Przetargi.pl
Wykonywanie usługi wywozu stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych (kod odpadu 20 03 01) i odpadów komunalnych segregowanych typu: szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne z kompleksów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4929 w Dęblinie - kompleksy: Lotnisko Dęblin gm. Dęblin, Twierdza Dęblin gm. Dęblin, Niebrzegów gm. Puławy, Klikawa gm. Puławy, WKU Puławy gm. Puławy oraz usługi wywozu odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (kosze uliczne) z kompleksu Dęblin Lotnisko - Nr 4/12/N

Jednostka Wojskowa 4929 ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4929
    ul. Brygady Pościgowej
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi wywozu stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych (kod odpadu 20 03 01) i odpadów komunalnych segregowanych typu: szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne z kompleksów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4929 w Dęblinie - kompleksy: Lotnisko Dęblin gm. Dęblin, Twierdza Dęblin gm. Dęblin, Niebrzegów gm. Puławy, Klikawa gm. Puławy, WKU Puławy gm. Puławy oraz usługi wywozu odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (kosze uliczne) z kompleksu Dęblin Lotnisko - Nr 4/12/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu stałych niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych - kod odpadu 20 03 01 i odpadów komunalnych segregowanych typu szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 z następujących kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4929 w Dęblinie: - Lotnisko Dęblin gm. Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5 (wraz z usługą wywozu odpadów komunalnych stałych niesegregowanych - kosze uliczne), - Twierdza Dęblin, gm. Dęblin, ul. Saperów 5, - Niebrzegów, gm. Puławy, m. Niebrzegów, - Klikawa gm. Puławy, m. Klikawa, - WKU Puławy gm. Puławy, 2. Usługa wywozu w/w odpadów obejmuje również zabezpieczenie właściwej ilości pojemników przeznaczonych do magazynowania odpadów komunalnych każdego typu. Pojemniki będą własnością Wykonawcy. 3. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu wszystkich kompleksów wojskowych objętych usługą stanowiącą przedmiot zamówienia w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2013 roku wyniesie ok. 4 000 m3. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowić będzie ok. 2% szacunkowej ilości odpadów komunalnych niesegregowanych w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2013 roku i wyniesie ok. 80 m3, w tym odpadów typu: szkło - kod odpadu 20 01 02 - ok. 30 m3, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 - ok. 25m3 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39 - ok. 25m3 oraz odpady komunalne niesegregowane kosze uliczne z kompleksu wojskowego Dęblin Lotnisko w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2013 roku wyniesie ok. 4 700 szt. Podane ilości odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych są ilościami szacunkowymi i służą jedynie do zapoznania się Wykonawców z przybliżonymi ilościami odpadów oraz do oceny ofert Wykonawców. Mogą one ulec stosownemu zmniejszeniu, ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości odpadów podlegających wywozowi w czasie trwania umowy, w szczególności w przypadku wyłączenia z użytkowania któregokolwiek z wymienionych w pkt. 1 kompleksów, administrowanych przez Zamawiającego, bądź też poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia pieniężne. Również podane szacunkowe ilości poszczególnych rodzajów odpadów, wyszczególnione powyżej, nie są dla Zamawiającego wiążące, a usługa wywozu odpadów realizowana będzie według cen jednostkowych przysługujących za wywóz poszczególnych rodzajów odpadów i aktualnych potrzeb Zamawiającego - zgodnie z harmonogramem do 30.09.2012 r. lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty, określonej w formularzu ofertowym - całkowitej wartości brutto umowy określonej jako - suma iloczynów cen jednostkowych netto, przysługujących za każdy rodzaj wywożonych odpadów oraz szacunkowej ilości wytworzonych odpadów - powiększonej o należny podatek VAT. Zamawiający oświadcza, że minimalna gwarantowana realizacja zamówienia wyniesie nie mniej niż 50 procent - pięćdziesiąt procent całkowitej kwoty brutto umowy. 4. W kompleksie Twierdza Dęblin utrudniony jest wjazd samochodem po odpady ze względu na przejazd przez tunel o wymiarach szerokości 3,5 m i wysokości 3,5 m. 5. Zamawiający przewiduje segregację odpadów na następujące rodzaje odpadów: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39. Odpady segregowane będą w trzech typach pojemników, każdy rodzaj odpadu w osobnym pojemniku. Pojemniki ustawione zostaną w 16 punktach. 6. Wymagane ilości i typy pojemników do magazynowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz wymagania stawiane im przez Zamawiającego są następujące: - na odpady komunalne niesegregowane wymagane są pojemniki metalowe, o pojemności 5,5 m3 w ilości 20 szt. sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze, oraz pojemniki metalowe lub z tworzywa sztucznego o pojemności 1,1 m3 w ilości 29 szt. sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze, na czterech kółkach, - na odpady segregowane wymagane są pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego, umożliwiające segregacje odpadów komunalnych na trzy rodzaje: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39, o pojemności od 1 m3 do 2 m3, sprawne technicznie, łatwe w obsłudze, estetyczne, szczelne, w ilości po 16 szt. na każdy rodzaj segregowanego odpadu 7. Wykonawcę zobowiązuje się do: - ustawienia wszystkich typów pojemników, o których mowa w punkcie 6, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wymienionych w Wykazie miejsc postoju pojemników na odpady komunalne niesegregowane i segregowane wraz z planowanym harmonogramem ich wywozów - załączniku Nr 2 do umowy - tabela Nr 2 w części IV siwz, - każdorazowego wykonywania usługi wywozu odpadów magazynowanych we wszystkich typach pojemników, zgodnie z harmonogramem wywozu stanowiącym załącznik Nr 2 do umowy - tabela Nr 2 w części IV siwz- przez cały okres obowiązywania umowy lub w szczególnych przypadkach na zgłoszenie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 48 godzin od zgłoszenia, - wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji + zużytych w sposób naturalny, - bieżącego utrzymywania podstawionych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym, poprzez ich czyszczenie i dezynfekcję oraz w odpowiednim stanie estetycznym, - opróżniania tylko pełnych pojemników z odpadami komunalnymi każdego rodzaju oraz ich wstawianie po opróżnieniu na właściwe miejsce ich postoju, - oznaczenie wszystkich pojemników do magazynowania odpadów poprzez umieszczenie na nich nazwy -logo - oraz numeru telefonu Wykonawcy, a pojemników do segregacji dodatkowo w opis określający rodzaje segregowanych odpadów, - wywożenia do zakładu odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych wyznaczonego do tego celu, znajdującego się w najbliżej położonym miejscu od miejsca wytwarzania odpadów komunalnych oraz ponoszenia kosztów z tego tytułu, - utrzymywanie w czystości punktów wokół pojemników w promieniu przynajmniej 2 m, poprzez ich oczyszczanie przy każdorazowym załadunku odpadów na pojazd oraz usuwanie odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem przez Wykonawcę ustalonych terminów wywozów, - prowadzenia rejestru ilości i rodzaju wywożonych odpadów, oraz ilości i typu opróżnionych pojemników, które każdorazowo będzie potwierdzał przedstawiciel Zamawiającego wg załącznika Nr 3 stanowiącego integralną część ogólnych warunków umowy, - potwierdzania przyjęcia odpadów od Zamawiającego poprzez podpisanie zbiorczej karty przekazania odpadu, obejmującej odpad danego rodzaju przekazywany łącznie w czasie jednego miesiąca kalendarzowego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów - Dz.U.2010.249.1673, 8.Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, posiadać potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia, a w szczególności: - samochody śmieciarki bezpylne do odbioru odpadów z poszczególnych rodzajów pojemników, - urządzenia do mycia pojemników każdego rodzaju, -pojemniki do gromadzenia odpadów przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach