Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe

Izba Celna w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Celników Polskich 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 344 98 33 , fax. 83 342 76 73
  • Data zamieszczenia: 2015-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Białej Podlaskiej
    ul. Celników Polskich 21 21
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 83 344 98 33, fax. 83 342 76 73
    REGON: 00014379700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług niszczenia (unieszkodliwiania) niżej wskazanych towarów: Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych Część Nr I Obejmująca swoim zakresem usługę niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych tj. papierosów, tytoniu, cygar, cygaretek. Łączna szacunkowa waga wyrobów tytoniowych tj. przeznaczonych do niszczenia (unieszkodliwiania) wynosi do 280 ton (co może stanowić do 12 milionów paczek papierosów). Część Nr II Obejmująca swoim zakresem usługę niszczenia towarów w postaci: 1. Produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. surowe skóry, kości, kawior) itp. o wadze do 0,5 tony. 2. Środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. wyrobów i produktów ropopochodnych, środków czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyków, leków, anabolików i ich pochodnych) itp. o wadze do 3,5 tony. Łączna szacunkowa waga wyrobów innych niż wyroby tytoniowe, wymienionych w ust. 1-2, przeznaczonych do niszczenia wynosi: do 4 tony. Część Nr III Obejmująca swoim zakresem usługę niszczenia towarów w postaci: 1. Wyrobów i opakowań ze szkła itp. o wadze do 1,5 tony. 2. Urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu AGD, RTV itp. o wadze do 5 ton. 3. Wyrobów medycznych (m.in. narzędzi, przyrządów, urządzeń) itp. o wadze do 0,5 tony. Łączna szacunkowa waga wyrobów innych niż wyroby tytoniowe, wymienionych w ust. 1-3, przeznaczonych do niszczenia wynosi: do 7 ton. Część Nr IV Obejmująca swoim zakresem usługę niszczenia towarów w postaci wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, papieru, tektury, wyrobów z drewna, opon, płyt CD i DVD i opakowań do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp. Łączna szacunkowa waga wynosi: do 5 ton. Część Nr V Obejmująca swoim zakresem usługę niszczenia towarów zgłoszonych przez Naczelników Urzędów Celnych oraz próbek związanych z prowadzonym Laboratorium Celnym. 1) Próbki zgłoszone przez Urząd Celny w Białej Podlaskiej, (m. in. w postaci próbek Wspólnej Polityki Rolnej, oleje: napędowy, bazowy, popirolityczny, woski naftowe: parafina, gacz parafinowy, pelet drzewny, łuska gryczana, opakowań, w których znajdują się w/w produkty. Razem waga: do 2,29 tony 2) Próbki zgłoszone przez Urząd Celny w Zamościu, (m. in. w postaci próbek Wspólnej Polityki Rolnej, próbki soku) Razem waga: do 1,14 tony 3) Próbki zgłoszone przez Urząd Celny w Lublinie, (m. in. w postaci próbek pobranych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej) Razem waga: do 0,15 tony 4) Odpady związane z prowadzonym Laboratorium Celnym w Koroszczynie, tj.: 16 05 06* - chemikalia laboratoryjne i analityczne zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych - 0,01Mg/rok (10 kg/rok), 16 03 05* - odpady zawierające substancje niebezpieczne, mieszaniny substancji ropopochodnych i odczynników chemicznych po badaniach laboratoryjnych, tj. paliwa i oleje z ropy naftowej zawierające min: eter naftowy, tetrachlorek węgla, cykloheksan, jod, kwasy nieorganiczne, inne rozpuszczalniki organiczne - 0,18 Mg/rok (150 kg/rok), 15 02 02* - sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi - 0,01 Mg/rok (10 kg/rok), 15 01 10* - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone - 0,1 Mg/rok (100 kg/rok), 15 01 07* - opakowania ze szkła - 0,12 Mg/rok (120 kg/rok), 13 07 03* - pozostałości olejów ropy naftowej (w tym mieszaniny paliw) nie wykorzystane pozostałości po badaniach -3,2 Mg/rok (3200 kg/rok), 13 01 01* - oleje zawierające PCB - 0,01 Mg/rok (10 kg/rok), 07 01 99* - inne nie wymienione odpady, gacze parafinowe, parafiny - 0,15 Mg/rok (100 kg/rok), 06 06 02* - odpady zawierające niebezpieczne siarczki, dwusiarczek węgla - 0,02 Mg/rok (20 kg/rok). Razem waga: do 3,78 tony. Łączna szacunkowa waga dla danej części wynosi: do 7,36 tony. Część Nr VI Obejmująca m. in w postaci wyrobów z tworzyw sztucznych, drewna i szkła, opon, tekstyliów, środków chemicznych - narkotestów, zestawów do kontroli paliwa, miotaczy gazu oraz obuwia. Łączna szacunkowa waga dla danej części wynosi: do 0,95 tony. Część Nr VII Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia dokumentacji niearchiwalnej. Łączna szacunkowa waga dokumentacji przeznaczonej do niszczenia wynosi: do 93 ton. Część Nr VIII Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia osobistych przesyłek produktów pochodzenia zwierzęcego, zgłoszonych przez Naczelników Urzędów Celnych. Wyżej wymienione przesyłki produktów pochodzenia zwierzęcego, są ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego kat. 1, zdefiniowanymi w art. 8 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Dz. Urz. UE L 300 z 14 listopada 2009 r., str. 1, z późn. zm.). Łączna szacunkowa waga produktów przeznaczonej do niszczenia wynosi: do 22,90 ton. Zamawiający wymaga od Wykonawcy należytej staranności przy realizacji zamówienia, rozumianej jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego postępowania, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Kod CPV przedmiotu zamówienia: 90 50 00 00-2 Usługi związane z odpadami, 90 51 33 00-9 Usługi spalania odpadów, 90 53 30 00-2 Usługi gospodarki odpadami, 92 51 21 00-4 Usługi niszczenia archiwów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne. 1) Zamawiający żąda od wykonawcy zatrudnienia przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy , co najmniej jednej spośród osób (do wyboru Wykonawcy lit. a, b lub c), o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy, tj.: a) bezrobotnych lub młodocianych w celu przygotowania zawodowego, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, b) niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, c) innych niż określone w lit. a lub b, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym - lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 2) Zatrudnienie ww. osoby musi nastąpić w ciągu 10 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy i trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez daną osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej ww. warunki, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia. 3) Wykonawca musi prowadzić stosowną ewidencję osoby/osób, o których mowa w pkt. 1 oraz przedstawić Zamawiającemu dokument/dokumenty potwierdzający zatrudnienie ww. osoby/osób. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentu/dokumentów potwierdzających zatrudnienie ww. osoby/osób. Wykonawca ma obowiązek na wezwanie Zamawiającego niezwłocznie (w okresie nie dłuższym niż 14 dni roboczych) przedstawić żądany dokument/dokumenty. 4) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby lub braku dokumentu/dokumentów potwierdzających jej zatrudnienie, wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona we wzorze umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialapodlaska.scelna.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach