Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6477200 , fax. 061 8201709
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
ul. Wilczak 16 16
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6477200, fax. 061 8201709
REGON: 00016252400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przeprogramowania i usunięcie awarii sterowników ruchu drogowego na terenie miasta Poznania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeprogramowania i usunięcie awarii sterowników ruchu drogowego na terenie miasta Poznania (urządzenia MSR Traffic i Vialis Polska). Przedmiot zamówienia wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 72260000 - 5 - usługi w zakresie oprogramowania. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części: Część I - wykonanie przeprogramowania sterowników ruchu drogowego przy urządzeniach MSR Traffic. Część II - wykonanie przeprogramowania i usunięcie awarii sterowników ruchu drogowego na terenie miasta Poznania przy urządzeniach Vialis Polska (urządzenia systemu sterownia zainstalowane w Centrum Sterowania przy ul. Góreckiej 15, sterownikach typu FR i CrossMan, urządzenia systemu sterowania zainstalowane w sterownikach typu MSR, lecz nie będące elementami fabrycznymi tych sterowników). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w ppunkcie a) spełnia każdy z Wykonawców, - warunek określony w ppunkcie b) spełnia każdy z Wykonawców, - warunek określony w ppunkcie c) spełniają łącznie, - warunek określony w ppunkcie d) spełniają łącznie. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożony dokument i oświadczenia określone w punkcie 8.2. SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie załączyli do oferty oświadczeń i dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokument zawierający błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlegała będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia: - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: a) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załącza do oferty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument określony powyżej musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. b) Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Wyżej wymieniony dokument może być przedstawiony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PN 4/03/2016 - asysta ORACLE
Dodano: 2016-03-18 - Opieka autorska nad systemem Eskulap System Informatyczny Szpitala użytkowanym w Wielkopolskim Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii.
Dodano: 2016-03-08 - Usługa opieki serwisowej systemu Eskulap wraz z dostępem do nowych wersji oprogramowania i abonamentem.
Dodano: 2016-02-25 - PN 100/12/2015 - asysta ORACLE
Dodano: 2015-12-10 - Wdrożenie modyfikacji i uzupełnień elementów multimedialnych dostępnych na portalu edukacyjnym projektu Tablit realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL [konkurs nr 3.3.4 - Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Tytuł projektu: Tablit - innowacyjny program wychowania przedszkolnego]
Dodano: 2015-06-26 - Usługa w zakresie powdrożeniowej opieki serwisowej systemu SIMPLE.ERP
Dodano: 2015-06-25 - Usługa zapewnienia opieki autorskiej nad Systemem Informatycznym Eskulap użytkowanym w Wielkopolskim Centrum Onkologii, wraz z aktualizacją systemu, realizacją usług konserwacyjno-serwisowych systemu obejmujących pomoc w rozwiązywaniu problemów z systemem i usuwanie usterek w systemie oraz realizację specjalistycznych zadań rozwojowych i wdrożeniowych dla potrzeb Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu wraz z zakupem licencji otwartej Zlecenia lekarskie.
Dodano: 2014-12-10 - ZP/14/PN/14
Dodano: 2014-04-10 - ZP/6/PN/14
Dodano: 2014-03-27 - Opieka autorska nad systemem Eskulap System Informatyczny Szpitala użytkowanym w Wielkopolskim Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii.
Dodano: 2014-03-11