Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jednaczewo

Urząd Gminy Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 2165263 , fax. 0-86 216 52 64
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łomża
    ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 0-86 2165263, fax. 0-86 216 52 64
    REGON: 00534138000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jednaczewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Rozbudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jednaczewo zgodnie z dokumentacją projektową , przedmiarem robót, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Zakres robót do wykonania obejmuje : - wykopy i fundamenty, - roboty rozbiórkowe, - konstrukcje murowe, - stolarka okienna i drzwiowa, - dach i strop - posadzki, - tynki , malowanie i licowanie ścian , - instalacje elektryczne, wod -kan, - tynki i okładziny zewnętrzne, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący: dokumentację projektową, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441120008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. Słownie : pięć tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu. 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Łomżą nr 54 8757 0001 0000 1717 2000 0040 - decyduje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert formie oryginału w siedzibie Zamawiającego pokój nr 4. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust.4 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1 zobowiązanie gwaranta(banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaszły okoliczności wymienione w art. 46 ust.5 prawa zamówień publicznych, 2 termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3 miejsce i termin zwrotu gwarancji. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 27.08.2009r do godz. 10.00. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawcy, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania. c) którego oferta została odrzucona, Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn : 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - kierownik budowy oraz kierownicy robót przewidziani do zatrudnienia na budowie winni posiadać uprawnienia do wykonywania tego typu robót oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów budownictwa, 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) w ciągu ostatnich trzech lat wykonawca wykonał przynajmniej 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia wartości minimum 250 000 zł, każda i potwierdzi je dokumentami, że roboty zostały wykonane z należyta starannością. ( dołączy minimum 3 listy referencyjne, ).W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać , co najmniej jeden z nich lub wspólnie. b) dysponują minimum 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej, c) instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych. d) instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00zł, potwierdzone opinią banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnianie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ )dołączonych do oferty. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1. pkt. 1-3 ustawy ( zał. Nr 3 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunku podanego w art. 22 ust.1 pkt.4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 ustawy ( zał. Nr 4 do SIWZ), W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-9 oraz art.24 ust.2 pkt. 1-2, każdy z uczestników Konsorcjum składa oddzielnie, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5..Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykazu wykonanych robot budowlanych okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty te zostały wykonane należycie.( wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ ), 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 8. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1 i 6 niniejszego rozdziału podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum, natomiast pozostałe składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji należy przed?stawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez oso?bę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający przed zawarciem umowy wezwie pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz.605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gminalomza.pl/bip/index.php?k=117
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach