Przetargi.pl
Wykonywanie kompleksowych usług serwisowych sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, niszczarek, kserokopiarek oraz faksów będących na wyposażeniu jednostek prokuratur okręgu świdnickiego

Prokuratura Okręgowa w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. 1 Maja 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 850 34 00 , fax. 74 8520257
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy
    ul. 1 Maja 21 21
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 850 34 00, fax. 74 8520257
    REGON: 00056980000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie kompleksowych usług serwisowych sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, niszczarek, kserokopiarek oraz faksów będących na wyposażeniu jednostek prokuratur okręgu świdnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług serwisowych sprzętu komputerowego w tym: stacji roboczych wraz z monitorami, laptopów, a także urządzeń peryferyjnych tj. drukarek, urządzeń UPS, skanerów oraz niszczarek, kserokopiarek i faksów będących na wyposażeniu jednostek prokuratur okręgu świdnickiego. 2. Wykaz sprzętu objętego przedmiotem zamówienia: 2.1. stacje robocze (o różnych konfiguracjach sprzętowych) - 297 szt., 2.2. monitory (różnych marek) - 297 szt., 2.3. laptopy (różnych marek) - 33 szt., 2.4. drukarki (różnych marek) - 196 szt., 2.5. urządzenia UPS (różnych marek) - 23 szt., 2.6. skanery (różnych marek) - 14 szt., 2.7. niszczarki (różnych marek) - 118 szt., 2.8. kserokopiarki (różnych marek) - 10 szt., 2.9. faksy (różnych marek) - 22 szt. Sformułowanie różne marki oznacza: - dla monitorów następujące marki: Philips, Nec, Asus, Hyundai, GNR, LG, Fuijtsu, Proview, Benq, AOC, Liteon; - dla drukarek oznacza marki: Canon, HP, Samsung, Lexmark; - dla urządzeń UPS takie marki jak: APC, Plustek; - dla skanerów następujące marki: Pustek, Mustek, Canon; - dla niszczarek oznacza marki: Fellows, Ideal, Kobra; - dla kserokopiarek takie marki jak: RexRotary, Toschiba, Nashuatec; - dla faksów następujące marki: Panasonic, Nashuatec. Dokładny wykaz i lokalizację sprzętu będącego przedmiotem zamówienia wskazano w tabeli - zał. nr 1 do Umowy. 3. Usługa serwisowa polegać będzie na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania ww. sprzętu użytkowanego przez Zamawiającego w zakresie wykonywania konserwacji oraz naprawy w następujących jednostkach: a) Prokuraturze Okręgowej w Świdnicy ul. 1 Maja 21, 58-100 Świdnica; b) Prokuraturze Rejonowej w Świdnicy ul. Zamkowa 2, 58-100 Świdnica; c) Prokuraturze Rejonowej w Wałbrzychu Pl. Magistracki 7 oraz ul. Kilińskiego 1 (oba obiekty zlokalizowane są w sąsiedztwie w odległości około 40 m), 58-300 Wałbrzych; d) Prokuraturze Rejonowej w Kłodzku przy ul. Chrobrego 20, 57-300 Kłodzko; e) Prokuraturze Rejonowej w Dzierżoniowie przy ul. Rolnej 1, 58-200 Dzierżoniów; f) Prokuraturze Rejonowej w Ząbkowicach Śl. przy ul. Niepodległości 2, 57-200 Ząbkowice Śl.; g) Prokuraturze Rejonowej w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Sempołowskiej 4, 57-500 Bystrzyca Kłodzka. 4. Przez konserwację rozumie się następujące czynności: a) usunięcie z wnętrza i obudowy zewnętrznej sprzętu wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń (w tym czyszczenie czujników) za pomocą specjalistycznych środków czyszczących przeznaczonych do danego typu urządzenia, b) wymiana lub naprawa części i podzespołów nadmierne zużytych lub uszkodzonych w wyniku długotrwałej eksploatacji, c) konserwacja za pomocą specjalistycznych środków przeznaczonych do danego typu urządzenia, d) regulacja elementów urządzenia, zgodnie z instrukcją serwisową, e) sprawdzenie poprawności funkcjonowania danego urządzenia. Podczas konserwacji oprócz wskazanych czynności wszystkie urządzenia czyszczone będą sprężonym powietrzem, a zabezpieczenie mechanizmów odbywać się będzie środkami wskazanymi przez producenta danego typu urządzenia. 5. Przykładowy zakres wymaganych usług związanych z konserwacją sprzętu: 5.1. stacje robocze i laptopy - czyszczenie obudowy na zewnątrz, odkurzanie wnętrza wraz z zasilaczem oraz wszelkich znajdujących się tam elementów, kontrolę elementów zestawu, czyszczenie styków - w miarę potrzeb i inne nie wymienione czynności; 5.2. monitory - czyszczenie obudowy od zewnątrz i wewnątrz, czyszczenie ekranu, usunięcie kurzu i zanieczyszczeń z elementów elektronicznych oraz przewodów połączeniowych, regulację parametrów obrazu, test monitora; 5.3. drukarki i faksy - wykonanie czynności konserwatorskich wymienionych w serwisowej dokumentacji technicznej. Czyszczenie obudowy, sprawdzanie jakości wydruku, jeżeli występuje moduł skanujący - czyszczenie elementu optycznego i inne nie wymienione czynności; 5.4. skanery - wykonanie czynności konserwatorskich wymienionych w serwisowej dokumentacji technicznej. Czyszczenie obudowy, modułu skanującego, czyszczenie elementu optycznego i inne nie wymienione czynności; 5.5. UPS - czyszczenie obudowy i wentylatora, kontrolę stanu baterii, sprawdzanie poprawności działania przy stymulowanym zaniku i spadku napięcia; 5.6. niszczarki - wykonanie czynności konserwatorskich wymienionych w serwisowej dokumentacji technicznej; 5.7. kserokopiarki - wykonanie czynności konserwatorskich wymienionych w serwisowej dokumentacji technicznej. 6. Naprawa sprzętu będzie polegała na: a) diagnostyce, b) ocenie stanu technicznego sprzętu - określenie konieczności naprawy albo likwidacji, c) naprawie lub wymianie uszkodzonych części lub podzespołów, d) wykonaniu czynności konserwatorskich, e) wykonaniu testów prawidłowości działania urządzenia. 7. Czas trwania naprawy i konserwacji sprzętu nie może przekroczyć 7 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po zgłoszeniu awarii. Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia terminu prac związanych z naprawą i konserwacją będącą przedmiotem zamówienia, jeżeli niedotrzymania pierwotnego terminu będzie spowodowane skomplikowaną awarią urządzenia, o czym niezwłocznie powiadomi Zamawiającego, bądź z powodu siły wyższej. 8. Wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić własną kadrę wykonawczą, posiadającą odpowiednie kwalifikacje, niezbędne środki, materiały i sprzęt. Materiały i części użyte do napraw winny być fabrycznie nowe oraz spełniać wszelkie wymogi przewidziane prawem. 9. Zamawiający informuje, iż posiada materiały eksploatacyjne do sprzętu będącego na stanie tj. tonery i tusze do drukarek oraz tonery do faksów i kserokopiarek. 10. Zamawiający przewiduje orientacyjną ilość napraw i/lub konserwacji w okresie trwania umowy: Lp. Sprzęt objęty przedmiotem zamówienia Orientacyjna ilość napraw i/lub konserwacji 1 stacja robocza (o różnych konfiguracjach sprzętowych) 70 2 monitor (różnych marek) 70 3 laptop (o różnych konfiguracjach sprzętowych) 10 4 drukarka (różnych marek) 100 5 urządzenia UPS (różnych marek) 7 6 skanery (różnych marek) 7 7 niszczarka (różnych marek) 30 8 kserokopiarka (różnych marek) 20 9 faks (różnych marek) 15 11. Konserwacje i naprawy sprzętu będą wykonywane w zależności od potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych. Orientacyjna ilość napraw i /lub konserwacji, określona w pkt. 10 stanowi szacunkową ilość zapotrzebowania na usługę w okresie wykonywania niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewidywane ilości napraw i /lub konserwacji oszacowano na podstawie danych z przeprowadzonych napraw i konserwacji w roku ubiegłym. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji usługi w pełnym zakresie i zapłaci wyłącznie za naprawy i /lub konserwacje faktycznie wykonane. 12. Wykonawca zobowiązany jest do reakcji na zgłoszenie awarii i konserwacji sprzętu w terminie do 12 godzin roboczych od zgłoszenia telefonicznie, drogą mailową lub faksem. 13. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zarówno w swojej siedzibie jak i w poszczególnych jednostkach Zamawiającego, w zależności od rodzaju uszkodzenia. 14. Jednocześnie, jeżeli zajdzie taka konieczność Wykonawca zobowiązany jest do odbioru uszkodzonego sprzętu ze wskazanej lokalizacji w pkt. 3 a)-g) w dni robocze w godzinach od 730 - 1530. 15. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu i uruchomienia na czas naprawy zastępczego sprzętu drukującego (dotyczy drukarek i faksów) o parametrach nie gorszych niż sprzęt serwisowany, wraz z niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym uruchomienie sprzętu zastępczego w środowisku Microsoft Windows XP, Windows Vista oraz Windows 7 (w wersjach 32 oraz 64 bitowych). Żądanie dostarczenia przez Wykonawcę zastępczych urządzeń drukujących Zamawiający będzie składał równocześnie ze zgłoszeniem awarii urządzeń drukujących. 