Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie Przebudowy ul. K. Ciołkowskiego na odc. od A. Mickiewicza do granicy miasta w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2016-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie Przebudowy ul. K. Ciołkowskiego na odc. od A. Mickiewicza do granicy miasta w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie Nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa ul. K. Ciołkowskiego na odc. od A. Mickiewicza do granicy miasta w Białymstoku o długości 4,1 km w zakresie 1) Robót mostowych: - węzeł drogowy na skrzyżowaniu ul. K. Ciołkowskiego z ul. Plażową - wiadukt kolejowy nad torami PKP linia kolejowa 37 - most nad rzeką Białą 2) Robót teletechnicznych Szacunkowa wartość robót objętych netto wynosi 29,4 mln PLN. Pełna dokumentacja wraz z zakresem realizacji znajduje się w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Składowa 11, pokój 221. 1.Inwestycja planowana jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020. 2.W przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, Zamawiający rozwiąże umowę na nadzór inwestorski. 3.Inspektor Nadzoru będzie występował z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami Polskiego Prawa budowlanego oraz wymaganiami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców w oparciu o dokumenty przetargowe. 4.Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należy: 1)Zapewnienie wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2010-2020, 2)Uczestniczenie w procedurze przetargowej na wybór wykonawcy robót budowlanych 3)Obowiązek udzielania odpowiedzi na zapytania oferentów w porozumieniu z Zamawiającym, na etapie trwania procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. 4)Kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji; 5)Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie. 6)Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie 7)Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji 9)Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe; 10)Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi; 11)Zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; 12)Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń; 13)Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót; 14)Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy; 15)Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sadowego (ekspertyzy itp.); 16)Zachowanie poufności informacji. 5.Przewiduje się, że zakres zadań Inspektora Nadzoru będzie obejmował prowadzenie następujących działań: Zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego: a)utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji, b)dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, c)kontrola realizacji zadania zgodnie z dokumentacją oraz zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d)sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym umów, e)współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót f)zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, g)organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty - na wniosek Zamawiającego, h)sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, i)zatwierdzanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, j)kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, k)rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, l)rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, m)szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, n)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, o)negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, p)sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, q)sprawdzanie wykonania robót zanikowych, uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych, r)informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (robót ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji oraz obiektów inżynierskich) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez Wykonawcę, s)kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, t)potwierdzanie gotowości do odbioru robót i urządzeń, u)uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, v)informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, w)informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (robót ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji oraz obiektów inżynierskich) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez Wykonawcę, x)współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, y)ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, z)sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji inwestycji oraz dokumentacji fotograficznej obrazującej postęp wykonywanych robót budowlanych (min 10 zdjęć), przekazywanych w terminie do 7-ego dnia każdego miesiąca kalendarzowego Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej, aa)sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne w postaci map), w formie uzgodnionej z Zamawiającym, bb)organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu, Zadania podczas okresu zgłaszania wad: a)po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów, b)organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych (min. 1 raz w roku) w okresie gwarancji - od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót, c)nadzorowanie wad usuwanych przez Wykonawcę w okresie gwarancji, d)przygotowanie i sprawdzanie protokołów przeglądów, e)uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane, f)zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikający z umowy z Wykonawca robót; Dodatkowo do zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie: a)Organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na Placu Budowy oraz w nich udział, przygotowanie protokołów z narad. b)prowadzenie ewidencji wizyt przedstawicieli Inspektora Nadzoru, Zamawiającego oraz innych Instytucji zaangażowanych w realizację projektu na placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji na wezwanie Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach