Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie niszczenia towarów.

Izba Celna w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Północna 19
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3443223, 3449853 , fax. 083 3443397
  • Data zamieszczenia: 2010-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Białej Podlaskiej
    ul. Północna 19 19
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3443223, 3449853, fax. 083 3443397
    REGON: 00014379700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie niszczenia towarów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług niszczenia: 1) produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. rogów, czaszek zwierząt, surowych skór, kawioru) itp. 2) środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. środków czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyków, leków, anabolików i ich pochodnych) itp. 3) urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu RTV, AGD itp. 4) wyrobów i opakowań ze szkła itp. 5) wyrobów z drewna, wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, opon, płyt CD, DVD i okładek do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp. 6) próbek oraz odpadów niebezpiecznych w postaci odpadów powstałych w związku z prowadzonym laboratorium itp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na zadania: Zadanie Nr I Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 4 ton, w postaci: 1) Produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. czaszek, rogów, surowych skór, kawioru) itp. w ilości do 2 ton. 2) Środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. środków czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyków, leków, anabolików i ich pochodnych) itp. w ilości do 2 ton. 3) Transporty towarów odbywać się będą z następujących magazynów: z Koroszczyna, z Krasnegostawu, z Hrebennego, z Dorohuska, z Lublina. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 5) Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 6) Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 7) Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 8) W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 7 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 9) O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 10) Niszczenie towarów będzie odbywało się w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 11) W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP ( w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 12) Place manewrowe, ciągi jezdne na terenie nieruchomości i zakładu likwidującego muszą zapewniać bezkolizyjny dojazd samochodu typy BUS i typu TIR do urządzeń służących niszczeniu, odległości zaparkowanego samochodu dostawczego od urządzeń niszczących nie może przekroczyć 30m. 13) Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 14) Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt. 3) oraz ewentualnie wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 15) Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionych w pkt. 3), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 16) W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 17) Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 18) Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień: - 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami - 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami Zadanie Nr II Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 10 ton, w postaci: 1) Urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu AGD, RTV itp. w ilości do 10 ton. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 3) Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 4) Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 5) Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 6) W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 5 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 7) O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 8) Niszczenie towarów będzie odbywało się w obecności przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 9) W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 10) Place manewrowe, ciągi jezdne na terenie nieruchomości i zakładu likwidującego muszą zapewniać bezkolizyjny dojazd samochodu typy BUS i typu TIR do urządzeń służących niszczeniu, odległości zaparkowanego samochodu dostawczego od urządzeń niszczących nie może przekroczyć 30m. 11) Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 12) Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt. 3 tj. z Koroszczyna, z Krasnegostawu, z Hrebennego, z Dorohuska, z Lublina) oraz ewentualnie wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 13) Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionych w pkt. 12), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 14) W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 15) Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 16) Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień: - 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami - 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami Zadanie Nr III Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 35 ton, w postaci: 1) Wyrobów i opakowań ze szkła w ilości do 5 ton. 2) Wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, wyrobów z drewna, opon, płyt CD i DVD i opakowań do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp. w ilości do 30 ton, w tym do 10 ton towarów zgłoszonych przez Wydział Logistyki Izby Celnej o statusie towarów Wspólnotowych. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 4) Towary będące przedmiotem niszczenia, posiadają status towarów Wspólnotowych i Niewspólnotowych w rozumieniu przepisów prawa celnego. 5) Niszczenie dostarczonych towarów powinno odbywać się w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę ich wartości użytkowej. 6) Jeżeli w procesie zniszczenia towarów o statusie Niewspólnotowym powstaną pozostałości lub odpady, w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania każdorazowo informacji lub oświadczenia, że powstałe odpady i pozostałości zniszczonych towarów uległy całkowitemu zniszczeniu i nie były przedmiotem obrotu handlowego podając sposób całkowitego zniszczenia pozostałości i odpadów oraz datę zniszczenia. 7) W przypadku braku informacji lub oświadczenia, o których mowa w pkt 6 Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania sytuacji prawnej odpadów i pozostałości o statusie Niewspólnotowym powstałych w procesie niszczenia towarów tj. nadać towarom (odpadom, pozostałościom) właściwe dopuszczalne przeznaczenie celne zgodnie z art. 182 Rozporządzenia Rady (EWG) Nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. WE L z 1992 Nr 302 poz. 1 z późn. zm.), które może wiązać się z koniecznością opłacenia przywozowych należności celno-podatkowych. 8) O nadaniu odpowiedniego przeznaczenia celnego pozostałościom, odpadom dopuszczonym do obrotu, Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zniszczenia towarów poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej dołączając stosowny dokument potwierdzający ten fakt. 9) Niszczenie towarów będzie odbywało się w obecności przedstawicieli Zamawiającego, za wyjątkiem towarów w ilości do 10 ton zgłoszonych do niszczenia przez Wydział Logistyki Izby Celnej. Wykonawca obowiązany jest do poinformowania ww. osób o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie zakładu, w którym świadczona ma być usługa niszczenia towarów, zgodnie z przepisami § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.). 10) W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 11) Place manewrowe, ciągi jezdne na terenie nieruchomości i zakładu likwidującego muszą zapewniać bezkolizyjny dojazd samochodu typy BUS i typu TIR do urządzeń służących niszczeniu, odległości zaparkowanego samochodu dostawczego od urządzeń niszczących nie może przekroczyć 30m. 12) Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 13) Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS lub typu TIR do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, z każdego z magazynów Zamawiającego (wymienionych w Zadaniu Nr 1 pkt 3 tj. z Koroszczyna, z Krasnegostawu, z Hrebennego, z Dorohuska, z Lublina) oraz ewentualnie wg. potrzeb Zamawiającego. Pojazd transportowy winien być przystosowany do nałożenia zamknięć celnych w postaci plomb. 14) Dojazd najkrótszą drogą do zakładu niszczącego towary z każdej miejscowości (wymienionych w ust. 13), w której zlokalizowany jest magazyn, nie może przekroczyć odległości 300 km. 15) W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 16) Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 17) Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień: - 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami - 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami Zadanie Nr IV Obejmujące swoim zakresem usługę niszczenia towarów o łącznej masie do 6 ton, w postaci próbek oraz odpadów niebezpiecznych w postaci odpadów powstałych w związku z prowadzonym laboratorium. 1) Próbki zgłoszone do niszczenia przez Urząd Celny w Białej Podlaskiej. a) około 20 wtórników próbek w ramach WPR w postaci wyrobów mleczarskich, wyrobów cukierniczych oraz mięsa o łącznej masie do 20 kg, b) około 20 wtórników próbek w ramach innych przepisów w postaci parafiny, gazu skroplonego, kauczuku, włókna poliestrowego o łącznej masie do 20 kg, c) ciekłe produkty ropopochodne (benzyna silnikowa, oleje napędowe, bazowe, silnikowe, parafina ciekła, płyn hydrauliczny o łącznej masie do 900 kg, d) stałe produkty ropopochodne (parafiny, gacze parafinowe, bitum naftowy itp.) o łącznej masie do 500 kg, e) węgiel o łącznej masie do 12 kg, f) aceton o łącznej masie do 1 kg, g) alkohole (izopropylowy i koncentraty płynu do spryskiwaczy na bazie alkoholu etylowego) o łącznej masie do 5 kg, h) melasa buraczana o łącznej masie do 2 kg, i) opakowania, w których znajdują się produkty: plastikowe - do 180 kg oraz szklane do 3 kg. 2) Próbki zgłoszone do niszczenia przez Urząd Celny w Zamościu a) do 15 próbek skrobi (Oddział Celny w Hrebennem), b) do 200 próbek towarów głównie nawozów sztucznych oraz węgla kamiennego, gaczu parafinowego, olejów (Oddział Celny w Hrubieszowie), c) do 50 kg sadzy, oleju, nawozów, artykułów z tworzyw sztucznych, wyroby tekstylne itp. (Oddział Celny w Chełmie), d) do 10 próbek zboża i jego pochodnych, do 150 kg, (Oddział Celny w Dorohusku), e) do 100 kg soli drogowej, (Oddział Celny w Dorohusku), f) do 100 kg ropy naftowej i jej pochodnych, (Oddział Celny w Dorohusku). 3) Próbki zgłoszone do niszczenia przez Urząd Celny w Lublinie a) do 400 kg tworzyw sztucznych. 4) Odpady powstałe w związku z prowadzonym laboratorium w postaci (z podaniem kodu odpadów): 16 05 06 - chemikalia laboratoryjne i analityczne zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych, do 10 kg, 16 03 05 - odpady zawierające substancje niebezpieczne, mieszaniny substancji ropopochodnych i odczynników chemicznych po badaniach laboratoryjnych, tj. paliwa i oleje z ropy naftowej zawierające min: eter naftowy, tetra chlorek węgla, cykloheksan, jod, kwasy nieorganiczne, inne rozpuszczalniki organiczne, do 150 kg, 15 02 02 - sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi, do 10 kg, 15 01 10 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone, do 100 kg, 15 01 07 - opakowania ze szkła, do 120 kg, 13 07 03 - pozostałości olejów ropy naftowej ( w tym mieszaniny paliw) nie wykorzystane pozostałości po badaniach, do 800 kg, 13 01 01 - oleje zawierające PCB, do 10 kg, 07 01 99 - inne nie wymienione odpady, gacze parafinowe, parafiny, do 100 kg, 06 06 02 - odpady zawierające niebezpieczne siarczki, dwusiarczek węgla, do 20 kg. Wyżej wymienione odpady związane z prowadzonym laboratorium, znajdują się w beczkach, butelkach z tworzywa sztucznego (LDPE o pojemności 1 l), puszkach metalowych (o pojemności 1 l) oraz butelkach szklanych (różnej pojemności). Przechowywane są w podręcznym magazynie Laboratorium Celnego na terenie Terminalu w Koroszczynie. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości towarów podlegających zniszczeniu, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 6) Dokładna ilość odpadów będzie znana po zważeniu przez Wykonawcę. 7) Niszczenie towarów odbywać się może pod nadzorem i w obecności przedstawicieli Zamawiającego. 8) W trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP (w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego). 9) Place manewrowe, ciągi jezdne na terenie nieruchomości i zakładu likwidującego muszą zapewniać bezkolizyjny dojazd samochodu typy BUS do urządzeń służących niszczeniu, odległości zaparkowanego samochodu dostawczego od urządzeń niszczących nie może przekroczyć 30m. 10) Odbiór towarów przeznaczonych do zniszczenia realizowany będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, po każdorazowym zgłoszeniu ze strony Zamawiającego. 11) Odbiór odpadów będzie odbywał się z miejscowości: Koroszczyn, Biała Podlaska, Lublin, Zamość, lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego zlokalizowanego na terenie województwa lubelskiego. 12) Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu BUS do przewozu towarów, przewożonych do zakładu niszczącego, wg. potrzeb Zamawiającego. 13) W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia towarów i ich transportu łącznie z załadunkiem i rozładunkiem. 14) Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny służący do przeprowadzenia całego procesu niszczenia towarów, służący do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać załadunku oraz rozładunku w trakcie niszczenia towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny. 15) Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień: - 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami - 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach