Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg
- Adres: 05-820 Piastów, ul. 11 Listopada 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7236499 , fax. 022 7236600
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
ul. 11 Listopada 2 2
05-820 Piastów, woj. mazowieckie
tel. 022 7236499, fax. 022 7236600
REGON: 00052703200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zbiórka odpadów wielkogabarytowych z prywatnych posesji i sprzątanie dzikich wysypisk śmieci na terenie miasta Piastowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zbiórka odpadów wielkogabarytowych z prywatnych posesji i sprzątanie dzikich wysypisk śmieci na terenie miasta Piastowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905112004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w pkt. 1 na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale 4 punkt 3 na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawców warunków ustawowych ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego o treści wynikającej z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o akt. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz występujących w rejestrze handlowym lub sądowym. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, tj. dotyczącej odpowiedzialności podmiotów zbiorowych na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piastow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie miasta Otwocka
Dodano: 2013-06-13 - Zbiórka odpadów segregowanych i ogrodowych z posesji prywatnych oraz dostarczanie worków na odpady do wyznaczonych punktów handlowych na terenie Miasta Piastowa w celu ich sprzedaży
Dodano: 2013-03-08 - USŁUGA PRZYJMOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH STAŁYCH
Dodano: 2013-01-09 - Zbiórka odpadów segregowanych i ogrodowych z posesji prywatnych oraz dostarczanie worków na odpady do wyznaczonych punktów handlowych na terenie Miasta Piastowa
Dodano: 2012-12-17 - USŁUGA PRZYJMOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH STAŁYCH
Dodano: 2012-10-01 - Przyjmowaniu odpadów komunalnych
Dodano: 2012-06-27 - USŁUGA PRZYJMOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH STAŁYCH
Dodano: 2012-01-09 - PRZYJMOWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH STAŁYCH NA SKŁADOWISKO
Dodano: 2011-12-21 - Zbiórka odpadów segregowananych i ogrodowych z posesji prywatnych oraz dostarczanie worków na odpady do wyznaczonych punktów handlowych na terenie Miasta Piastowa
Dodano: 2011-11-23 - Przyjmowaniu odpadów komunalnych
Dodano: 2011-06-27