16. Odbiór do naprawy i/lub konserwacji stacji roboczych i laptopów będzie zawsze następował z siedziby Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21 z pok. 211, po uprzednim wymontowaniu przez informatyków dysków twardych lub innych nośników danych ze stacji roboczych i laptopów. 17. Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami dojazdu do miejsca wykonywania kompleksowej usługi serwisowej. Koszt ten Wykonawca wkalkuluje w cenę usługi. 18. Koszty odbioru sprzętu z poszczególnych jednostek prokuratur okręgu świdnickiego, jego zwrotu, ubezpieczenia, dostarczenia drukujących urządzeń zastępczych oraz korzystania z nich przez Zamawiającego będzie ponosił Wykonawca. 19. Każdorazowo, zgłaszając konieczność wykonania naprawy i/lub konserwacji będzie wypełniany Formularz zgłoszenia naprawy i /lub konserwacji (zał. nr 2 do Umowy) oddzielnie dla każdego sprzętu. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentu z przeprowadzonej naprawy i / lub konserwacji danego urządzenia (np. karta naprawy i/lub konserwacji), gdzie będą zawarte między innymi takie informacje jak: nazwa urządzenia, numer inwentarzowy/ seryjny, data rozpoczęcia oraz zakończenia naprawy i/lub konserwacji, zakres wykonanych prac, wymienione części i podzespoły, okres gwarancji, potwierdzenie wykonania usługi przez osobę upoważnioną w danej prokuraturze, w przypadku wykonywania naprawy w siedzibie Wykonawcy również data zwrotu urządzenia do danej jednostki, podpis Wykonawcy. 20. Koszty diagnostyki sprzętu ponosi Wykonawca. 21. Jeżeli w wyniku konserwacji i/lub naprawy urządzenia zajdzie konieczność wymiany części bądź podzespołów wymienionych w pkt. 4 b) oraz pkt. 6 c) na nowe to Zamawiający będzie pokrywał koszty ich zakupu. Za zakup nowych części lub podzespołów Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po uprzednim uzgodnieniu kosztów ich zakupu i doliczonej marży zaproponowanej w ofercie wraz z dowodem zakupu nowych części bądź podzespołów. Zaproponowany procent marży będzie stały i będzie obowiązywał przez cały okres realizacji zamówienia. 22. Uzgadniając koszty związane z wymianą części bądź podzespołów Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys naprawy i /lub konserwacji, gdzie wyszczególnione będą części lub podzespoły zakwalifikowane do wymiany wraz z ich wyceną. Wszelka korespondencja w sprawie kosztów zakupu nowych części lub podzespołów odbywać się będzie pocztą elektroniczną (e-mail Zamawiającego przetarg@swidnica.po.gov.pl). Zamawiający po zatwierdzeniu kosztów każdorazowo powiadomi Wykonawcę, również drogą elektroniczną, o wyrażeniu zgody na zakup nowych części lub podzespołów i naprawę sprzętu. 23. Jeśli w wyniku dokonanej diagnostyki Wykonawca stwierdzi, iż awaria sprzętu nastąpiła w wyniku wadliwego materiału eksploatacyjnego, wówczas zobowiązany jest do sporządzenia pisemnej opinii technicznej stwierdzającej przyczynę awarii, jednakże nie naprawia urządzenia gdyż Zamawiający uszkodzony w ten sposób sprzęt oddaje do naprawy dostawcy materiałów eksploatacyjnych, w ramach zawartej umowy. 24. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy, części i podzespoły urządzeń, chyba że kolejna awaria danego sprzętu nastąpiła w wyniku wadliwego materiału eksploatacyjnego. 25. Po dokonaniu diagnostyki, w przypadku stwierdzenia zużycia technicznego urządzenia i nie przydatności do dalszego użytkowania, Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt sporządzić opinię techniczną (ekspertyzę) tego urządzenia na piśmie. Ekspertyza powinna zawierać co najmniej: nazwę sprzętu, producenta, model, nr seryjny, dokładny opis uszkodzonego elementu, stwierdzone przyczyny wystąpienia usterki, uzasadnienie braku celowości naprawy (np. koszty naprawy przewyższają wartość użytkową sprzętu). 26. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace związane z realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zaleceniami producentów sprzętu i oprogramowania oraz z zachowaniem należytej staranności. 27. Wykonawca winien posiadać stały i bezpośredni dostęp do wszystkich części i podzespołów niezbędnych do realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Procent marży na zakup części i podzespołów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach