Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 250 000.00 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy

Gmina Grabowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-507 Grabowo, ul. Wł. Sikorskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2790021 , fax. 086 2790021
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabowo
    ul. Wł. Sikorskiego 1 1
    18-507 Grabowo, woj. podlaskie
    tel. 086 2790021, fax. 086 2790021
    REGON: 00053133500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 250 000.00 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia: a) rodzaj transakcji: kredyt długoterminowy w wysokości 2 250 000,00 zł. Przeznaczenie kredytu: sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy b) kwota i waluta kredytu: 2 250 000,00,-PLN, c) okres kredytowania: 60 miesięcy, d) okres karencji w spłacie kapitału: spłata od stycznia 2010 r. e) terminy spłaty kapitału: miesięcznie, raty stałe f) oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa, liczona w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR-1M g) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: Stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona na podstawie zmiennej stopy procentowej równej sredniej miesięcznej stawce WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca powiększonej o marżę banku, która jest stała w całym okresie kredytowania. h) termin spłaty odsetek: miesięcznie, i) okres karencji w spłacie odsetek: brak karencji, j) sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową k) pożądany termin zawarcia umowy: sierpień / wrzesień 2009r. l) wysokość prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanego kredytu: 0%, ł) wysokość prowizji rekompensacyjnej od kwoty spłaconej przed terminem: 0%, m) Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi wg Harmonogramu spłaty kredytu stanowiącego załącznik do specyfikacji . n) odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia. o) Data wykorzystania kredytu: do 31.12.2009 r. Gmina zastrzega sobie: - możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez podnoszenia dodatkowych opłat warunkując powyższe wartością wynikającą po rozstrzygnięciu przetargu na wykonanie zadania inwestycyjnego .. - wcześniejszą spłatę kredytu bez podnoszenia dodatkowych opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 PLN , słownie: dziesięć tysięcy złotych .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest do złożenia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 powołanej ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 powołanej ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; f) wykaz zrealizowanych prac wraz z referencjami za realizację zleceń podobnego rodzaju w okresie ostatnich 3 lat. g) decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na utworzenie Banku lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności przez Bank, h) oświadczenie o akceptacji dokumentów i warunków przetargu, i) dowód wniesienia wadium. j) statut banku k) oświadczenia o akceptacji dokumentów i warunków przetargu l) projekt umowy m) harmonogram spłat kredytu wraz z odsetkami w. załączonego wzoru

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grabow.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach