Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg
- Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 586 732 737
- Data zamieszczenia: 2019-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
ul. 10 Lutego 29
84-100 Puck, woj. pomorskie
tel. 058 6732096 w. 40, fax. 586 732 737
REGON: 19051973700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.p
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji kierownika projektu dla zadania pod nazwą „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 – partnerstwo Gminy Puck” realizowanego w ramach Działania 8,4 Wspieranie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu dla zadania pod nazwą „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 – partnerstwo Gminy Puck” realizowanego w ramach Działania 8,4 Wspieranie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, 1. Szczegółowy przedmiot świadczonej usługi: 1) zwoływanie spotkań roboczych zespołu, 2) weryfikowanie pod względem merytorycznym realizowanych i zrealizowanych prac, 3) zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo – księgowych dotyczących projektu, 4) opisywanie faktur i innych dowodów księgowych w powiązaniu z zatwierdzonym do realizacji harmonogramem kosztowym i czasowym projektu, 5) koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją projektu, 6) nadzór nad promocją, 7) nadzór nad weryfikacją wskaźników produktu i rezultatu, 8) nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji projektu, 9) kontakt z partnerami projektu, 10)każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji (organów) kontrolnych; Wszystkie czynności realizowane w ramach przedmiotu zamówienia muszą być wykonywane terminowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z : a). umową o dofinansowanie nr RPPM.08.04.00-2216-00 b) Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego od daty zawarcia umowy do 31.12.2021 r. tj. przez cały okres realizacji projektu oraz przewidywany termin złożenia końcowego wniosku o płatność. Wykonawca powinien rozkładać swoje zadania w taki sposób, aby wykonanie wszystkich jego obowiązków w stosunku miesięcznym wynosiło minimum 25 godzin tygodniowo w godzinach pracy Urzędu Gminy oraz na każde wezwanie Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Maksymalna liczba godzin za cały okres realizacji zamówienia nie może przekroczyć 3400 godzin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 2 500 ,- zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł ). 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 1) pieniądza, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Krokowej, nr rachunku: 55 8349 0002 0008 9500 2000 0030, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu IZP.U.271.4.2019 2) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2018 poz.110, 650, 1000 i 1669) 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 13.2.1 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. 4. Obowiązek wykazania prawidłowego wniesienia/zabezpieczenia wadium spoczywa na Wykonawcy. 5. W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu MUNIMAP
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie funkcji Zastępcy Kierownika Jednostki Realizującej Projekt pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-08-31 - Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-08-04 - Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-07-13 - Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-06-23 - Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-06-09 - Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu DAIMON2, współfinansowanego ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020 dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie
Dodano: 2019-09-10 - Pełnienie funkcji Menadżera projektu oraz nadzoru inwestorskiego w ramach formuły zaprojektuj i wybuduj dla Projektu pn. "Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną - II etap"
Dodano: 2019-03-07 - Usługa Koordynatora Zewnętrznego projektu INCONE60 – Inland Blue Transport Connector E60
Dodano: 2018-12-10 - „Zarządzanie projektem na stanowisku Koordynator merytorycznego projektu i Asystent koordynatora w Projektach: 1. Aktywne przedszkolaki – upowszechnienie oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście Chojnice, 2. Wiem więcej - mogę więcej. Podniesienie jakości edukacji ogólnej w Gminie Miejskiej Chojnice”
Dodano: 2017-09-20