Przetargi.pl
KONSERWACJĘ ORAZ NAPRAWĘ ZASILACZY UPS I PRZETWORNIC

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJĘ ORAZ NAPRAWĘ ZASILACZY UPS I PRZETWORNIC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednorazowego przeglądu konserwacyjnego i napraw bezprzerwowych zasilaczy UPS oraz przetwornic napięcia i częstotliwości. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 11 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. 5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 6. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji i naprawie oraz zakres prac został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie kompleksów wojskowych: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz Wronowice 1B, 98-100 Łask. 8. Dostarczone przez Wykonawcę materiały i części zamienne do wykonania przedmiotu umowy, muszą być fabrycznie nowe, nie poddawane naprawom, regeneracji, renowacji, itp. Wykonawca dostarczy również dokumentację eksploatacyjno-techniczna w języku polskim. 9. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 10. W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do: 10.1. ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym i innymi zadaniami jednostki; 10.2. przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki; 10.3. bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki; 10.4. w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy. 11. W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy: 11.1. Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu; 11.2. Osobą uprawniona do akceptacji protokołu jest pan Jan Szałapski, tel. 785 198 613; 11.3. Zamawiający w formie pisemnej zleci Wykonawcy usunięcie uszkodzenia; 11.4. Wykonanie zlecenia zostanie potwierdzone osobnym protokółem odbioru robót; 11.5. Na wykonaną naprawę Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24-miesięczną gwarancję; 11.6. Za wykonaną naprawę Wykonawca wystawi osobną fakturę. Kwota tej faktury nie pomniejsza wartości umowy. 12. Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa w ruchu drogowym. 12.1. Wykonawca bierze pełna odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego. 12.2. Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku. 13. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół Wykonawcy) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego). 14. W przypadku wykrycia niesprawności sprzętu, opis uszkodzeń i sposobu oraz koszty ich usunięcia, musi być dołączony do protokołu z przeglądu i stanowi warunek odbioru usługi. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej należy złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego. W przypadku zainteresowania przeprowadzeniem wizji przez Wykonawców, zostanie ustalony jeden termin dla wszystkich wykonawców. Przeprowadzenie wizji w innym terminie nie będzie możliwe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 600,00 zł dla całości zamówienia lub: 50,00 zł dla części 1, 50,00 zł dla części 2, 50,00 zł dla części 3, 1 500,00 zł dla części 4, 100,00 zł dla części 5, 100,00 zł dla części 6, 1 000,00 zł dla części 7, 200,00 zł dla części 8, 100,00 zł dla części 9, 50,00 zł dla części 10, 400,00 zł dla części 11. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 23/PN/2020. Nr NIP________ (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 20.03.2020 r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone na konto bankowe Zamawiającego, w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium. Jeżeli Wykonawca nie poda tych danych, wadium zostanie zwrócone na nr konta, z którego dokonano wpłaty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla części 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10 – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; dla części 6 i 11 – Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach