Przetargi.pl
Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw dźwigów w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie z dopuszczeniem składania ofert częściowych – cztery części).

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, Zamenhofa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65, , fax. 42 637 52 91
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    Zamenhofa 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, , fax. 42 637 52 91
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw dźwigów w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie z dopuszczeniem składania ofert częściowych – cztery części).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw dźwigów w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie z dopuszczeniem składania ofert częściowych – cztery części). Część I - wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw dźwigów w budynku I Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2. Część II - wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw dźwigów w budynku II Inspektoratu ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11. Część III - wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw dźwigu w budynku Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Długiej 43. Część IV - wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw dźwigu w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie przy ul. Jagiełły 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 1 uPzp (posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów), Wykonawcy składający ofertę winni wykazać, że posiadają uprawnienie do naprawy dźwigów wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego na podstawie art. 9 ust. 1 i ust. 1a ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1351, z późn. zm.) lub przedstawić oświadczenie potwierdzające, że nie są zobowiązani do posiadania takiego uprawnienia – z uzasadnieniem prawnym i faktycznym. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek musi spełniać każdy z nich. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku nie korzystania z ww. druku, oferta musi zawierać zobowiązania Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia wynikające z treści Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Oryginał pełnomocnictwa albo kopia uwierzytelniona notarialnie lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. Pełnomocnictwo może wynikać z umowy podpisanej przez strony i załączonej do oferty. 3. Wykonawca składa również oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z innym Wykonawcą (-ami), który (-rzy) złożył (-li) ofertę w niniejszym postępowaniu (w tej samej części), w celu zapobieżenia wykluczenia z postępowania wraz z ww. oświadczeniem winien złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy składają przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp; oświadczenie nie jest konieczne, gdy w postępowaniu (w danej części) zostanie złożona tylko jedna oferta. 4. Dokumenty określone w pkt 1-2 składane są wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach