Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie niszczenia towarów

Izba Celna w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Północna 19
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3443223, 3449853 , fax. 83 3443397
  • Data zamieszczenia: 2011-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Białej Podlaskiej
    ul. Północna 19 19
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 83 3443223, 3449853, fax. 83 3443397
    REGON: 00014379700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie niszczenia towarów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług niszczenia: 1. produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. rogów, czaszek, surowych skór, kawioru) itp., 2. środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. środków czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyków, leków, anabolików i ich pochodnych) itp., 3. urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu RTV, AGD itp., 4. wyrobów i opakowań ze szkła itp., 5. wyrobów z drewna, wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, opon, płyt CD, DVD i okładek do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp., 6. próbek i odpadów związanych z prowadzonym laboratorium. Zamawiający wymaga od Wykonawcy należytej staranności przy realizacji zamówienia, rozumianej jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego postępowania, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na zadania: Zadanie Nr I Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 2 ton, w postaci: 1. Produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. czaszek, rogów, surowych skór, kawioru) itp. w ilości do 1 tony. 2. Środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. środków czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyków, leków, anabolików i ich pochodnych) itp. w ilości do 1 tony. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 4. Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 5. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 6. Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 7. W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 6 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 8. O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 9. Niszczenie towarów będzie odbywało się w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 10. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP ( w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 11. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 12. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego. Transporty odbywać się będą z następujących magazynów: a) z Koroszczyna, b) z Krasnegostawu, c) z OC w Hrebennem, d) z OC/ OCD w Dorohusku, e) z Lublina, f) ewentualnie z innych miejsc, wskazanych przez tut. Izbę Celną, zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 13. Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionej w ust. 12 lit. a - e), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 14. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 15. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 16. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami. Zadanie Nr II Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 5 ton, w postaci: 1. Urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu AGD, RTV itp. w ilości do 5 ton. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 3. Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 4. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 5. Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 6. W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 5 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 7. O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 8. Niszczenie towarów będzie odbywało się w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 9. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 10. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 11. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego. Transporty odbywać się będą z następujących magazynów: a) z Koroszczyna, b) z Krasnegostawu, c) z OC w Hrebennem, d) z OC/ OCD w Dorohusku, e) z Lublina, f) ewentualnie z innych miejsc, wskazanych przez tut. Izbę Celną, zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 12. Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionej w ust. 11 lit. a - e), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 13. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 14. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 15. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami. Zadanie Nr III Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 45 ton, w postaci: 1. Wyrobów i opakowań ze szkła w ilości do 5 ton. 2. Wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, wyrobów z drewna, opon, płyt CD i DVD i opakowań do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp. w ilości do 40 ton. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 4. Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 5. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 6. Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 7. W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 6 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 8. O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 9. Niszczenie towarów będzie odbywało się w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 10. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 11. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 12. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego. Transporty odbywać się będą z następujących magazynów: a) z Koroszczyna, b) z Krasnegostawu, c) z OC w Hrebennem, d) z OC/ OCD w Dorohusku, e) z Lublina, f) ewentualnie z innych miejsc, wskazanych przez tut. Izbę Celną, zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 13. Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionej w ust. 12 lit. a - e), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 14. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 15. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 16. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami. Zadanie Nr IV Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 5.2 tony w postaci próbek i odpadów związanych z prowadzonym laboratorium. Próbki zgłoszone przez Urząd Celny w Białej Podlaskiej, o łącznej masie do 3583 kg, w postaci: pozostałości: olejów ropy naftowej, gaczy parafinowych, parafiny, opakowań zawierających pozostałości substancji niebezpiecznych, rozpuszczalników; pszenicy; wtórników w postaci wyrobów mleczarskich, wyrobów cukierniczych oraz mięsa; próbek w postaci parafiny, gazu skroplonego, kauczuku, włókna poliestrowego; próbek różnych. Próbki zgłoszone przez Urząd Celny w Zamościu, o łącznej masie do 220 kg, w postaci: nawozów; olejów; węgiel, koks, pochodne węgla; produktów wełnianych. Odpady związane z prowadzonym laboratorium, o łącznej masie do 1320 kg, w postaci: 16 05 06 - chemikalia laboratoryjne i analityczne zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych, do 10 kg, 16 03 05 - odpady zawierające substancje niebezpieczne, mieszaniny substancji ropopochodnych i odczynników chemicznych po badaniach laboratoryjnych, tj. paliwa i oleje z ropy naftowej zawierające min: eter naftowy, tetra chlorek węgla, cykloheksan, jod, kwasy nieorganiczne, inne rozpuszczalniki organiczne, do 150 kg, 15 02 02 - sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi, do 10 kg, 15 01 10 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone, do 100 kg, 15 01 07 - opakowania ze szkła, do 120 kg, 13 07 03 - pozostałości olejów ropy naftowej ( w tym mieszaniny paliw) nie wykorzystane pozostałości po badaniach, do 800 kg, 13 01 01 - oleje zawierające PCB, do 10 kg, 07 01 99 - inne nie wymienione odpady, gacze parafinowe, parafiny, do 100 kg, 06 06 02 - odpady zawierające niebezpieczne siarczki, dwusiarczek węgla, do 20 kg. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 2. Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 3. Niszczenie towarów odbywać się może w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa likwidacji towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 4. W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 5. Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 6. Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do zaplombowania ładunku. 7. W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 8. Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 9. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, b) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach