Nadleśnictwo Choczewo ogłasza przetarg
- Adres: 84-210 Choczewo, ul. Świerkowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 572 26 00, , fax. 585 722 606
- Data zamieszczenia: 2019-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Choczewo
ul. Świerkowa 8
84-210 Choczewo, woj. pomorskie
tel. (058) 572 26 00, , fax. 585 722 606
REGON: 19003679500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_choczewo
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Choczewo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Menadżera projektu oraz nadzoru inwestorskiego w ramach formuły zaprojektuj i wybuduj dla Projektu pn. "Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną - II etap" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Menadżera projektu oraz nadzoru inwestorskiego w ramach formuły zaprojektuj i wybuduj dla Projektu pn: „Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną – II etap”. Projekt realizowany jest w ramach poddziałania 11.04 Ochrona różnorodności biologicznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Numer Umowy o dofinansowanie RPPM.11.04.00-22-0009/17-00. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) pełnienie funkcji Menadżera projektu (Menadżer projektu odpowiedzialny będzie w całości za zarządzanie operacyjne Projektem). Do obowiązków Menadżera projektu będzie należało: - koordynowanie Projektem i obsługa zamówień publicznych, - obsługa księgowa, 2) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: - drogowej, - konstrukcyjno-budowlanej, - sanitarnej - elektrycznej oraz koordynowanie robót w poszczególnych branżach. 3. Szczegółowy zakres obowiązków został określony w załączniku nr 9 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 4. Załącznikiem opisującym zakres robót objętych przedmiotem zamówienia jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (załącznik nr 10 do SIWZ). 5. Projekt realizowany będzie w latach 2019-2020 a wartość całkowita Projektu wynosi 3 430 562,26 zł. 6. Zamawiający, w terminie nie dłuższym 7 dni od momentu podpisania umowy z Wykonawcą, przekaże Wykonawcy na czas realizacji usługi niezbędną dokumentację dla projektu „Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną – II etap”, będącą w posiadaniu Zamawiającego tj. Wniosek Aplikacyjny, Studium Wykonalności oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy. 7. Wizja lokalna: 1) Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu objętego przedmiotem zamówienia celem sprawdzenia miejsca prowadzenia robót objętych przedmiotem nadzoru oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 2) Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. 1) Zważywszy na fakt, iż wykonywanie czynności inspektorów nadzoru polega na pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tym samym zasadniczo nie polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy, Zamawiający wymaga jedynie, aby wszystkie czynności w zakresie pełnienia funkcji Menadżera projektu tj. koordynowanie Projektem, obsługa zamówień publicznych i obsługa księgowa były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2) Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoba lub osoby wykonujące w/w czynności. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji umowy, w szczególności: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp, w zależności od wyboru wykonawcy tj.: a. w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego, b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 110). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Gdańsku nr konta: 93 1130 1121 0006 5603 3790 0002 Tytuł: Wadium – postępowanie nr SA.270.2.1.2019 na pełnienie funkcji Menadżera Projektu oraz nadzoru inwestorskiego 5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. 6. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna za spełniony, jeżeli dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust. 7 i jego oryginał zostanie złożony w siedzibie Zamawiającego tj. kasie nadleśnictwa pokój 1.1, przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokument wadium winien zawierać co najmniej następujące elementy: a. nazwę i dokładny adres gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego), b. określenie nazwy postępowania, dla którego wystawiany jest dokument, c. zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na pierwsze żądanie, wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp, d. zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego wezwania do zapłaty, e. okres ważności wadium - który musi co najmniej pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą Pełnomocnik Wykonawców składa pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu MUNIMAP
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie funkcji Zastępcy Kierownika Jednostki Realizującej Projekt pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-08-31 - Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-08-04 - Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-07-13 - Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-06-23 - Świadczenie kompleksowych usług Menadżera Projektu dla projektu pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-06-09 - Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu DAIMON2, współfinansowanego ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020 dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie
Dodano: 2019-09-10 - Pełnienie funkcji kierownika projektu dla zadania pod nazwą „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 – partnerstwo Gminy Puck” realizowanego w ramach Działania 8,4 Wspieranie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020,
Dodano: 2019-05-28 - Usługa Koordynatora Zewnętrznego projektu INCONE60 – Inland Blue Transport Connector E60
Dodano: 2018-12-10 - „Zarządzanie projektem na stanowisku Koordynator merytorycznego projektu i Asystent koordynatora w Projektach: 1. Aktywne przedszkolaki – upowszechnienie oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście Chojnice, 2. Wiem więcej - mogę więcej. Podniesienie jakości edukacji ogólnej w Gminie Miejskiej Chojnice”
Dodano: 2017-09-20