Przetargi.pl
Wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego pełnobranżowego nad realizacją budynku Euroregionalnego Centrum Farmacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza wraz z towarzyszącą infrastrukturą

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7485400 , fax. 085 7485627
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
    ul. Jana Kilińskiego 1 1
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7485400, fax. 085 7485627
    REGON: 00028860400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego pełnobranżowego nad realizacją budynku Euroregionalnego Centrum Farmacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza wraz z towarzyszącą infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Nadzór inwestorski obejmuje branże: budowlaną, elektryczną, sanitarną w pełnym za-kresie robót określonych w Tabeli Elementów Scalonych stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2) Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Inspektorzy nadzoru działają w granicach określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U .z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zmianami) i mają za zadanie: a) pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano-montażowymi, instalacyjnymi sanitarnymi i elektrycznymi w oparciu o Prawo Budowlane, a w szczególności: -reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a w szczególności Prawem Budowlanym, Polskimi Normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, -sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (wyłącznie posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty) czy zamiennych nie objętych dokumentacja Zamawiającego - uzasadnione zastosowanie materiałów lub robót zamiennych wymaga zgody projektanta oraz akceptacji Zamawiającego, -kontrolowanie zgodności wykonania robót z projektem technicznym oraz umową wykonawczą, -ścisłe współpracowanie z podmiotami prowadzącymi autorski nadzór inwestycji, -uczestniczenie w sprawdzeniu i odbiorze robót budowlanych (częściowych i końcowych) w tym ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i od-biorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i branie udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania, -kontrolowanie i nadzorowanie spraw dotyczących BHP, P.POŻ i ochrony środowi-ska, -potwierdzanie stanów faktycznie wykonanych robót i zużycia materiałów oraz bie-żące kontrolowanie rozliczeń budowy; -przedstawianie sprawozdań miesięcznych Zamawiającemu w zakresie zaawansowania rzeczowo - finansowego prac, -wskazywanie ewentualnych braków, usterek i wad, ustalanie terminów ich usunięcia oraz nadzór i potwierdzanie ich usunięcia, -zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych nieprawidłowości i wad w wykonywanych obiektach oraz proponowanie sposobu ich usunięcia, -dokonywanie wpisów w dzienniku budowy oraz wydawanie kierownikowi budowy poleceń określonych przepisami Prawa Budowlanego, -uczestniczenie w radach budowy, -sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej, -współuczestniczenie z Zamawiającym i wykonawcą inwestycji w przeprowadzeniu przez służby zewnętrzne i nadzór budowlany przeglądu technicznego obiektu poprzedzającego uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, -współpracowanie z Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, -sprawowanie nadzoru nad montażem instalacyjnym wyposażenia obiektu, -wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz odpowiednich aktów wykonawczych, poleceń Zamawiającego oraz tych które wynikają z nadzoru autorskiego (uzgodnionych z Zamawiającym), -współdziałanie przy organizowaniu czynności prowadzenia prób, badań, atestacji, odbiorów itp., -przedstawianie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidzieć, -uczestniczenie w naradach koordynacyjnych i pracach komisji powoływanych przez Zamawiającego., b) pełnienie nadzoru należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia tj. dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót. c) obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność czynności pełnienia nadzoru inwestorskiego, nie mniej niż trzy razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł; (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior-czości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt b), c), d) i e) gwarancją lub poręczeniem powinno być objęte uprawnienie Zamawiającego do skorzystania z gwarancji lub poręczenia w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawia-jącego: Bank Pekao S.A. Oddział w Białymstoku, numer r-ku: 40 124052 111111 000049 207392 4) Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt. 2 lit. b, c, d, e należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Ogólnej UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (Pałac Branickich, lewe skrzydło-parter). Prosimy nie wkładać dokumentu do oferty. 5) Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert do godz. 1000. 6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znaj-dzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7) Zamawiający zwróci Wykonawcy niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 8) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w określonym terminie przez Wykonaw-ców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 8, lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. 10) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachu-nek bankowy wskazany przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. 12) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zosta-nie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i oso-bami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przy wykonaniu prac zatrudnią co najmniej po 1 pracowniku nadzoru, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t. jedn.: Dz. U. z 2006r., Nr. 156, poz. 1118 ze zm.), którzy są członkami izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbani-stów ( Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) t.j.: - Inspektora nadzoru robót budowlanych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi albo konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń, (Koordynator robót). Osoba ta musi posiadać niezbędne doświad-czenie zawodowe: minimum 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru inwestor-skiego i w ciągu tego okresu pełnić nadzór przy wykonaniu minimum 1 obiektu użyteczności publicznej obejmującego kompleksowe wykonanie robót budowla-no-montażowych w obiekcie przeznaczonym na potrzeby administracji publicz-nej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, ga-stronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o całkowitej wartości inwestycji co najmniej 6 mln zł brutto. -Inspektora nadzoru branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowla-ne w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych. Osoba ta musi posiadać niezbędne doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego i w ciągu tego okresu pełnić nadzór przy wykonaniu minimum 1 obiektu użyteczności publicznej obejmującego kompleksowe wykonanie robót budowlano-montażowych w obiekcie przeznaczonym na potrzeby admini-stracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyż-szego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o wartości co najmniej 6 mln zł brutto, wyposażonego m.in. w instalacje: elektryczną, siłową, teletechniczną i strukturalną, odgromową, przeciwpożarową. - Inspektora nadzoru branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba ta musi posiadać niezbędne doświad-czenie zawodowe: minimum 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru inwestor-skiego i w ciągu tego okresu pełnić nadzór przy wykonaniu minimum 1 obiektu użyteczności publicznej obejmującego kompleksowe wykonanie robót budowla-no-montażowych w obiekcie przeznaczonym na potrzeby administracji publicz-nej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, ga-stronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o wartości co najmniej 6 mln zł brutto, wy-posażonego m.in. w instalacje: wentylacji i klimatyzacji, wod. - kan., c.o. ciepła technologicznego, gazów technicznych, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) wykonali, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówie-nia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na prowadzeniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej jed-nej inwestycji, polegającej na kompleksowej realizacji robót budowlano - montażo-wych, instalacji i sieci sanitarnych oraz instalacji i sieci energetycznych w obiekcie przeznaczonym na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultu-ry, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjal-nej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o wartości inwestycji co najmniej 8 000 000,00 PLN brutto (słownie: osiem milionów 00/100 PLN); d) znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy zało-żeniu, iż zapłata za wykonywanie usługi sprawowania nadzoru nastąpi j. n: - 90% wynagrodzenia będzie płatne po zakończeniu czynności nadzoru inwestorskie-go w danym miesiącu w granicach ryczałtu, wprost proporcjonalnie do wartości wyko-nanych w danym miesiącu robót budowlano-montażowych, potwierdzonych protoko-łem odbioru częściowego, - 10% wynagrodzenia będzie płatne po całkowitym zakończeniu czynności nadzoru inwestorskiego t. j. po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT wraz ze sprawozdaniem zawierającym rozliczenie, wystawionej przez Wykonawcę nie wcze-śniej niż w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca; f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp). 2) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacz-nie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnio-nego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświad-czeń i innych dokumentów powinno być dołączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.): - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Pzp - wg za-łącznika nr 2 w do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy Wykonawca). 1.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wy-konywania określonej działalności lub czynności: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie); b) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wyko-nawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; d) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze-go Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie. 1.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdol-nymi do wykonywania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykony-wanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udziele-nie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, po-legających na prowadzeniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na kompleksowej realizacji robót budowlano - montażowych, instalacji i sieci sanitarnych oraz instalacji i sieci energetycznych w obiek-cie przeznaczonym na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultu-ry, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świad-czenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o wartości inwestycji co najmniej 8 000 000,00 PLN brutto (słownie: osiem milionów 00/100 PLN) z podaniem miejsca i daty ich wykonania oraz wartości wraz z załączeniem dokumentów potwierdzają-cych, iż zamówienie zostało wykonane z należytą starannością; dokumenty te po-winny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - wg załącznika nr 3 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z przedłożonego wykazu musi wyni-kać, że warunek ten jest spełniony przez nich łącznie); b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane ( zgodnie z Ustawą-Prawo budowlane) uprawnienia tj.: -odpowiednie uprawnienia budowlane, -wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony ak-tualnym zaświadczeniem wydanym przez tą izbę z określonym w nim terminem ważności; Dokumenty pozostałe: a. wypełniony formularz ofertowy - ( wg załącznika nr 1 do SIWZ ); b. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy skła-dają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; c. oświadczenia małżonka Wykonawcy ( wg załącznika nr 6 do SIWZ ) - zgodnie z zapi-sem w uwadze poniżej: Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jaw-nej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza tery-torium RP: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: - w ust. 1, pkt.1.1., lit. a), b), c) i d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępu-je się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właści-wym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak w ust. 3. lit. a). 3) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomoc-nika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie za-mówienia. 1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamó-wienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umo-cowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Do-kument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwier-dzonej notarialnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wy-łącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregu-lowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 2. Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach