Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu gminy Zawady w 2009 roku.

Gmina Zawady ogłasza przetarg

  • Adres: 16-075 Zawady, Plac Wolności 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7140116 , fax. 085 7140033
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawady
    Plac Wolności 12 12
    16-075 Zawady, woj. podlaskie
    tel. 085 7140116, fax. 085 7140033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu gminy Zawady w 2009 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. kwota kredytu: 250 000 zł; z terminem realizacji do 15.10.2009 r.: przewidujemy możliwość zmiany terminu - o zmianie terminu poinformujemy z 7 dniowym wyprzedzeniem. Przy wyliczaniu odsetek należy przyjąć, że kredyt zostanie w całości uruchomiony w dn. 15 października 2009 r. z okresem karencji do 31.12.2009 r. i okresem spłaty kwoty 2010 - 2013. Liczba rat: 48 rat miesięcznych. Odsetki płatne koniec na miesiąca po uruchomienia kredytu. Raty kwoty płatne na koniec miesiąca następującego po okresie karencji. Inne warunki dotyczące spłaty w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, zgodnie z ustawą Prawo Bankowe 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 rozporządzenia) potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, zgodnie z ustawą Prawo Bankowe 2. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenie wykonawcy o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach