Przetargi.pl
wykonywanie usług transportowych, dwoma pojazdami, obejmujących przewóz łączny materiałów i osób do budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych będących własnością Gminy Piła, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na potrzeby: a) ADM-1 - ul. Wawelska 29 b) ADM-2 - ul. Budowlanych 4a

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 3514777 , fax. 067 3514804
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Al. Powstańców Wlkp. 164 164
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 3514777, fax. 067 3514804
    REGON: 00079814000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzgm.pila@interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie usług transportowych, dwoma pojazdami, obejmujących przewóz łączny materiałów i osób do budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych będących własnością Gminy Piła, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na potrzeby: a) ADM-1 - ul. Wawelska 29 b) ADM-2 - ul. Budowlanych 4a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonywanie usług transportowych, dwoma pojazdami, obejmujących przewóz łączny materiałów i osób do budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych będących własnością Gminy Piła, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na potrzeby: a) ADM-1 - ul. Wawelska 29 b) ADM-2 - ul. Budowlanych 4a W następujących warunkach: - powtarzające się krótkie trasy miejskie i drogi osiedlowe na terenie miasta Piły - przewóz minimum 5-ciu osób łącznie z kierowcą - wymagana dyspozycyjność w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 15.00 Dzienny średni limit przejazdu każdego z pojazdów wynosi ok. 70 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują przynajmniej 2 sprawnymi technicznie pojazdami wraz z kierowcami - lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Pojazdy muszą umożliwiać przewóz osób i materiałów budowlanych drobnowymiarowych jednocześnie. Wymagana ładowność min. 900kg., c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, rozumiane jako zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale V specyfikacji następuje w formie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych w niniejszej specyfikacji zgodnie z art. 22 i 24 ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605) składa w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum) każdy z członków konsorcjum składa dokument wymieniony w rozdziale VI specyfikacji pkt 1 i2, natomiast pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu od udziału w postępowaniu mogą złożyć samodzielnie wykonawcy (zgodnie z obowiązującymi ich zasadami reprezentacji) lub może je złożyć w imieniu każdego z członków konsorcjum upoważniony do tego pełnomocnik. Oferta oraz wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot , o ile taka reprezentacja wynika z umowy (jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców) 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie: d) składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ppkt. a i c oraz d powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. UWAGA: Dokumenty złożone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach