Przetargi.pl
Wykorzystanie energii słonecznej szansą na poprawę jakości środowiska w Gminie Pcim

Urząd Gminy Pcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-432 Pcim, 563 563
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012/2748050
  • Data zamieszczenia: 2015-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Pcim
    563 563 563
    32-432 Pcim, woj. małopolskie
    tel. 012/2748050
    REGON: 00054323200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapcim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykorzystanie energii słonecznej szansą na poprawę jakości środowiska w Gminie Pcim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i montaż. 100 kompletów zestawów solarnych w ramach projektu Wykorzystanie energii słonecznej szansą na poprawę jakości środowiska w Gminie Pcim 3.1 Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie zaprojektować 100 instalacji solarnych zbudowanych z niżej wymienionych wielkościach zestawów kolektorów solarnych: 3.1.1 Instalacje z 2 kolektorami- 42 zestawów 3.1.2 Instalacje z 3 kolektorami- 44 zestawy 3.1.3 Instalacje z 4 kolektorami- 13 zestawów 3.1.4 Instalacje z 5 kolektorami - 1 zestaw (nieruchomość pwyżej 300 m2) 3.2 Wykonawca zobowiązany będzie wybudować instalacje solarne w Gminie Pcim w następujących miejscowościach: 3.2.1 Pcim- 49 zestawów 3.2.2 Stróża - 29 zestawów 3.2.3 Trzebunia- 22 zestawy 3.3 Wykonawca w ramach zamówienia na własny koszt przed opracowaniem dokumentacji technicznej instalacji solarnych, zorganizuje wizję lokalną w każdym z gospodarstw domowych, w którym zaplanowana jest budowa instalacji i wykona niezbędną inwentaryzację każdego z budynków przeznaczonych do wykonania instalacji solarnych. 3.4 Wykonawca w ramach zamówienia na podstawie opracowanych inwentaryzacji obiektów wymienionych w pkt.3.3 z uwzględnieniem założeń istniejącego PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO, na własny koszt opracuje projekt budowlano-wykonawczy każdej instalacji solarnej w dwóch /2/ egzemplarzach, z których 1 egzemplarz dostarczy zamawiającemu. 3.5 Wykonawca opracowaną kompletną dokumentację projektową przedstawi zamawiającemu do zatwierdzenia przed rozpoczęciem montaży instalacji solarnych. 3.6 Wykonawca w ramach zamówienia na własny koszt zorganizuje i utrzyma zaplecze techniczne budowy. 3.7 Wykonawca na własny koszt przywróci teren przyległy do budowy każdej z instalacji solarnych do stanu pierwotnego, a ewentualnie uszkodzenie lub zniszczenie składników majątku właścicieli posesji spowodowane prowadzonymi pracami budowlanymi Wykonawca zobowiązuje się uregulować bezpośrednio z danym właścicielem posesji. 3.8 Wykonawca na własny koszt przeprowadzi badania i próby szczelności każdego z wybudowanych zestawów solarnych w obecności INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO i użytkownika wybudowanej instalacji, z których sporządzi odpowiedni Protokół i obowiązkowo dołączy go do dokumentacji odbiorowej poszczególnych instalacji. 3.9 Wykonawca robót budowlanych będzie odpowiedzialny za realizację projektu zgodnie z opracowanymi poszczególnymi dokumentacjami projektowo- technicznymi oraz ze sztuką budowlaną i przepisami Prawa budowlanego /DZ. U. 2013, poz. 1409 j.t./, oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji, a także będzie zobowiązany do: 3.9.1 Nawiązania stałej i ścisłej współpracy z osobami pełniącymi funkcje nadzorcze w niniejszym przedsięwzięciu to jest INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSIEGO. 3.9.2 Zapewnienia uprawnionym podmiotom oraz zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO prawa do pełnego wglądu we wszystkie zgromadzone przez Wykonawcę robót budowlano- instalacyjnych dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, w tym także dokumentacji w wersji elektronicznej, przez cały okres jej przechowywania wraz z umożliwieniem tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów. 3.9.3 Udzielenia niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO podczas sporządzania wszelkich sprawozdań i wniosków końcowych o płatności do instytucji dofinansowującej projekt. 3.9.4 Udzielenia niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO w prowadzeniu promocji projektu i udostępnianiu informacji o realizacji projektu opinii publicznej. 3.9.5 Opracowania Harmonogramu cyklu realizacji całej inwestycji i w poszczególnych miejscowościach oraz uzgodnieniem jego przebiegu z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO, a następnie zobowiązany będzie systematycznie monitorować zgodności postępu prac budowlano- instalacyjnych z opracowanym Harmonogramem. 3.9.6 Systematycznego wykonywania odpowiednich oznakowani o prowadzonych robotach budowlano- instalacyjnych . 3.9.7 Przygotowania poszczególnych instalacji solarnych i niezbędnej dokumentacji do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji. 3.9.8. Wykonawca na swój koszt wykona rozruch każdej z wybudowanych instalacji solarnych i przeprowadzi szkolenie przyszłych użytkowników z zakresu ich eksploatacji, z którego przedstawi oświadczenie przyszłego użytkownika że został przeszkolony i zapoznany ze specyfikacją działania wybudowanej instalacji solarnej. 3.9.9. Wykonawca przekaże protokolarnie w obecności INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO uprawnionemu użytkownikowi zakończoną budowę danej instalacji solarnej przed zakończeniem realizacji całej inwestycji w gminie. 3.9.10 Wykonawca zgłosi do odbioru końcowego zakończone roboty budowlane w całej inwestycji i będzie aktywnie uczestniczył w ich odbiorze końcowym. 3.9.11. Wykonawca sporządzi Kosztorys powykonawczy dla poszczególnych wielkości /zestawów/ wybudowanych instalacji solarnej oraz sporządzi Kosztorys powykonawczy całości wykonanych robót budowlano-instalacyjnych. Kosztorysy przedstawi INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO do sprawdzenia i akceptacji przed odbiorem końcowym tych robót wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 3.9.12 Usunięcia wszelkich ewentualnych usterek stwierdzonych podczas odbiorów końcowych poszczególnych instalacji solarnych i całości zakończonych robót budowlanych, łącznie z przeprowadzeniem odbioru wykonanych prac naprawczych. 3.10. Wykonawca będzie zobowiązany również do bycia w pełnej dyspozycji na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, w tym uczestniczyć w przeglądach w okresie gwarancji wbudowanych instalacji solarnych, oraz wykonać w ramach gwarancji i rękojmi naprawy stwierdzonych usterek. 3.11. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane instalacje solarne na okres nie mniej jak 60 miesięcy. 3.12. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane instalacje solarne na okres nie mniej jak 60 miesięcy Szczegóły obejmujące wymagania dotyczące zaprojektowania i montażu zestawów kolektorowych opisano w dołączonym PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM tj. w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Występujące w dokumentacji PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO oraz w innych dokumentach nazwy, typy albo wskazane pochodzenie produktu są jedynie wyznacznikiem parametrów technicznych wymaganych w stosunku do przeznaczonych do wbudowania materiałów budowlanych i urządzeń technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000.00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/ugpcim
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach