Przetargi.pl
WYŁONIENIE 7 ASYSTENTÓW MERYTORYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU PT. „WIEDZA TO POTĘGA – POPRAWA JAKOŚCI EDUKACJI OGÓLNEJ POWIATU TCZEWSKIEGO”

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYŁONIENIE 7 ASYSTENTÓW MERYTORYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU PT. „WIEDZA TO POTĘGA – POPRAWA JAKOŚCI EDUKACJI OGÓLNEJ POWIATU TCZEWSKIEGO”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia w siedmiu częściach jest wyłonienie Asystentów Merytorycznych świadczących usługi w ramach projektu pn. „Wiedza to potęga – poprawa jakości edukacji ogólnej Powiatu Tczewskiego”. 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowane w ramach projektu pn. „Wiedza to potęga – poprawa jakości edukacji ogólnej Powiatu Tczewskiego”, Nr wniosku: RPPM.03.02.01-22-0037/15, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. 2.3 Celem głównym projektu jest podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 10 szkołach (w 7 zespołach szkół) podległych Powiatowi Tczewskiemu poprzez organizację zajęć dodatkowych dla 1033 uczniów oraz doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych 92 nauczycieli, tworzenie warunków do nauczania opartego na metodzie eksperymentu i wykorzystania TIK w procesie nauczania do dnia zakończenia projektu. 2.4 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na siedem części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy następujących założeniach: 2.4.1 Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. 2.4.2 Zamawiający zamierza powierzyć jednej osobie pełnienie funkcji Asystenta Merytorycznego w danej części zamówienia, aczkolwiek każda osoba może zostać wskazana w ofercie do pełnienia tej funkcji w dowolnej liczbie części zamówienia. 2.5 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: 1) część 1 zamówienia: Asystent Merytoryczny w I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Tczewie (adres: ul. Szkoły Morskiej 1, 83-110 Tczew); 2) część 2 zamówienia: Asystent Merytoryczny w II Liceum Ogólnokształcącym im. Jana III Sobieskiego w Tczewie (adres: ul. Królowej Marysieńki 10, 83-110 Tczew); 3) część 3 zamówienia: Asystent Merytoryczny w Liceum Ogólnokształcącym przy Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Swarożynie (adres: ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn); 4) część 4 zamówienia: Asystent Merytoryczny w Liceum Ogólnokształcącym i Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych przy Zespole Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich im. księcia Sambora II w Tczewie (adres: ul. Czyżykowska 17, 83-110 Tczew); 5) część 5 zamówienia: Asystent Merytoryczny w Technikum przy Zespole Szkół Ekonomicznych im. ks. Janusza Stanisława Pasierba (adres: ul. Gdańska 17, 83-110 Tczew); 6) część 6 zamówienia: Asystent Merytoryczny w Liceum Ogólnokształcącym i Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Pelplinie (adres: ul. Sambora 5, 83-130 Pelplin); 7) część 7 zamówienia: Asystent Merytoryczny w Liceum Ogólnokształcącym i Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Gniewie (adres: ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew). 2.6 Każdy Asystent Merytoryczny w danej części zamówienia będzie świadczyć usługę przez 18 m-cy w ilości 288 godzin zegarowych, przy założeniu bycia dostępnym na terenie danej szkoły w dni nauki szkolnej min. 2 razy w tygodniu, w tym co najmniej 1 raz w tygodniu pomiędzy godz. 8:00 a godz. 14:00. UWAGI: 1. Pobyt Asystenta Merytorycznego na terenie danej szkoły w dni nauki szkolnej każdorazowo będzie wymagał adnotacji (potwierdzenia) wystawionej przez dyrekcję placówki lub jej innego pracownika administracyjnego. 2. Dyspozycyjność/dostępność Asystenta Merytorycznego w trakcie świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, określone w pkt 13.2.3 SIWZ. 2.7 Harmonogram realizacji obowiązków wynikających z pełnienia funkcji Asystenta Merytorycznego: miesiąc/rok zakładana liczba godzin (przepracowanych w danym miesiącu podczas wykonywania zamówienia): listopad 2016 r. - 16, grudzień 2016 r. - 16 styczeń 2017 r. - 16 luty 2017 r. - 16 marzec 2017 r. - 16 kwiecień 2017 r. - 16 maj 2017 r. - 16 czerwiec 2017 r. - 16 wrzesień 2017 r. - 16 październik 2017 r. - 16 listopad 2017 r. - 16 grudzień 2017 r. - 16 styczeń 2018 r. - 16 luty 2018 r. - 16 marzec 2018 r. - 16 kwiecień 2018 r. - 16 maj 2018 r. - 16 czerwiec 2018 r. - 16 ZASTRZEŻENIA: 1) Asystent Merytoryczny zobowiązany będzie do dokumentowania realizacji obowiązków zleconych zgodnie z umową i harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez przygotowywanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań) z zrealizowanych czynności wraz z wykazem godzin wykonywania obowiązków (pełnienia usługi objętej przedmiotem zamówienia). 2) Przedmiotowe protokoły odbioru (sprawozdania) będą stanowić podstawę odbioru części zadania, a w konsekwencji wypłaty wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin pełnienia funkcji będącej przedmiotem zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w ofercie stawki za 1 godzinę zegarową pełnienia funkcji Asystenta Merytorycznego. 4) Czas dojazdu do miejsca świadczenia usług (placówki, biura projektu) oraz wykonywania innych czynności związanych z realizacją zadania nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy Asystenta. 2.8 Do obowiązków Asystenta Merytorycznego, w zakresie każdej części zamówienia wyszczególnionej w pkt 2.5 SIWZ, należeć będzie: 1) pośrednictwo pomiędzy dyrekcją szkoły, osobami/podmiotami prowadzącymi zajęcia w ramach projektu, a personelem zarządzającym; 2) rekrutacja beneficjentów: a) rozdanie i zwrot do biura projektu deklaracji uczestnictwa uczniów w projekcie, b) zebranie oświadczeń beneficjentów dotyczących zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgody na udostępnianie i przetwarzanie wizerunku, c) przygotowanie ostatecznej listy uczestników projektu, d) opracowanie raz w semestrze raportu nt. rekrutacji, e) przekazywanie do biura dokumentów, o których mowa w lit. a-d. 3) czuwanie nad prawidłowym przebiegiem zajęć w ramach projektu oraz weryfikacja obecności uczniów na zajęciach (np. w zakresie list obecności); 4) współpraca w zakresie monitoringu i sprawozdawczości, w tym przedkładanie do biura comiesięcznego zestawienia frekwencji uczniów; 5) przekazywanie brakujących danych umożliwiających wypełnienie bazy danych beneficjentów; 6) zapewnienie odpowiedniego miejsca pracy, gwarantującego prawidłowe przeprowadzenie zajęć w ramach projektu; 7) dopasowanie zajęć w działaniach projektowych do istniejącego planu lekcji; 8) współpraca z personelem zarządzającym w zakresie organizacji zajęć w ramach projektu; 9) pomoc przy organizacji wyjazdów; 10) rozdysponowanie otrzymanych zakupów w ramach projektu; 11) promocja projektu w danej szkole; 12) uczestnictwo w spotkaniach Grupy Sterującej; 13) składanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań) wraz z kartą czasu pracy (o ile dotyczy). 2.9 Informacje dodatkowe dotyczące pracy Asystenta Merytorycznego: 2.8.1 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Wiedza to potęga – poprawa jakości edukacji ogólnej Powiatu Tczewskiego”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, natomiast planowana kwota na realizację zadania związanego z wyborem osób do pełnienia Asystentów Merytorycznych w 7 częściach zamówienia, wynosi 80 640,00 zł brutto, tj. 11 520,00 zł brutto w zakresie jednej części zamówienia. 2.8.2 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, bądź w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy – w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 2.8.3 Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WP (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej) na podstawie stosunku pracy chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 2.8.4 Łączne zaangażowanie zawodowe Asystenta Merytorycznego w realizację wszystkich projektów funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów, nie powinno przekraczać 276 godzin miesięcznie, zgodnie z zapisami Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, a obciążenie z tego wynikające nie powinno wykluczać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. 2.8.5 Wykonanie zadań będzie potwierdzone protokołem odbioru (sprawozdaniem), sporządzonym przez Asystenta Merytorycznego, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconym na wykonanie zadań w projekcie, z wyłączeniem przypadku, gdy osoba ta wykonuje zadania na podstawie stosunku pracy, a umowa o pracę określa godziny pracy tej osoby. 2.8.6 Wykonawca przed zaangażowaniem osoby do projektu złoży oświadczenie w zakresie zaangażowania Asystenta Merytorycznego w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania. 2.10 Informacje o podwykonawcach: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w świadczenie usług umownych. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.12 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach