Sąd Rejonowy w Mławie ogłasza przetarg
- Adres: 06-500 Mława, Reymonta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 654 89 00 , fax. 023 654 89 09
- Data zamieszczenia: 2019-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Mławie
Reymonta 3
06-500 Mława, woj. mazowieckie
tel. 023 654 89 00, fax. 023 654 89 09
REGON: 00032484300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mlawa.sr.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące utrzymanie czystości w budynku przy ul. Wł. St. Reymonta 3 i ul. Sądowej w Mławie, Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Żurominie, ul. Olszewska 9/11 oraz terenów zewnętrznych, terenów zielonych, dziedzińca Sądu ul. Reymonta 3 oraz przyległych chodników przy budynkach Sądu ul. Reymonta 3 i ul. Sądowej w Mławie oraz ul. Olszewskiej 9/11 w Żurominie. Zamówienie dotyczy usługi polegającej na: a) Sprzątaniu w budynku należącym do Zamawiającego w dniach urzędowania Sądu Rejonowego w Mławie w godzinach od 16:00 do 22:00 pomieszczeń biurowych, archiwalnych, magazynowych, sanitarnych, socjalnych, korytarzy, terenów zewnętrznych, terenów zielonych przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących odpowiednich do każdego rodzaju czyszczonych powierzchni. b) Stałym zabezpieczeniu papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, odświeżaczy powietrza i zapachowych kostek WC o jakości nie odbiegającej od średniej występujących na rynku ww. towarów oraz w ilościach zabezpieczających naturalne potrzeby pracowników Sądu Rejonowego w Mławie oraz interesantów Sądu. c) Sprzątaniu w budynku Sądu przy ul. Reymonta 3 o powierzchni użytkowej ok.2.530 m2, w tym pomieszczenia Sądu Okręgowego w Płocku II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów z siedzibą w Mławie o powierzchni użytkowej ok. 153 m2. d) Sprzątaniu przez osobę tzw. serwisu dziennego w godz. 08.00 – 14.00 w budynku Sądu Kuratorskiego Ośrodka dla Młodzieży przy ul. Sądowej o powierzchni użytkowej ok. 150 m2. e) Sprzątaniu budynku Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Żurominie Sądu Rejonowego w Mławie o powierzchni użytkowej ok. 329,16 m2. f) Sprzątaniu terenu zielonego wokół w/w budynków ok. 118 m2. g) Sprzątaniu przyległych chodników przy działkach przy ul. Reymonta 3 i ul. Sądowej – razem powierzchnia – ok. 408 m2. h) Sprzątaniu przyległych chodników przy działkach przy ul. Olszewskiej 9/11 – razem powierzchnia – 11 m2. i) Odśnieżaniu oraz zabezpieczaniu przed śliskością i gołoledzią (poprzez posypywanie piaskiem, solą) terenów zewnętrznych tj. schodów, chodników oraz parkingów (w tym dziedzińca Sądu) przy działkach ul. Reymonta 3 i ul. Sądowej – razem powierzchnia ok. 1057 m2. j) Postawieniu jednej osoby do dyspozycji Sądu w godz. 08:00-14:00 (serwis dzienny). Usługa wykonywana będzie przez personel sprzątający i nadzorujący w ilości do 5 osób łącznie. Zamawiający stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W miarę możliwości Wykonawca uwzględni ewentualne sugestie Zamawiającego dotyczące zatrudnienia dotychczasowych pracowników – personelu sprzątającego w celu realizacji zamówienia. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia wykonywane w budynkach Sądu, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. b) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi usługę sprzątania. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych oraz złożenia Oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych w stosunku do ww. osób, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ). c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. d) W przypadku nie przedstawienia w terminie kopii umów, o których mowa w lit. b) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% ceny brutto umowy. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Usługa wykonywana będzie wyłącznie przez osoby nie zarejestrowane w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego i wobec których nie jest prowadzone postępowanie karne. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu osób, które będą realizować niniejszy przedmiot zamówienia najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się, że do realizacji niniejszego zamówienia zapewni pracowników nie karanych, posiadających odpowiednie kwalifikacje. Ramowy zakres usług sprzątania pokoi, sal rozpraw, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych, socjalnych, gospodarczych, archiwalnych, terenów zewnętrznych, zielonych i chodników, odśnieżania i zabezpieczania przed gołoledzią chodników, schodów, parkingów oraz określenie częstotliwości wykonania poszczególnych rodzajów prac, zawiera Załącznik nr 1 do umowy pn. Szczegółowy opis przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
Dodano: 2024-06-11 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz na terenach jednostki zarządzanej przez GDDKiA w Józefowie, Al. Drogowców 1, 05-420 Józefów (woj. mazowieckie)
Dodano: 2023-03-22 - Sukcesywne wykonywanie usług w zakresie opróżniania pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych, piwnic, strychów będących własnością m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.129.2020
Dodano: 2021-02-05 - Sukcesywne wykonywanie usług w zakresie opróżniania pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych, piwnic, strychów będących własnością m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.129.2020
Dodano: 2020-12-31 - Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości
Dodano: 2020-09-28 - Wykonywanie usług w zakresie sukcesywnego opróżniania pustostanów mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy wraz z usuwaniem wytworzonych przy wykonywaniu tych czynności odpadów
Dodano: 2020-09-25 - Sukcesywne wykonywanie usług w zakresie opróżniania pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych, piwnic, strychów będących własnością m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.14.2020
Dodano: 2020-02-24 - Usługi sprzątania
Dodano: 2020-01-21 - Usługi w zakresie transportu i eksmisji z nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy położonych w Dzielnicy Bielany, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.
Dodano: 2020-01-14 - Wykonywanie usług w zakresie sukcesywnego opróżniania pustostanów mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
Dodano: 2019-11-06