Zarząd Powiatu Sokólskiego ogłasza przetarg
- Adres: 16-100 Sokółka, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7112008
- Data zamieszczenia: 2015-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Sokólskiego
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 8
16-100 Sokółka, woj. podlaskie
tel. 085 7112008
REGON: 05065862800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie inwestora zastępczego dla inwestycji Modernizacja obiektów szkolnych Powiatu Sokólskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie inwestora zastępczego dla inwestycji pn. Modernizacja obiektów szkolnych Powiatu Sokólskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. Przewidywany zakres prac modernizacyjnych: a) przy Termomodernizacji zespołu budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce do wykonania: wymiana wewnętrznej instalacji c.o w oparciu o posiadaną dokumentację projektową, z planowanym terminem realizacji robót na rok 2016. b) przy Modernizacji budynku szkoły i internatu Zespołu Szkół im. Gen. Nikodema Sulika w Dąbrowie Białostockiej do wykonania: docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, docieplenie fundamentów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż baterii fotowoltaicznej, wymiana źródła ciepła z kotłowni węglowej na pompy cieplne oraz przebudowa instalacji c.o., z planowanym terminem realizacji robót na rok 2016. Zamawiający posiada wykonany w 2011r. projekt budowlany (do aktualizacji) budynku internatu i szkoły obejmujący prace dociepleniowe. c) przy Modernizacji budynku szkoły i warsztatów Zespołu Szkół Zawodowych im. Elizy Orzeszkowej w Sokółce do wykonania: 1) w budynku szkoły: docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, docieplenie fundamentów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż baterii fotowoltaicznej, wymiana instalacji elektrycznej. Zamawiający posiada wykonany w 2011r. projekt budowlany (do aktualizacji) budynku szkoły obejmujący prace dociepleniowe. 2) w budynku warsztatów: - opracowanie projektu budowlanego: przebudowa z modernizacją budynku warsztatów z dostosowaniem do obecnie obowiązujących standardów pomieszczeń warsztatowych. Projekt powinien obejmować projekt architektoniczny (do pozwolenia na budowę) oraz projekty branżowe: instalacje elektryczne, instalacje wod-kan, wentylację, instalację grzewczą (nagrzewnice), docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, docieplenie fundamentów i posadzek (posadzki przemysłowe), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż baterii fotowoltaicznej, wymiana instalacji elektrycznej, - do wykonania: docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, docieplenie fundamentów i posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż baterii fotowoltaicznej, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana części instalacji c.o (na nagrzewnice). Planowany terminem realizacji robót na rok 2017. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap I- przygotowanie inwestycji- do 23 października 2015r. Termin ten może ulec zmianie w przypadku ogłoszenia przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego konkursu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. a) opracowanie audytów energetycznych budynków, dokumentacji projektowej, aktualizacja posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji (na własny koszt, za zgodą jej autora) zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 i dostosowanie do wymogów konkursu ogłoszonego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne, gwarantujących osiągnięcie jak najwyższych wskaźników efektywności energetycznej (powyżej 60%); b) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami prawa; c) wykonanie wniosków do instytucji finansujących oraz Studium Wykonalności. Pomoc w pozyskaniu zewnętrznych źródeł finansowania: - skompletowanie i złożenie pełnej dokumentacji konkursowej i wniosków o finansowanie, - pomoc przy zawieraniu umów z instytucjami finansującymi i przyznającymi dotacje, w tym przy kompletowaniu i sporządzaniu załączników do umów oraz prowadzenie procedury wprowadzania zmian. Warunkiem niezbędnym przystąpienia do Etapu II,III i IV zamówienia jest uzyskanie dofinansowania projektu Modernizacja obiektów szkolnych Powiatu Sokólskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. Etap II- realizacja inwestycji: a) przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w charakterze pełnomocnika Zamawiającego (art. 15 ustawy prawo zamówień publicznych); b) przekazanie wykonawcy, przy współudziale Zamawiającego, terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy; c) ustanowienie na własny koszt inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w projekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego; d) sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa w toku robót budowlanych i przyszłego użytkowania; - sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; - kontrola prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów dotyczących okoliczności mających znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; - kontrola jakości wykonanych prac i wydawanie poleceń usunięcia usterek; - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, zgłaszanych przez Wykonawców lub Zamawiającego, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, bądź opinii rzeczoznawców; - bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; e) zorganizowanie, przy współudziale Zamawiającego, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego zakresu przedsięwzięcia; f) bieżąca obsługa informacyjna z przebiegu realizacji przedsięwzięcia, umożliwiająca Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej; g) kontrolowanie wykonywania robót pod kątem zgodności z umową o dofinansowanie projektu i obowiązującymi przepisami; h) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązania i lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów; i) sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z wykonawcą i aktualnym postępem prac w zakresie rzeczowym i finansowym (potwierdzonym w protokole); j) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji - zgodnie z wymogami instytucji finansujących; k) załatwianie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w dokumentacji projektowej; l) uczestniczenie w odbiorach i rozruchu instalacji i urządzeń zamontowanych w budynkach; m) organizacja i uczestniczenie w naradach technicznych i koordynacyjnych; n) potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w dzienniku budowy; o) wyegzekwowanie od wykonawców kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego; p) uzyskanie niezbędnych dokumentów i zezwoleń na eksploatację; q) pomoc w przygotowaniu wniosków o uzyskanie decyzji na użytkowanie (o ile będzie taka potrzeba). Etap III Rozliczenia bieżące oraz rozliczenie końcowe inwestycji wraz z audytem projektu i rozliczeniem z jednostkami dotującymi i finansującymi, w zakresie: a) przygotowania wniosków o płatność wraz z załącznikami; b) sporządzania sprawozdań do instytucji finansujących i przyznających dotacje; c) doradztwo i pomoc Zamawiającemu w zakresie przygotowania dokumentacji na potrzeby kontroli ze strony instytucji finansujących i przyznających dotacje; d) podejmowanie wszelkich innych czynności leżących w gestii Zamawiającego (występującego jako Beneficjent projektu) związanych z realizacją projektu, a także rozliczenia merytorycznego i finansowego projektu Modernizacja obiektów szkolnych Powiatu Sokólskiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. UWAGA: Wszelka dokumentacja sporządzana przez Inwestora Zastępczego winna być opatrzona niezbędnymi logotypami wymaganymi przy współfinansowaniu inwestycji ze środków zewnętrznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Etap IV Opracowanie raportów ankiet z monitorowania inwestycji w okresie trwałości projektu. 4. Pozostałe obowiązki Inwestora Zastępczego 1) Sprawując obowiązki wynikające z niniejszej umowy Inwestor Zastępczy: a) powoła na swój koszt wskazanych w ofercie inspektorów nadzoru inwestorskiego odpowiednich specjalności, w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacje i sieci elektryczne, instalacje i sieci sanitarne lub inne wynikające z zakresu przedsięwzięcia; b) powiadomi Zamawiającego na piśmie, podając w terminie umożliwiającym terminowe, planowane rozpoczęcie robót: dane osobowe, zakres umocowania, oświadczenia tych osób o podjęciu się obowiązków inspektorów nadzoru, uwiarygodnione kopie uprawnień osób o których mowa w pkt a); c) zapewni skuteczność nadzoru inwestorskiego, osób o których mowa w pkt a), dokonując w każdym czasie kontroli: jakości wykonywanych robót, materiałów, maszyn i urządzeń zabudowanych oraz postępu robót. W wypadku, gdy niezbędne jest podjęcie decyzji wykraczających poza zakres uprawnień inspektora nadzoru, wiążące jest ustalenie Zamawiającego, z wyjątkiem wypadków wyraźnie wskazanych w ustawie prawo budowlane. Inspektor nadzoru nie ma prawa zwolnienia wykonawcy z wykonania jakichkolwiek zobowiązań wynikających z dokumentów umownych. Zmiana inspektora nadzoru odbywa się wg przepisów prawa budowlanego i za zgodą Zamawiającego; Jeżeli w określonych okolicznościach inspektor nadzoru uzna za konieczne wydanie polecenia ustnego, wystawi w ciągu 24 godzin pisemne potwierdzenie wydania polecenia. Polecenia inspektora nadzoru nie mogą naruszać zakresu praw i obowiązków inspektora nadzoru wynikających z ustawy prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do ww ustawy. 2) wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności faktycznych i prawnych dla wykonania zadania inwestycyjnego, nawet jeśli nie zostały one wymienione w treści SIWZ, a ich wykonanie jest w interesie Zamawiającego lub są konieczne dla zabezpieczenia interesów Zamawiającego; 3) nie ma prawa podpisywania w imieniu Zamawiającego umów i zaciągania zobowiązań finansowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wskaźnik procentowy kosztów poniesionych w Etapie I w całości kosztów usługi Inwestora Zastępczego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolka-powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa i rozbudowa ulic w miejscowości Gąsówka Stara Kolonia (ul. Żeromskiego, ul. Kruczkowskiego) oraz budowa drogi gminnej w miejscowości Łapy-Kołpaki
Dodano: 2016-07-14 - Nr sprawy: AZP/261/U/16/TIN/SRM.213.CSM.1.70.2016 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową Centrum Symulacji Medycznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Szpitalnej.
Dodano: 2016-06-17 - Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Termomodernizacja budynku Świetlicy Socjoterapeutycznej w Łapach
Dodano: 2016-06-07 - Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Uhowie, gmina Łapy
Dodano: 2016-06-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie Przebudowy ul. K. Ciołkowskiego na odc. od A. Mickiewicza do granicy miasta w Białymstoku
Dodano: 2016-04-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pt.: Budowa przedłużenia ul. Sitarskiej w Białymstoku (drogi powiatowej) na odcinku od skrzyżowania z ul. Kozłową do skrzyżowania z ul. Świętokrzyską z dwupoziomowym skrzyżowaniem z torami kolejowymi w kierunku Kuźnicy.
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie ul. A. Krajowej i rozbudowie ul. Zajęczej w Hajnówce.
Dodano: 2016-03-03 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na realizację inwestycji w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Suwałkach
Dodano: 2016-02-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót elektrycznych w zakresie oświetlenia realizowanych na terenie miasta Białegostoku
Dodano: 2015-11-09 - Instalacje fotowoltaiczne - nadzór inwestorski
Dodano: 2015-10-08