Przetargi.pl
RB-03/09 Remont balkonów

Dom Pomocy Społecznej w Uhowie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, Uhowo, ul. Surażska 67
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7152891 , fax. 085 7152891
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Uhowie
    Uhowo, ul. Surażska 67 67
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 7152891, fax. 085 7152891
    REGON: 00126535000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego - Dom Pomocy Spolecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RB-03/09 Remont balkonów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont balkonów. W zakres prac wchodzą roboty polegające na: 1. odbiciu uszkodzonych tynków na ścianach, sufitach, filarach itp. rozebraniu obróbek blacharskich i posadzki z płytek oraz zerwanie posadzki cementowej, 2. Ponowne wykonanie rozebranych elementów według nowej technologii, 3. ocieplenie ścian budynku remontowanych balkonów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 4200 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych a mianowicie: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt.1 i 2 ustawy PZP b) Dostarczą wraz z FORMULARZEM OFERTY -(załącznik nr 1 do SIWZ), wymagane dokumenty i oświadczenia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1) - czy są dostarczone wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 2) - czy oferta jest podpisana i ostemplowana przez oferenta, a jeśli podpisana przez osoby upoważnione, to czy są pisemne upoważnienia do podpisania umowy przez te osoby. 3) - czy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 4) - czy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, 5) - ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) 6) - nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostarczą wraz z FORMULARZEM OFERTY -(załącznik nr 1 do SIWZ), następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany projekt, wzór umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 3. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy wykonawcy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) - brak dokumentu lub przedstawienie dokumentu określającego działalność nie odpowiadającą przedmiotowi zamówienia powoduje wykluczenie wykonawcy. 4) Zestawienie kosztów - załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Oryginał potwierdzający wniesienie wadium. 8) Oświadczenie wykonawcy o zobowiązaniu się do wniesienia zabezpieczenia w wysokości 8 % ceny ofertowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpsuhowo.prv.pl/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach