Gospodarstwo Pomocnicze przy Domu Lekarza Seniora im. dr Kazimierza Fritza ogłasza przetarg
- Adres: 02-507 Warszawa, ul. Wołoska 139
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8451231 , fax. 022 8451935
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Domu Lekarza Seniora im. dr Kazimierza Fritza
ul. Wołoska 139 139
02-507 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8451231, fax. 022 8451935
REGON: 00028932500020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.domlekarza.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze przy jednostce budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część I: Dostawa owoców i warzyw mrożonych Część II: Dostawa ryb i przetworów rybnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw mrożonych, produktów mącznych mrożonych, ryb i przetworów rybnych (ryb mrożonych, wędzonych, sałatek rybnych, konserw rybnych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 152000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu - na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz Oferty (załącznik nr 1 do siwz); 2) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2 do siwz); 3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy (załącznik nr 3 do siwz); 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych (wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, odpowiadających swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane (są wykonywane) należycie (załącznik nr 4 do siwz); 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 1) decyzji wydanej przez właściwy organ stwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do prowadzenia produkcji (handlu); 2) decyzji (opinii) w sprawie dopuszczenia środków transportu użytkowanych przez Wykonawcę do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domlekarza.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA RYB ŚWIEŻYCH I PRZETWORZONYCH
Dodano: 2016-03-03 - DOSTAWY RYB wykonywane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-02-29 - Postępowanie na sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowych do obiektów Centrum Usług Logistycznych Nr sprawy 13/MZ/PN/2016
Dodano: 2016-02-05 - Postępowanie na sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowych do obiektów Centrum Usług Logistycznych Nr sprawy 2/WA/PN/2016
Dodano: 2016-01-07 - Postępowanie na sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowych do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Dodano: 2015-12-21 - DPS/ZP-230/ CPV grupa 152 / 15 przetarg nieograniczony na dostawy Ryb przetworzonych i konserwowanych w 2016r.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawy ryb świeżych, mrożonych i przetworzonych do Oddziału WDW Unieście
Dodano: 2015-07-27 - Dostawa ryb przetworzonych dla Domy Wczasowe WAM Sp.z o.o. Oddział WDW Międzyzdroje, ul.Promenada Gwiazd 3, 72-500 Międzyzdroje
Dodano: 2015-04-20 - Postępowanie na sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowych do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Dodano: 2015-04-10 - Dostawy ryb wykonywane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2015-03-31