Przetargi.pl
wykonywanie obsługi i konserwacji ( od strony technicznej) sieci komputerowej i oprogramowania; archiwizację danych ; montaż części i podzespołów ( w miejsce zużytych lub uszkodzonych); rozwój i aktualizację strony www.wartabol.pl , merytoryczną i techniczną pomoc w obsłudze programów wykorzystywanych w Urzędzie Gminy w Warcie Bolesławieckiej

Wójt Gminy Warta Bolesławiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-720 Raciborowice Górne, Warta Bolesławiecka 40c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 738 95 73 , fax. 075 738 95 23
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Warta Bolesławiecka
    Warta Bolesławiecka 40c 40c
    59-720 Raciborowice Górne, woj. dolnośląskie
    tel. 075 738 95 73, fax. 075 738 95 23
    REGON: 39064811500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartabol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie obsługi i konserwacji ( od strony technicznej) sieci komputerowej i oprogramowania; archiwizację danych ; montaż części i podzespołów ( w miejsce zużytych lub uszkodzonych); rozwój i aktualizację strony www.wartabol.pl , merytoryczną i techniczną pomoc w obsłudze programów wykorzystywanych w Urzędzie Gminy w Warcie Bolesławieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.wykonywanie prac serwisowych dwa razy w tygodniu, każdorazowo nie mniej niż 4 godziny (szczegółowy harmonogram przyjazdów - do uzgodnienia z zamawiającym po wyborze oferty najkorzystniejszej) w zakresie obejmującym: 1)Serwery i sieć komputerowa a)administrowanie (w tym instalacja) serwerami pracującymi pod kontrolą systemów operacyjnych: Novell NetWare oraz LINUX (Fedora Core), b)wymiana uszkodzonych elementów sieci komputerowej, c)administrowanie strukturalną siecią komputerową, d)zagwarantowanie nieprzerwanej, poprawnej pracy serwerów i połączenia internetowego, e)kontrola ruchu internetowego oraz okresowe tworzenie raportów na podstawie logów serwera proxy (SQUID), f)konfiguracja i utrzymanie zapory ogniowej (IPTABLES), g)konfiguracja i utrzymanie filtrów (DANSGUARDIAN), h)blokowanie stron, adresów i programów wskazanych przez Zamawiającego, i)blokowanie (ograniczanie) dostępu do internetu z komputerów wskazanych przez Zamawiającego. 2)Komputery i urządzenia komputerowe, materiały aokresowa konserwacja i czyszczenie sprzętu komputerowego (komputery, monitory, myszki, klawiatury, drukarki, itp.) - środki czystości zapewnia Zamawiający, b)wykonywanie drobnych napraw (wymiana podzespołów) oraz przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego odbiór, c)kontakty z firmami gwarancyjnymi w celu jak najszybszego usunięcia usterek, d)dostarczanie części, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych wraz z montażem, 3)Oprogramowanie a)usuwanie problemów z bazami danych i programami, b)obsługa, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych MS Windows 98 i MS Windows XP, oraz nowszych, c)konfiguracja skrzynek poczty elektronicznej i systemu antyspamowego, d)regularna instalacja aktualizacji programów, uzyskiwanie aktualizacji z płyt CD oraz z internetu, e)rozwiązywanie problemów merytorycznych z programami: - SIGID - wszystkie moduły: - USC (ARAM), - Pesel (Selwin), - Płatnik ZUS, Bestia - środowisko Microsoft-SQL, - e-Pfron, - Norma Pro - kosztorysowanie, - Baza OC, - Elektroniczny obieg dokumentów i spraw MIS/Urzędy f) rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemu elektronicznego obiegu dokumentów MIS Partner-24, korygowanie błędnych zapisów oraz administracja środowiskiem bazodanowym IBM Lotus Domino (instalacja na serwerze linux Fedora Core) g)współpraca z autorami oprogramowania w celu maksymalnie szybkiego usuwania problemów związanych z oprogramowaniem, h)rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi: edytory tekstów oraz arkusze kalkulacyjne (OpenOffice, MS Office), i)tworzenie programów usprawniających pracę Urzędu (Visual Basic, MS Access) zgodnie z wymogami Zamawiającego. 4)Inne a)codzienne sporządzanie kopii zapasowych programów i danych, b)okresowe zabezpieczanie ważnych danych (plików) z dysków lokalnych komputerów, c)okresowe sporządzanie kopii najważniejszych plików konfiguracyjnych systemu (serwery, router), d)zagwarantowanie jak najszybszego uruchomienia systemu informatycznego w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii, e)planowanie rozwoju systemu komputerowego (dobór optymalnych rozwiązań oraz sprzętu), f)planowanie wydatków na sprzęt komputerowy i oprogramowanie z 3-letnim wyprzedzeniem, g)prowadzenie spisu sprzętu komputerowego i zainstalowanego oprogramowania, h)wydawanie zaleceń i opinii dotyczących stanu technicznego i poprawności działania komputerów, sieci i oprogramowania, i)wydawanie opinii technicznych dla potrzeb likwidacji sprzętu komputerowego, j)obsługa procedur związanych z ochroną danych osobowych, k)reprezentowanie Gminy na spotkaniach dot. rozwoju i wdrożenia technik komputerowych, l)sporządzanie raportów i opiniowanie wystąpień kierowanych do Gminy a dotyczących rozwiązań komputerowych, m)opracowywanie pism dotyczących systemu komputerowego. n)rozbudowa i zarządzanie serwisem www.wartabol.pl i jej podstron, bieżąca aktualizacja stron, wprowadzanie zmian zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 1.2.usuwanie awarii i wykonywanie innych usług doraźnych w dniach nie objętych obsługą podstawową - w przypadkach krytycznych uniemożliwiających pracę w przeciągu od 1 do 4 godz. od chwili zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Postępowanie prowadzone bez obowiązku wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych a dotyczące : 1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia tj. zrealizowali lub realizują w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.1dysponują co najmniej dwoma pracownikami z wykształceniem informatycznym oraz znajomością systemu sieciowego NOVELL NetWare, Linux-UNIX, Windows 98 i nowsze 1.3.2.posiadają znajomość oprogramowania SIGID Wykonawca może polegać na potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - prawo zamówień publicznych 3.Przez oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia- nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków określonych w rozdziale III SIWZ pkt. 1.1. - 1.4. zamawiający żąda złożenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1.Wykazu zrealizowanych lub realizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunki wiedzy i doświadczenia , co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wg wzoru załącznika nr 2 -Doświadczenie Zawodowe. Każde wykazane zadanie musi być potwierdzone dokumentem (np. referencja) o jego należytym wykonaniu. 1.2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -wg wzoru załącznika nr 3- Potencjał Kadrowy 1.3.oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.4.opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 1.5 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22.ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 6 - Oświadczenie - art.22 ust.1 W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia , iż polegać będzie przy realizacji przedmiotu zamówienia na zasobach innych podmiotów , Wykonawca musi złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do ich wykluczenia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2.2 i § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach , o których mowa w art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń; 2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru- Oświadczenie; stanowiący zał. nr 4 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust1. pkt 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych wg wzoru -Oświadczenie - art.24ust.1pkt 2 stanowiący zał. Nr 5; 2.3.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy -Prawo zamówień publicznych ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Dla potwierdzenia, iż proponowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego należy złożyć a)dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do pracy i obsługi technicznej na oprogramowaniu SIGID wystawiony przez firmę SIGID

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stawka roboczogodziny brutto
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartaboleslawiecka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach