Przetargi.pl
Dowozy szkolne do Zespołu Szkolno Przedszkolnego i Gimnazjum w Grzymiszewie oraz Szkoły Podstawowej w Smaszewie w roku 2010

Gmina i Miasto Tuliszków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-740 Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2793116 , fax. 063 2892105
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Tuliszków
    Plac Powstańców Styczniowych 1 1
    62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2793116, fax. 063 2892105
    REGON: 00052957400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tuliszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy szkolne do Zespołu Szkolno Przedszkolnego i Gimnazjum w Grzymiszewie oraz Szkoły Podstawowej w Smaszewie w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz (przywóz i odwóz) uczniów z terenu gminy Tuliszków do Zespołu Szkolno Przedszkolnego i Gimnazjum w Grzymiszewie oraz Szkoły Podstawowej w Smaszewie wraz z zapewnieniem opiekunów, w okresie od dnia 1 stycznia 2010 roku do dnia 31 grudnia 2010 roku. Usługa dowozu uczniów obejmuje swym zakresem 47 406,87 km ( 250,83 km / dziennie x 189 dni). Opiekunowie muszą posiadać przeszkolenie w zakresie BHP i udzielania pierwszej pomocy. Zamawiająca wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Harmonogram przewozów - określa on wstępny zakres przewozów z podaniem tras, terminów oraz ilości kilometrów do przejechania. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w harmonogramie przewozów wynikających ze zmian planu organizacyjnego roku szkolnego poszczególnych placówek oświatowych, w tym zmiany godzin tras, kolejności przystanków oraz zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia. Liczba kilometrów podana w harmonogramie służy jedynie obliczeniu ceny oferty i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać lub wykonywać w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; b) dysponować minimum 2 autobusami w tym : 1 autobus o liczbie miejsc siedzących, co najmniej 45 1 autobus o liczbie miejsc siedzących, co najmniej 49 c) dysponować kadrą kierowców w ilości odpowiedniej do wielkości zamówienia, posiadających odpowiednie kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2004 Nr 204 poz. 2088 z późn zm.) 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (udzieloną na czas wykonywania usługi oraz obowiązującą, co najmniej na terenie objętym zamówieniem), (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla tego z wykonawców, który będzie wykonywał licencjonowaną część zamówienia), 3) wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania - sporządzony według wzoru - załącznik nr 6 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 4) wykaz pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia, z załączeniem : - dowodów rejestracyjnych, - aktualnego badania stanu technicznego (w przypadku jego braku w dowodzie rejestracyjnym), - ubezpieczenia OC i NW, dokumentów potwierdzających tytuł prawny wykonawcy do dysponowania pojazdami ( jeżeli nie wynika to wprost z załączonych dokumentów rejestracyjnych) 5) wykaz kierowców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich kwalifikacji zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2004 Nr 204 poz. 2088 z późn zm.) 6) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawca ubiegający się udzielenie zamówienia poza w/w dokumentami składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy p. z. p. oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p. z. p. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tuliszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach