Przetargi.pl
Usługi sprzątania

Komenda Stołeczna Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 6038608 , fax. (22) 603 76 42
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Stołeczna Policji
    ul. Nowolipie 2
    00-150 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 6038608, fax. (22) 603 76 42
    REGON: 01212648200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.policja.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, zwana dalej „usługą”, obejmująca: a) sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych budynków: budynku koszarowo-biurowego 7C, stacji obsługi samochodów, myjni samochodowej, budynku taktyczno-dydaktycznego, b) zewnętrznych powierzchni utwardzonych, c) utrzymania terenów zielonych w obrębie budynku koszarowo-biurowego 7C opisana w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ul. Włochowska 25/33 w Warszawie. 3. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące usługę nie figurowały w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego, posiadały poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742 ze zm.). Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokumenty, zgodnie z zapisem Rozdz. XVII § 2 ust. 9 dokumentacji postępowania. 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) zwanej dalej „umową o pracę” przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 2 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium o wartości 5 000,00 PLN. 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdz. XI dokumentacji postępowania. 3. Zabezpieczenie wadialne może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego: NBP O/O w Warszawie, Nr konta: 64 1010 1010 0056 5613 9120 0000 W przypadku wniesienia wadium przelewem w formie pieniądza, decyduje data i godzina uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia wadium winno zawierać stwierdzenie, że nieodwołalnie, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty z tytułu przepadku wadium w sytuacjach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, następuje jego bezwarunkowa wypłata (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta/poręczyciela w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. Jako beneficjenta trzeba wpisać SKARB PAŃSTWA – KOMENDANT STOŁECZNY POLICJI. 5. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej: A. Zdolność techniczna Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, że: 1) dysponuje min. 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) co najmniej 3 osobami sprzątającymi, w tym min.: - 1 osobą posiadającą aktualne szczepienia na błonicę i tężec; - 2 osobami uprawnionymi do pracy na wysokości do 3 metrów, zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz. 1650 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.); b) co najmniej 2 osobami gospodarczymi uprawnionymi do pracy na wysokości powyżej 3 metrów, zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003r.Nr 169, poz. 1650 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. , poz. 2067 ze zm.); c) co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie nadzorowania prac będących przedmiotem zamówienia i kierowaniu zespołem składającym się z co najmniej 5 osób. 2) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, w tym co najmniej: a) 1 sprawnym odkurzaczem piorącym powierzchnie dywanowe, b) 3 sprawnymi wózkami dla osób sprzątających (na wyposażeniu wózka powinny się znajdować co najmniej: worek na odpady, dwa wiadra, wyciskarka/prasa do wyciskania mopa, mop, szczotka na kiju, szufelka, pojemnik/koszyk na środki czystości, środki czystości, szmatki), c)1 sprawną maszyną czyszczącą o szer. roboczej min. 45 cm, d)1 sprawną zamiatarką ręczną, e)1 sprawnym ciągnikiem z pługiem do odśnieżania i rozrzutnikiem do mieszanki solno-piaskowej, f) 1 sprawną kosiarką rotacyjną, g) 1 sprawną kosiarką z napędem, h) 1 sprawnym odkurzaczem do liści. B. Zdolność zawodowa. Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, że posiada doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w zakresie należytego wykonania a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania co najmniej jednej usługi w zakresie sprzątania powierzchni wewnętrznych w ramach jednego kontraktu o wartości minimalnej 150 000,00 PLN brutto; W przypadku usług nadal wykonywanych Wykonawca powinien wykazać, że wykonana część kontraktu opiewa na kwotę nie niższą niż wskazana powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia zostanie załączony do informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach