Dom Pomocy Społecznej w Uhowie ogłasza przetarg
- Adres: 18-100 Łapy, Uhowo, ul. Surażska 67
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7152891 , fax. 085 7152891
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Uhowie
Uhowo, ul. Surażska 67 67
18-100 Łapy, woj. podlaskie
tel. 085 7152891, fax. 085 7152891
REGON: 00126535000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego - Dom Pomocy Spolecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
RB-03/09 Remont balkonów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont balkonów. W zakres prac wchodzą roboty polegające na: 1. odbiciu uszkodzonych tynków na ścianach, sufitach, filarach itp. rozebraniu obróbek blacharskich i posadzki z płytek oraz zerwanie posadzki cementowej, 2. Ponowne wykonanie rozebranych elementów według nowej technologii, 3. ocieplenie ścian budynku remontowanych balkonów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 4200 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych a mianowicie: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt.1 i 2 ustawy PZP b) Dostarczą wraz z FORMULARZEM OFERTY -(załącznik nr 1 do SIWZ), wymagane dokumenty i oświadczenia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1) - czy są dostarczone wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 2) - czy oferta jest podpisana i ostemplowana przez oferenta, a jeśli podpisana przez osoby upoważnione, to czy są pisemne upoważnienia do podpisania umowy przez te osoby. 3) - czy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 4) - czy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, 5) - ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) 6) - nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostarczą wraz z FORMULARZEM OFERTY -(załącznik nr 1 do SIWZ), następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany projekt, wzór umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 3. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy wykonawcy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) - brak dokumentu lub przedstawienie dokumentu określającego działalność nie odpowiadającą przedmiotowi zamówienia powoduje wykluczenie wykonawcy. 4) Zestawienie kosztów - załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Oryginał potwierdzający wniesienie wadium. 8) Oświadczenie wykonawcy o zobowiązaniu się do wniesienia zabezpieczenia w wysokości 8 % ceny ofertowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpsuhowo.prv.pl/
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26