunków przedmiotowych ich oferty zostaną odrzucone. C.W przypadku dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług, ich wykazu, oraz, o ile jest wymagana, informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionych w walutach obcych (nie w PLN) wskazane w nich wartości (kwoty) zostaną przeliczone dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według średniego kursu PLN dla tej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert. D.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem; 2.Formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1a; 3.Zbiorczy formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1b; 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącz. nr 2 do formularza oferty; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu wykazania, iż nie zachodzą przesłanki do wykluczenia Wykonawcy, a zwłaszcza te, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. W przypadku, gdy Wykonawcą ma być osoba fizyczna nie podlegająca obowiązkowi wpisu do właściwego rejestru składa ona oświadczenie, iż: brak jest podstaw do wykluczenia jej z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. A.W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt VIII, ppkt 5. niniejszej SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). B.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, Wykonawca może go zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C.Dokumenty o których mowa w pkt A i B muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6.Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. 7.Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych. 8.Opisy funkcjonalne i techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia 9.Zaakceptowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 (fakultatywnie). 10.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie tj.: -Wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź, wynika inny sposób reprezentacji; -Wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.itl.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach