Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”

Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-620 Chojnice, Nowy Dwór
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062 , fax. 52 33 55 061
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
    Nowy Dwór 35
    89-620 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062, fax. 52 33 55 061
    REGON: 22071900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzonowydwor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.” (dalej jako Projekt), zgodnie wytycznymi POIiŚ 2014-2020, Oś Priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie, 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi; zawartą umową o dofinansowanie nr POIS.02.02.00-00-0032/18-00 oraz wymaganiami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie pełniącego funkcję Instytucji Wdrażającej w okresie realizacji przez Zamawiającego w/w przedsięwzięcia, w szczególności: a) weryfikacja w zakresie formalno-prawnym i przygotowanie audytu zgodności opracowanej przez Zamawiającego dokumentacji przetargowej dla planowanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane; dostawy; usługi, z aktualnymi przepisami ustawy PZP, aktami wykonawczymi do ustawy PZP oraz z punktem 6.5 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, b) weryfikacja umów, a także ewentualnych aneksów z Wykonawcami postępowań dot. dofinansowanego projektu pod względem zgodności z przepisami zawartej Umowy o dofinansowanie, c) weryfikacja wydatków poniesionych w związku z realizacją inwestycji pod kątem kwalifikowalności wydatków w ramach POIiŚ, d) kontrola wydatków pod kątem ich zgodność z harmonogramem rzeczowo – finansowym, e) przygotowanie wniosków o zaliczkę wraz z niezbędnymi załącznikami i ich rozliczanie, f) przygotowanie wniosków o płatność dla poszczególnych etapów realizacji projektu wraz z niezbędnymi załącznikami, w terminach i formie zgodnej z umową dotacyjną i ich rozliczanie, g) opracowanie wniosku o płatność końcową, h) przygotowanie sprawozdań z realizacji projektu w celu złożenia ich do Instytucji Wdrażającej, i) analiza zmian w projekcie wraz z przygotowaniem dokumentów niezbędnych do podpisania aneksów do umowy o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o aneksy do umowy o dofinansowanie wraz ze zmianą harmonogramów i innymi niezbędnymi załącznikami, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, j) sprawdzenie opisu faktur pod kątem wymogów związanych z dofinasowaniem projektu oraz wymagań z umów zawartych z poszczególnymi Wykonawcami dot. projektu o dofinansowanie, k) przygotowywanie projektów korespondencji z Instytucją Zarządzającą w zakresie wniosku o dofinansowanie, l) obsługa/doradztwo w zakresie programu SL2014, generatora wniosków POIiŚ oraz innych wymaganych przez Instytucję Wdrażającą, m) sprawowanie monitoringu nad realizacją Projektu w zakresie zgodności z poszczególnymi wytycznymi dotyczącym dofinansowania projektów w ramach POIiŚ, n) wykonywanie zadań z zakresu sprawozdawczości i raportowania Projektu w zakresie zgodności z poszczególnymi wytycznymi dotyczącymi dofinansowania projektów w ramach POIiŚ oraz umową o dofinansowanie, o) współpraca z Zamawiającym, JRP, Inspektorem nadzoru inwestorskiego, Wykonawcami poszczególnych prac w zakresie realizacji inwestycji zgodnie z poszczególnymi wytycznymi dotyczącymi dofinansowania projektów w ramach POIiŚ oraz umową o dofinansowanie, p) przygotowywanie innych dokumentów wymaganych przez Instytucję Wdrażającą związanych z projektem w trakcie trwania umowy, q) doradztwo Zamawiającemu w zakresie terminów zawartych w umowie o dofinansowanie w zakresie przedmiotu postępowania, r) identyfikowanie wszędzie, gdzie jest to możliwe, ryzyka powstania potencjalnych korekt finansowych ze strony Instytucji Wdrażającej i stron trzecich oraz bezzwłoczne informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom i ewentualnych ich rozwiązań; s) zapobieganie potencjalnym korektom finansowym związanym z niewywiązywaniem się z zapisów umowy o dofinansowanie oraz wytycznych i innych aktów prawnych i wymagań mogących powodować jej ewentualne nałożenie, t) udział w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym, JRP, Inspektorem nadzoru inwestorskiego, (minimum 1 spotkanie w skali miesiąca w siedzibie Zamawiającego), u) rola doradcy dla JRP podczas kontroli przeprowadzanych przez upoważnione organy kontrolne w zakresie, za który odpowiedzialny jest Menadżer Projektu, v) przedstawienie Zamawiającemu w dniu podpisania umowy listę podwykonawców z określeniem zakresu i wartości robót przewidzianych do wykonania - jeżeli dotyczy. Wykonawca dodatkowo świadczyć będzie usługi w zakresie rozliczania finansowego pożyczki o wartości ok. 22 mln. zł zaciągniętej z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na potrzeby sfinansowania wkładu własnego dla projektu pt. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”, zgodnie z wymaganiami NFOŚiGW w Warszawie oraz zawartą umową pożyczki przez Zamawiającego. Głównym celem Projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.” jest zwiększenie efektywności i wydajności odzysku oraz recyklingu szerszego zakresu frakcji odpadów ze strumienia odpadów komunalnych, a tym samym zmniejszenie masy odpadów komunalnych przekazywanych do składowania i umożliwienie spełnienia krajowych i unijnych celów w zakresie gospodarki odpadami. Celem realizacji Projektu jest także podniesienie świadomości ekologicznej mieszkańców regionu obsługiwanego przez ZZO Nowy Dwór Sp. z o.o. Inwestycja realizowana będzie na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze (woj. pomorskie, pow. chojnicki). W ramach Projektu przewidziano refinansowanie zadań zrealizowanych przez Wnioskodawcę w latach 2015-2019 oraz realizację zadań planowanych do realizacji w latach 2020-2022, w sumie przedsięwzięcie obejmuje realizację ok. 30 zadań zgodnie ze Studium Wykonalności. Zadania zostały pogrupowane w bloki tematyczne zgodnie z procesem którego dotyczą: 1) Blok tematyczny I: Prace przygotowawcze 2) Blok tematyczny II: Proces sortowania 3) Blok tematyczny III: Proces kompostowania 4) Blok tematyczny IV: Proces odzysku 5) Blok tematyczny V: Rozbudowa PSZOK 6) Blok tematyczny VI: Infrastruktura towarzysząca 7) Blok tematyczny VII: Dostawa maszyn 8) Blok tematyczny VIII: Nadzór i zarządzanie 9) Blok tematyczny IX. Promocja i edukacja Szacowana całkowita wartość Projektu inwestycyjnego pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”, zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie wynosi 96 148 232,03 mln zł, z czego wartość dofinansowania UE wyniesie 53 272 280,27 mln. zł Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia objęte były co najmniej 2 letnim okresem wsparcia (24 miesiące) po terminie 31.12.2022 r. W ramach wsparcia Wykonawca udzieli pomocy, porad, wyjaśnień i konsultacji w ramach audytu, kontroli itp. w związku z dofinansowanym Projektem „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. a) Wykonawca zobowiązuje się do współpracy w w/w zakresie z Zamawiającym wg stanu prawnego uwzględniającego obowiązujące przepisy prawa krajowego oraz zasady wspólnotowe, uwzględniając dotychczasową praktykę ich stosowania. b) Porady i konsultacje prawne będą udzielane przez Wykonawcę na każdorazowe, odrębne zlecenie Zamawiającego przekazane drogą elektroniczną lub pisemną. c) Wykonawca zobowiązuje się, że w ciągu 24 godzin lub szybciej, jeżeli będzie tego wymagała sytuacja, od przesłania przez Zamawiającego zapytania instytucji kontrolującej udzieli odpowiedzi drogą elektroniczną a następnie niezwłocznie potwierdzi przesłaną odpowiedź w formie pisemnej. W przypadku, w którym zakres lub materia zapytania instytucji kontrolującej wymagała będzie dłuższego terminu na opracowanie i przekazanie odpowiedzi Strony uzgodnią termin jej opracowania i przekazania. Wykonawca jest jednak obowiązany w terminie określonym w zdaniu pierwszym poinformować Zamawiającego o konieczności przedłużenia terminu na opracowanie i przekazanie odpowiedzi i podać uzasadnienie tej konieczności. d) W przypadku, gdy będzie wymagała tego sytuacja, Wykonawca zobowiązuje się do osobistego stawienia się w siedzibie Zamawiającego bądź jednostki kontrolującej na jego wezwanie, w celu konsultacji lub złożenia wyjaśnień instytucjom kontrolującym Projekt. Termin i pora spotkania będzie każdorazowo uzgadniany między stronami. e) W przypadku opracowania przez Wykonawcę opinii w postaci dokumentów, będą one opracowane i przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę w ilości 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej przesłanego Zamawiającemu na jego adres. f) Jeżeli Zamawiający w terminie 3 dni przekaże uwagi lub zastrzeżenia do opinii, Wykonawca jest obowiązany ustosunkować się do uwag lub zastrzeżeń w terminie dalszych 3 dni. Przy czym, jeśli Wykonawca nie zgodzi się z częścią zastrzeżeń lub uwag Zamawiającego pozostawi treść dokumentu (w tym zakresie) bez zmian, przedstawiając stosowne uzasadnienie. g) Wykonawca dołoży wszelkich starań w zakresie wykonania umowy, wywiązując się ze wszystkich swoich zobowiązań zgodnie z ogólnie przyjętymi normami zawodowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Polska Kasa Opieki S.A, o nr: 42 1240 5354 1111 0010 6782 9052, tytułem „Wadium w postępowaniu nr ref. ZP/ZZO/12/2020”. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu powinien być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale, w sposób umożliwiający jego odłączenie lub oddzielnie. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta / Poręczyciela. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta / Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a lub 46 ust. 5 ustawy PZP. 8. Zasady zwrotu wadium oraz podstawy do jego zatrzymania reguluje art. 46 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach