Przetargi.pl
Wykonanie zagospodarowania terenu zgodnie ze stanem istniejącym na placu przy Rektoracie ul. Żeromskiego 5

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 497 277 , fax. 413 497 278
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 497 277, fax. 413 497 278
    REGON: 14070000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zagospodarowania terenu zgodnie ze stanem istniejącym na placu przy Rektoracie ul. Żeromskiego 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot i zakres przedmiotu zamówienia 1.Zamówienie obejmuje wykonanie robót polegających na remoncie ogrodzenia wraz z montażem bram i szlabanów elektrycznych, wymianie krawężników, uporządkowaniu terenów zielonych, wyznaczeniu miejsc parkingowych. 2.Ogólny opis zamówienia: Istniejący budynek Rektoratu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego znajduje się w kompleksie UJK przy ulicy Żeromskiego w Kielcach. Budynek znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatora zabytków oraz jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta pod numerem ewidencyjnym 318. Prace remontowe będą polegać na : • ODCINEK a-b;b-c;c-d;i-j;j-k, k-l, m-n. Odtworzenie istniejącego ogrodzenia. W miejscach gdzie obecnie są panele z siatki zostaną zamontowane panele z kątownika stalowego 50x50x4 mm wypełnionego siatką, ocynkowane i pomalowane proszkowo- kolor grafit - zgodnie z rysunkiem nr 2. Słupki pomiędzy panelami pozostaną stare i będą wyczyszczone oraz pomalowane farbą podkładową oraz nawierzchniową dwukrotnie. Należy uwzględnić wywóz gruzu, śmieci i zalegającego gruntu, który znajduje się wzdłuż ogrodzenia. • ODCINEK d-e; e-f; h-i. Część ogrodzenia betonowego zostanie odtworzona jako ogrodzenie betonowe z płyt pełnych do wysokości 180 cm- Załącznik nr 2. Podmurówki pod ogrodzeniem z siatki muszą zostać wzmocnione w częściach gdzie zachodzi taka potrzeba i pomalowane farbą silikatową do tynków cementowych po uprzednim wyczyszczeniu i zagruntowaniu powierzchni. • ODCINEK c-d. W części ogrodzenia od ul. Wróblewskiego w wewnętrznej części podwórka istnieje potrzeba wykonania muru przyporowego do ogrodzenia. Posadowienie na głębokości 130 cm, (wymiar 20 m x 1,3 m x 0,5 m ) fundament. Mur przyporowy w szalunku traconym ( wymiar 20 m x 1,7 m x 0,5 -0,3 m) ściana oporowa w kształcie trapezu. Zbrojenie w ilości 70 kg/m3. • ODCINEK f-f’; f’-g. Brama i furtka od ul. Zagórskiej. Zaplanowano montaż bramy rozwieralnej z kształtowników stalowych pełnych z dokręconą blachą trapezową kolorze szarym. Brama o wymiarach (5x1,6) na siłownikach elektrycznych z 100 pilotami. Siłowniki na 10 tyś cyklów otwierania i zamykania firmy faCC, HOORMAN lub równoważne. ( należy podać cenę jednostkową za pilota) Osadzenie bramy w murkach z betonu architektonicznego o wymiarach 2x0,6x1,6 (1,3- posadowienia) m. Furtka (0,9x1,5 m) w konstrukcji jak brama z zamkiem przeznaczonym do warunków zewnętrznych , od strony podwórka klamka zewnętrzna od zewnątrz gałka. Osadzenie furtki w murkach z betonu architektonicznego o wymiarach 0,6x0,6x1,6 (1 – posadowienia) m. • Szlaban od ul. Żeromskiego ( pomiędzy rektoratem a kamienicą Żeromskiego 3 ) Szlaban składający się z 2 części od ul Żeromskiego ma być ustawiony tak żeby obejmował wyjazd z obu parkingów ( wewnętrznego i parkingu przed Rektoratem) z indukcją- 2 szt . Wjazd na pilota kompatybilnego z pilotem od bramy ( od ul. Zagórskiej) Ilość pilotów do szlabanu 100 szt . Należy wykonać i uzyskać akceptację Zamawiającego projektu ruchu wjazdów i wyjazdów z posesji i sprzed budynku Rektoratu. • A. Stojaki składane – 2 szt . Blokady najazdowe na klucz zamontowane pomiędzy budynkiem głównym a parkingiem od strony magazynu, oraz pomiędzy garażami a trawnikiem. Na klucz. Ilość kluczy do każdego kompletu 3 szt. – załącznik nr 3 ( zdjęcie) • B. Wyznaczenie i utwardzenie miejsc parkingowych na poboczach + miejsce dla NPN. Miejsca parkingowe po lewej stronie od wjazdu na parking za budynkiem głównym. Wzdłuż ogrodzenia. Krawężnik najazdowy. Podbudowa 20 cm z kruszywa zagęszczonego. Nawierzchnia z płyt ażurowych gr 8 cm. Oddzielenie miejsc parkingowych kostką kolorową w kolorze czerwonym. • C. Za budynkiem stacji trafo uporządkowanie terenu, nasypanie ziemi i wysianie trawy. Ustawienie słupków zabezpieczających –parkingowych. • D. Wykonanie projektu ruchu i namalowanie miejsc parkingowych na parkingu między garażami a ul. Zagórską, stanowiska dla niepełnosprawnych oraz strefę zakazu pakowania ( kopertę) • E. Uporządkowanie trawników. Wyrównanie nierówności, uformowanie skarp, dosianie trawy, rekultywacja z zasileniem jesiennym trawnika. • Wyburzenie wiaty na śmieci. Uporządkowanie terenu po wyburzeniu, uzupełnienie ziemią i wysianie trawy. Wywóz gruzu. • F. Wymiana krawężników na krawężniki betonowe w kolorze szarym. Ostrożne wyjęcie kostek w szerokości 2 szt. istniejącej w celu wykonania ławy do krawężnika. W związku z brakiem możliwości bezkolizyjnej wymiany krawężnika, należy wymienić na kostkę granitową 9/11 obniżoną w stosunku do nawierzchni, tak żeby tworzyła swojego rodzaju odpływ. • G. Nowa nawierzchnia asfaltowa ( naprawa) podjazdu na parking przed Rektoratem ze szczególnym uwzględnieniem odprowadzenia wody( uzyskanie spadków) opadowej do ulicy Żeromskiego • H. Nowe paliki na skarpach w ilości 35 szt. • Wymiana słupów oświetlenia wzdłuż ogrodzenia wzdłuż ul. Zagórskiej z przesunięciem z odzyskaniem opraw z nowym zasilaniem. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określa dokumentacja techniczna (opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, stwiorby, rysunki, zdjęcia) stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ponadto Wykonawca złoży: a) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. b) dowód wniesienia wadium – jeżeli będzie wniesione w innej formie niż pieniężna. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach